De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [TKA] Christine [Sealed] verkocht slotje aub





    € 100,- incl verzenden binnen NL
    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 22-03-2013 om 13:11

  2. #2

    Standaard

    Ik vrees dat iets me ontgaat. Wat maakt deze bluray zo speciaal dat je er €100 voor vraagt? Het ziet er een gewone bluray uitgave uit, of gaat het om een limited edition?

  3. #3

    Standaard

    Het is inderdaad een limited edition beperkt tot 3000 exemplaren die allemaal op dag 1 de deur uit waren. Of de film 100 euro waard is moet iedereen voor zich uitmaken, mij alleszins niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is inderdaad een limited edition beperkt tot 3000 exemplaren die allemaal op dag 1 de deur uit waren. Of de film 100 euro waard is moet iedereen voor zich uitmaken, mij alleszins niet.
    Ah, OK, dat verklaart de prijs, uiteraard. Moest de uitgave er op zich nu ook "limited" uitzien, zou ik het misschien overwegen. Ik hou wel van de film (heb een Christine schaalmodel in de vitrinekast staan).

    Maar deze ziet er gewoon als een alledaagse uitgave uit. Ik kan me niet voorstellen dat deze film verder nooit op bluray zal uitkomen, en als dit gebeurt zal deze er ongeveer hetzelfde uitzien, waarschijnlijk.

    Anyway, het zal iets zijn voor de echte "die hard" verzamelaars, zal ik dan maar denken. Voorlopig doe ik het nog even met de Limited Edition DVD. Die heeft tenminste nog een slipcase .

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Héhé, dus toch Christine die-hard verzamelaars hier op het forum

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •