Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 803 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Wat zijn de meest betrouwbare sites om aan dergelijke zaken te komen?

    Autographhunters.com ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #777

    Standaard

    Gehandtekende foto's:

    Doris Day (to Koen)
    Celine Dion
    Corine Hermes (a Koen) (franse zangeres)
    Paul Newman
    Elizabeth Taylor

    Gesigneerde CD's:

    Elisabeth de musical door Pia Douwes
    Kate Ryan
    Sertab
    Soundtrack Disney's Alice in Wonderland door Kathryn Beaumont (originele stem van Alice)
    heel veel CD singles van songfestivaldeelnemers
    CD van Yasmine

    Gesigneerde DVD's:

    Promo DVD van Kate Ryan
    Disney's Alice in Wonderland door Kathryn Beaumont
    DVD van Els De Schepper

    enkele originele tekeningen gebruikt in de film disney film pocahontas, gesigneerd door de originele animatoren.

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Wat zijn de meest betrouwbare sites om aan dergelijke zaken te komen?

    Autographhunters.com ?
    autographworld.com
    Wie of wat zoek je?
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 15-12-2009 om 17:33

  4. #779

    Standaard

    als ik alle gesigneerde cd's er nog bij moet zetten heb ik aan een pagina niet genoeg lol ben nog al fanatiek daarin aangezien me hobby is om naar concerten/ optredens/ signeersessies te gaan.

  5. #780

    Standaard

    costa door Daan Schuurman
    en
    toppers in concert 2009 door Jeroen van der Boom



    en Alles is liefde
    inmiddels gesigneerd door Carise van Houten, Daan Schuurman, Chantal Jansen en Marc Marie Huybrechts en wil nog proberen om Wendy van Dijk, Valerio en Thomas Acda de dvd te laten signeren


  6. #781

    Standaard

    Naast film ben ik ook helemaal gek van theater. En het leuke is dat heel wat film- en TV-sterren soms ook op de planken staan. Ik heb er zo al verschillende aan het werk gezien en nadien een handtekening bemachtigd. Dit zijn enkele "highlights"...

    - Waiting For Godot: Patrick Stewart, Ian McKellen
    - Hamlet: Jude Law
    - Bye Bye Birdie: John Stamos (Full House, ER)
    - Young Frankenstein: Megan Mullally (Will & Grace)
    - Uncle Vanya: Peter Sarsgaard, Maggie Gyllenhaal, Denis O'Hare (Milk, Brothers & Sisters)
    - Speed-The-Plow: William H. Macy, Elisabeth Moss (Mad Men)
    - Pal Joey: Stockard Channing (Grease, The West Wing)
    - God Of Carnage: Jeff Daniels, Marcia Gay Harden, Hope Davis (About Schmidt, Weather Man)
    - The Boy From Oz: Hugh Jackman
    - Oleanna: Julia Stiles, Bill Pullman









    Verder nog aan het werk gezien, maar geen kribbel bemachtigd: Daniel Craig, Daniel Radcliffe, James Gandolfini, John Lithgow, Richard Griffiths, Nathan Lane, Matthew Broderick, Dominic Cooper, Helen Mirren,...

    En deze staan voor 2010 op het programma: Liev Schreiber, Christopher Walken, Sam Rockwell, Scarlett Johansson, Hugh Dancy, Al Pacino, Angela Lansbury, Catherine Zeta Jones, Abigail Breslin, Victor Garber, Laura Linney,...

  7. #782

    Standaard

    @ Cagnee erg leuk.

    Waiting For Godot: Patrick Stewart, Ian McKellen

    Deze vind ik wel heel stoer!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #783

    Standaard

    ik kan er weer eentje aan mijn verzameling toevoegen Spion van Oranje gesigneerd door Jennifer Hoffman

  9. #784

    Standaard

    Berling Calling gesigneerd door Paul en Fritz Kalkbrenner

    Ink gesigneerd door regisseur Jamin Winans

  10. #785

    Standaard

    Mijn laatste aanwinst:

    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  11. #786

    Standaard

    Helemaal vergeten....

    Toen ik in mei contact had met Kit West (verantwoordelijk voor de mechanische effecten in Return of the Jedi én Indiana Jones (waarvoor hij een Oscar won)) vroeg hij me om mijn adres.
    Hij had iets voor me; wat informatie over hemzelf en wat foto's.

    Het pakket dat ik ontving:


    5 foto's uit zijn privé collectie (waarvan 1 gesigneerd) die ik nog nooit eerder gezien had, een berg papieren met info en een handgeschreven brief.

    Barrie 'Lt. Renz - Return of the Jedi' Holland had een paar weken later eenzelfde actie: een heel pakket met legio gesigneerde dingen nav ons interview.

  12. #787

    Standaard

    Wow! Very nice man!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  13. #788

    Standaard

    misschien tipje voor de liefhebbers van de nederlandse film ik las dat er op 2 september een ziggo event is in vredenburg utrecht waar je op de foto kan met je favorite acteur actrice denk dat er over een tijdje wel wat meer over bekend is op www.filmfestival.nl

    mijn nieuwste aanwinst kwa gesigneerde dvd is de dvd van Tineke Schouten. Door omstandigheden staat bij mij de dvd aanschaf eventjes nog op laag pitje

  14. #789

    Standaard

    DVD's - The Cider House Rules (R1) - John Irving

    Foto's - een grote lijst waaronder, Jack Lemmon, Alec Guinness en John Gielgud

  15. #790

    Standaard

    Sinds gisteren zijn mijn DVD's van The Remains of the Day en Room with a View gesigneerd door James Ivory.

  16. #791

    Standaard

    Ik heb een stuk of 40 (aan mij gerichte) gesigneerde foto's van acteurs uit diverse Bond-films (met als toppers George Lazenby, Roger Moore en Richard Kiel).

    Verder heb ik een door Richard Kiel gesigneerde poster van Moonraker.

    Het boek 'My Word Is My Bond', gesigneerd door Roger Moore.

    Dan nog de DVD-boxen van seizoen 1 en 2 van Flikken Maastricht, gesigneerd door Angela Schijf en Victor Reinier.

    Een CD en een t-shirt van de Golden Earring, gesigneerd door alle vier de leden, een CD gesigneerd door drie van de vier leden (George Kooymans was al naar huis...), en een t-shirt gesigneerd door Cesar Zuiderwijk.

    Een platenhoes en een t-shirt, gesigneerd door DJ Jean.

    En een paar Kiekeboe-albums, gesigneerd door Merho.
    "Bond. James Bond."

  17. #792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph van Z Bekijk bericht
    Sinds gisteren zijn mijn DVD's van The Remains of the Day en Room with a View gesigneerd door James Ivory.
    Nice! Remains of the day is één van mijn favorieten! Kan je evt. het adres van Ivory doorgeven via pm?

    Ik heb deze week de dvd hoesjes van The Hours en Evening en ook het boek van The Hours laten signeren door Michael Cunningham op de boekenbeurs. Een schat van een man!

  18. #793

  19. #794

    Standaard



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

    Gezien op Broadway. Wat een ongelooflijk spektakel.
    Kan het echt iedereen aanraden.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #795

    Standaard

    ik kan weer paar gesigneerde dvd's aan mijn verzameling toevoegen

    gooische vrouwen complete tv serie gesigneerd door Lies Visschedijk
    alles is liefde door Lies Visschedijk
    brief geheim door Daan Schuurmans en Lies Visschedijk
    terug naar de kust door Daan Schuurmans

  21. #796

    Standaard

    Tot voor kort was ik eigenlijk nooit echt op zoek om zaken gesigneerd te krijgen maar vorige week heb ik toch 3 regisseurs ontmoet op het Bifff in brussel die mijn dvd's signeerden en met mij op de foto gingen!

    Renny Harlin signeerde er mijn Die Hard 2
    John Landis mijn Blues Brothers
    En als laatste signeerde Alexandre Aja mijn Switchblade Romance bluray!

    En een dezer dagen krijg ik Rabid Grannies binnen gesigneerd door executive producer John Desert (kennis van een vriend van me )
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  22. #797

    Standaard

    en weer een paar gesigneerde dvd's erbij

    Gooische Vrouwen complete TV Serie gesigneerd door Tjitske Reidinga & Peter Paul Muller
    de Life door Huub Stapel
    Flodder in Amerika door Huub Stapel
    Amsterdamned door Huub Stapel
    Terug naar de Kust door Huup Stapel

  23. #798

    Standaard

    The Game (The Documentary,LAX, Red Album)
    Robbert Knepper (prison break)
    Kenny Baker (star wars)
    Richard Kiel (james bond)
    Carl weathers (rocky, predator)
    patrick stewert (x-men)
    dina meyer (starship troopers, saw)
    Danny Trejo (machete, xxx, once upon time in mexico)
    Tom Sizemore (Heat, Black Hawk Down< saving private ryan)
    Edward Furlong (terminator 2, amercan history x)
    Linda Hamilton (terminator 1 +2)
    kristana loken (terminator 3)
    I'm gonna make you an offer you can't refuse

  24. #799

    Standaard

    Een mooie vraag voor de kenners hier.

    Ik heb in het bezit een kaartje van Terminator 2. Dit is een kaartje in de trant zoals ook basketbal en baseball kaarten worden uitgegeven.

    Hier staan (als het goed is de originele) handtekeningen van Arnold Schwarzenegger en Edward Furlong op. Waar kan ik het best terecht om deze te checken op echtheid? Er zit verder namelijk niets bij...

    En als ik het dan te koop zet, wat zou ziets op moeten leveren dan?

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht
    Een mooie vraag voor de kenners hier.

    Ik heb in het bezit een kaartje van Terminator 2. Dit is een kaartje in de trant zoals ook basketbal en baseball kaarten worden uitgegeven.

    Hier staan (als het goed is de originele) handtekeningen van Arnold Schwarzenegger en Edward Furlong op. Waar kan ik het best terecht om deze te checken op echtheid? Er zit verder namelijk niets bij...

    En als ik het dan te koop zet, wat zou ziets op moeten leveren dan?
    De UACC biedt dit soort diensten aan (checken op echtheid). Er zijn echter wel kosten aan verbonden.
    http://uacc.org/services.php

    Echter: is het een tradingcard die gesigneerd en wel in een pakje heeft gezeten? Of is het een tradingcard die pas later gesigneerd is?
    In het eerste geval is checken overbodig; ga er dan maar vanuit dat ie echt is.

    De waarde? Mits echt denk ik aan 200+, indien niet echt 0.

Pagina 32 van 33 EersteEerste ... 22282930313233 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •