Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 141 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Idd, Lex...mooie/goede foto !

    Ikzelf heb de Canon Powershot S30.....ZIE HIER

    heb hem pas 2 weken, vanuit Canada geïmporteerd voor 400 euro (in Nederland kost ie 590 euro !).....gebruik 'em voornamelijk voor privé.
    Ik heb er een 128 MB CF card in zitten en schiet meestal in 1600x1200 resolutie.
    "Time for power draw near."

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Idd, Lex...mooie/goede foto !
    Dank je.

    Zo ziet de DSC P2 eruit overigens:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dank je.

    Zo ziet de DSC P2 eruit overigens:
    kost dat?

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    kost dat?
    Denk nu zo,n 350 euro
    voor 444 euro heb je immers de sony dsc p7 en die heeft 3.2 miljoen pixels en lig dus een klasse hoger

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Denk nu zo,n 350 euro
    voor 444 euro heb je immers de sony dsc p7 en die heeft 3.2 miljoen pixels en lig dus een klasse hoger
    Dat valt me mee

    Ik wil ook een digitale camera aanschaffen maar ik vind 300 euro toch wel de limiet, maar weet niet of je daar iets fatsoenlijks voor hebt

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger



    Ik wil ook een digitale camera aanschaffen maar ik vind 300 euro toch wel de limiet, maar weet niet of je daar iets fatsoenlijks voor hebt
    vandaag de dag vast wel

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    vandaag de dag vast wel
    Ja, maar ik heb nog niet in winkels gekeken Als ik een mooie zie weet ik dat ik me toch niet kan inhouden, terwijl ik eigenlijk even moet sparen

  8. #58
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Vanaf vandaag heb ik een Sony Cyber Shot U DCS-U20 in het
    blauw.

    http://195.2.39.25/dime/www/XX/en/ho...U20/index.html

    Gehad voor de kerstdagen en ik wou dit al heel lang hebben !
    Lieve mams en lieve vriendin heb ik toch

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    voor 444 euro heb je immers de sony dsc p7 en die heeft 3.2 miljoen pixels
    Ik zag deze (dsc p71) net zelfs voor 400 euro staan

    http://www.pick2pay.nl/

  10. #60

    Standaard

    Heb sinds 1.5 week de HP 850.
    Dit fijne cameratje heeft 3.98 Mp (effectief, wordt geschermd met 4.1 Mp maar goed) en een 8x optische zoom.
    En dit alles samen met een docking station en een 128 Mb SD card voor een kleine 700 euro. Niet super duur en een lekkere zoom.

    Nog niet heel veel mee kunnen doen, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb bevalt me erg goed.

    Jeroen

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Mijn moeder heeft een dv-camera: Panasonic NV-DS990. Zwaar fijn dingetje, 3,7" LCD, DV-in/DV-out en ga zo door. Ik gebruik hem meer dan zij . Zijn echt fijne dingetjes, die DV-camera's. Met DV-in en DV-out gewoon al het materiaal op computer capturen, monteren met adobe premiere en weer zonder kwaliteitsverlies terug zetten op camera --> videotape. Een tijdje geleden nog een korte film mee gemaakt, ondertussen zijn we al bezig met een script voor een volgend redelijk groot project .

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Ja, maar ik heb nog niet in winkels gekeken Als ik een mooie zie weet ik dat ik me toch niet kan inhouden, terwijl ik eigenlijk even moet sparen
    En ja hoor


  14. #64

    Standaard

    oh hier was dus al een thread over,

    nou dit is de mijne




    Fuji Finepix S602

    Een ongeloofelijk mooi stukje techniek

  15. #65

    Standaard

    Ik heb de:

    Sony DCR-PC100: nog steeds een van de beste digitale filmcamera's (met 1,2 Mpix foto optie op memsticks), 690,000 pixels for video en Carl Zeiss lens.
    Sony DSC-S85: 4.1 Mpix fotocamera met ook de zeer goede Carl Zeiss lens.

    Hieronder plaatjes van de 2.



    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  16. #66
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik ben in het bezit van:

    Canon Powershot S30 digicam, 3 Megapixels en 3 keer optische zoom, en in zijn klasse (zeker destijds) gewoon een van (zoniet de) beste digicam, redelijk compact en toch prachtige foto's en een heel arsenaal aan handmatige instellingen.

    Sony PC-DV-101e DV-camera, zeer goede DV camera met 10 maal optische zoom en supernightshot en een 1 Megapixel fotofunctie op memorysticks.

    De digicam gebruik ik vooral voor vakantiepics en huis-tuin en keuken foto's, de DV-cam gaat eigenlijk alleen op vakanties mee.

  17. #67

    Standaard

    Sony Cybershot DSC-P72.

    3.2 MP met 3X optische zoem.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #68

    Standaard

    Fotocamera (digitaal): Minolta DiMAGE 7i (5 megapixel) - http://www.dimage.minolta.com/d7i/index.html

    Videocamera (DV): Sharp VL-MC500S - http://www.sharp.nl/templates/tpl_Le...75&ProdID=1074
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xavier
    oh hier was dus al een thread over,

    nou dit is de mijne




    Fuji Finepix S602

    Een ongeloofelijk mooi stukje techniek
    Helemaal mee eens. Heb 'm zelf ook. Ben nu bezig om extra lenzen aan te schaffen

  20. #70

    Standaard

    Ik heb, na 3 jaar plezierig gebruik, mijn Sony DSC-F55 digicam (2,1 Mpix + Carl Zeiss lens) en mijn bijna 10 jaar oude Olympus IS-3000 spiegelreflex camera met pensioen gestuurd...

    Sinds gisteren ben ik de gelukkige bezitter van de digitale Canon EOS 10D 6,3 Mpixel spiegelreflex camera.


    Daarnaast heb ik de body gecomplementeerd met 2 Canon EF objectieven;

    24-85mm f/3.5-4.5 USM voor het "standaard" werk
    75-300mm f/4-5.6 IS USM voor het "afstand en tele" werk

    De laatste is niet de beste kwaliteit lens die Canon op telegebied levert maar aangezien ik vrij weinig mijn statief meesleep, gaf Image Stabilization (IS) de doorslag. Hiermee maak je vanuit de hand haarscherpe foto's bij een grote brandpuntsafstand... kleine bewegingen worden "gyroscopisch" gecorrigeerd.

    Voor het makro gebeuren heb ik nog geen keus kunnen maken... maar de selectie is ondertussen beperkt tot 3 objectieven... Volgende week eerst even wat uitproberen...

  21. #71

    Standaard

    Ik hoef net zo'n supercamera, maar wel eentje die makkelijk in gebruik is en simpel instelbaar is. Voor mij is dit dan ook (heb hem nu een weekje of 3) de Canon Powershot A70 geworden:



    Resolutie max. 2048 x 1536
    Beeldpunten 3,2 megapixel
    Lens 35 - 105 mm.
    Optische zoom 3 x
    Digitale zoom 3 x
    Gevoeligheid 50, 100, 200, 400
    Scherpstelling automatisch
    Zoeker LCD, optisch
    LCD-scherm 1,5 inch
    Geluidsopname: (vinkje)
    Opslagmedium CompactFlash
    Interface USB, video-out
    Gewicht 215 gram
    Afmetingen (H x B x D) 101 x 64 x 32 mm
    Introductie model 2003
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  22. #72

    Standaard

    Canon Digital IXUS 300


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door boudewijn
    nee, zit uiteraard geen monitor bij. je bouwt zo'n steadicam gewoon met artikelen van een kluswinkel.
    ik heb wel voorbeelden gezien waarbij ze de lcd monitor van een handcam op de steadicam gemonteerd hadden. zag er allemaal redelijk profi uit.

    ik zit nu niet thuis, dus ik kan de sites nog niet posten. komen van de week wel.
    Dit is een ZEER late reactie, maar heb je nog een paar sites kunnen vinden? Ik wil wel zo'n steadicam, maar 900 dollar is een beetje veel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Sinds gisteren ben ik de gelukkige bezitter van de digitale Canon EOS 10D 6,3 Mpixel spiegelreflex camera.


    Daarnaast heb ik de body gecomplementeerd met 2 Canon EF objectieven;

    24-85mm f/3.5-4.5 USM voor het "standaard" werk
    75-300mm f/4-5.6 IS USM voor het "afstand en tele" werk

    De laatste is niet de beste kwaliteit lens die Canon op telegebied levert maar aangezien ik vrij weinig mijn statief meesleep, gaf Image Stabilization (IS) de doorslag. Hiermee maak je vanuit de hand haarscherpe foto's bij een grote brandpuntsafstand... kleine bewegingen worden "gyroscopisch" gecorrigeerd.

    Voor het makro gebeuren heb ik nog geen keus kunnen maken... maar de selectie is ondertussen beperkt tot 3 objectieven... Volgende week eerst even wat uitproberen...
    Sinds vorige week is mijn uitrusting uitgebreid met een Canon EF 100 mm Macro USM objectief. Een prachtig lichtsterk objectief met 1:1 vergrotingsfaktor. D.w.z. dat objekten van zo'n 2,25 cm lengte een beeldvullend plaatje vormen.
    De bijbehorende MR-14EX macroflitser van Canon is nog in bestelling.

  25. #75

    Standaard

    Ik ben geen semi-pro maar na eerder een Fujifilm 4700 te hebben gehad, nu een klein handzaam dingetje: de Fujifilm Finepix F410.



    Ideaal voor huis-, tuin- en keukengebruik.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •