De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Xbox :(

  1. #1

    Standaard Xbox :(

    Ik heb een xbox als dvd speler hij doet het prima sneller dan de meeste dvd spelers vanwege de snelle processer... beeld en gekuid doet het prima DTS en DD det prima op me 5.1 set en ik hem aangesloten op mijn Sony STR-DB870 versterker....

    MAAR: de Xbox zou R4 en R2 kunnen afspelen....
    nu heb ik hier laatst op het forum Men In Black 2 R4 gekocht en de 2de disc speelt hij perfect af maar Disc 1 heeft een niet ondersteunende regio!

    is het dus niet waar dat de XBOX R4 discs kan afspelen?

  2. #2

    Standaard

    ja,

    da's lullig, Of jij doet iets fout (wat ik me niet kan voorstellen aangezien je de rest wel goed afspeeld), of je bent genaaid of er is iets mis.

    Ga gewoon ff langs bij de winkel waar hij vandaan komt en dan kunnen zij het wel oplossen / maken.

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #3

    Standaard

    ik had hem van iemand hier op het forum gekocht maar ik zet hem maar weer te koop en wacht tot de r2 uit is met nl

  4. #4

    Standaard

    Natuurlijk speelt de X-Box geen Regio 4 gecodeerde discs af.

    Er zijn sommige R4 discs die óók R2 gecodeerd zijn en die doen het wel gewoon. Dus ik snap de verwarring best.

    Wil je weten of een R4 disc ook compatible is met R2 spelers, kijk dan eens bij de reviews op www.michaeldvd.com.au

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Wil je weten of een R4 disc ook compatible is met R2 spelers, kijk dan eens bij de reviews op www.michaeldvd.com.au
    Nog iets beter : als je via de "Title Search" kijkt (rechtsboven op de pagina), hebben ze ook heel vaak de gegevens van DVD's die MichaelDVD zelf nog niet gereviewd heeft....

  6. #6

    Standaard

    Toch vreemd dat disc 1 van een film het niet doet en disc 2 wel. Dan ligt het toch niet aan de speler lijkt me.

    Doet MIB het wel allebei in een andere speler?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard

    Nee dat is niet gek. Dit is marketingtechnisch erg slim. Je kunt de film niet afspelen (regio code toegepast) maar de extra's wel (geen code toegepast). Dan ga je dus dubbel je best doen!
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Godbluff
    Nee dat is niet gek. Dit is marketingtechnisch erg slim. Je kunt de film niet afspelen (regio code toegepast) maar de extra's wel (geen code toegepast). Dan ga je dus dubbel je best doen!
    Daar had ik nog niet aan gedacht. Wel sneaky als dat zo ook gedaan is
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Ik denk dat jullie spoken zien... het is gewoon goedkoper om de bonusdisc voor meer landen geschikt te maken.

    Sorry, guys... no conspiracy.

  10. #10

    Standaard

    Conspiracy of niet. Wat te denken van het volgende. Lang geleden was ik in het bezit van panasonic a100 die ik zelf op regio 0 had gezet door een pootje op het mainboard door te knippen. Ik wist dat bepaalde titels niet zouden afspelen en in een onoplettende nui kocht ik toch de R1 Tomorrow never dies. Die speelde dus niet af. Maar alleen de film niet, Ik kwam in het menu kon diversie extra's bekijken en pas bij afspelen van de film kwam de beruchte regio melding. Dit was dus op 1 disc!
    Ik heet echter geen Oliver Stone dus het zal wel klungelige authoring zijn geweest. Iedereen die wel eens met spruce, scenarist of dvdmeastro heeft geklungeld weet dat een fout snel gemaakt is....
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  11. #11

    Standaard

    nou als het echt moet dan koop ik de region X van Xbox dan kan ik wel alle regios maarja....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •