De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Code 37 - SEIZOEN 3

  1. #1

    Standaard Code 37 - SEIZOEN 3

    Voor de belgische fans van deze zeer goeie en spannende misdaad reeks. De eerste 3 afleveringen van het derde seizoen (en tevens laatste) zijn nu in preview te bekijken via Iwatch. Aflevering 1 eindigde alvast veelbelovend.

  2. #2

    Standaard

    Opnieuw 4 nieuwe aflevering in preview beschikbaar. Het laatste seizoen komt nu echt goed op dreef! Spannender en grappiger. Laat ons hopen dat de reeks opnieuw op blu-ray verschijnt!

  3. #3

    Standaard

    Zo te zien wordt de dvd al uitgebracht nog voor de reeks helemaal is uitgezonden op tv ? Beetje vreemd. Niet dat ik dat erg vind maar erger vind ik dat er geen blu-ray release komt... al kan dat nog komen. Blijven hopen.

    http://www.bol.com/nl/p/code-37-seiz...2004013124253/

  4. #4

    Standaard

    Dvd cover seizoen 3...
    Hopelijk verzend bol.com vanavond nog!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zo te zien wordt de dvd al uitgebracht nog voor de reeks helemaal is uitgezonden op tv ? Beetje vreemd. Niet dat ik dat erg vind maar erger vind ik dat er geen blu-ray release komt... al kan dat nog komen. Blijven hopen.

    http://www.bol.com/nl/p/code-37-seiz...2004013124253/
    De serie wordt mooi uitgezonden in 1080i en dan een beetje gaan "downgraden" naar Standard Definition op DVD?

    I don't think so... uit protest koop ik de DVD-box niet...
    Op blu-ray had ik hem waarschijnlijk al besteld...

    Snap trouwens niet waarom ze 1 en 3 niet uitbrengen en 2 dan weer wel, maar in zo'n beperkte oplage...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    De serie wordt mooi uitgezonden in 1080i en dan een beetje gaan "downgraden" naar Standard Definition op DVD?

    I don't think so... uit protest koop ik de DVD-box niet...
    Op blu-ray had ik hem waarschijnlijk al besteld...

    Snap trouwens niet waarom ze 1 en 3 niet uitbrengen en 2 dan weer wel, maar in zo'n beperkte oplage...
    Je kunt de blu-ray nog steeds kopen hoor. Volgens mij is de afzet markt voor de blu-ray gewoon veels te klein! Jammer! Hopen op nog en 1-3 blu-ray box. Maar vrees ervoor.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Je kunt de blu-ray nog steeds kopen hoor. Volgens mij is de afzet markt voor de blu-ray gewoon veels te klein! Jammer! Hopen op nog en 1-3 blu-ray box. Maar vrees ervoor.
    Ja, ik heb het tweede seizoen dan ook op blu-ray.

    Maar ik bedoel dat er zo weinig exemplaren waren, dat het grote publiek gewoon niet wist dat dit op blu-ray uit was...

    Leg in de winkels een stapeltje blu-ray's naast de DVD-boxen (tegen dezelfde prijs!) en ik ben ervan overtuigd dat er zeker een markt voor is!

    P.S.: Box 1-3 staat aangekondigd voor DVD... Zou wel mooi zijn om op blu-ray te hebben!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ja, ik heb het tweede seizoen dan ook op blu-ray.

    Maar ik bedoel dat er zo weinig exemplaren waren, dat het grote publiek gewoon niet wist dat dit op blu-ray uit was...

    Leg in de winkels een stapeltje blu-ray's naast de DVD-boxen (tegen dezelfde prijs!) en ik ben ervan overtuigd dat er zeker een markt voor is!

    P.S.: Box 1-3 staat aangekondigd voor DVD... Zou wel mooi zijn om op blu-ray te hebben!
    Heb de box ook al gezien. De cover van de box is nu niet zo mooi maar ach ja. Heb ze toch al allemaal. Vanavond de laatste aflevering op tv. Heb deze wel al lang gezien maar was een degelijke afsluiter. Blijft jammer dat ze niet tonen hoe Hanna Maes uit die brandende wagen is geraakt. Al kun je na de laatste aflevering wel uitmaken wat er gebeurt zou zijn.

    Spoiler : Haar broer zal haar uit de wagen gehaald hebben voor deze ontplofte. Want vlak na de crash zie je een shot van een Jeep die stopt. In de laatste aflevering zie je dat dit haar boer's wagen is. Los van dit minpuntje was dit een zeer aangename, spannende, grappige en aan te raden misdaad serie! Vooral seizoen 2 is het hoogtepunt! Nu nog hopen op een mirakel dat iemand bij VTM de reeks op blu-ray wil uitbrengen... Heb trouwens al verschillende e-mails gestuurd omtrent de blu-ray naar VMMA en VTM maar nooit reactie gehad.

    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-11-2012 om 18:07

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •