Pagina 91 van 105 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 2603 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard


    blokker webwinkel 2 v 10,00 - niet in de winkel aangetroffen



    FRS winkel 10,00 p.st. (Caine Mutiny echter met NL cover)

  2. #2252

    Standaard

    the terminator 1 (bol.com 13,99)

    was in zevenaar voor deze, maar FRS had hemm niet
    wel voorraad van E.T en JAWS digibook

    wat een ... winkel

  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat komt toch door die actie van Warner Home Video? Alle Tv series van hun zowel blu-ray als dvd = 2voor40 en 3voor50 ...
    Zijn helaas niet alle TV series, maar slechts een selectie. Heb ze wel inderdaad gekocht met behulp van de actie waar je op doelt

  4. #2254

    Standaard


    € 4,90


    € 5,90


    € 9,90

    Alle 3 in MediaMarkt Schoten

  5. #2255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Klopt al was er maar 1 bij deze vestiging.
    Ook net naar FRS geweest & lag ook maar 1 exemplaar van de Beverly Hills Cop Trilogy. Heb 'm dan maar meegenomen. € 29,99

  6. #2256

    Standaard


    34,99 bij Real DE. 24,99 betaald met 10,- voucher.


    20,99 Saturn DE


    14,99 Saturn DE.

  7. #2257

    Standaard

    Lawrence of Arabia 2 disc blu-ray (free record shop) 10 euro

  8. #2258

    Standaard

    Had vandaag niet veel tijd dus kon enkel maar in Fnac Wijnegem geraken.
    Terminator en Cold light of day stonden op mijn verlanglijst.

    Terminator was niet binnen en Cold light of day was verschoven naar begin december volgens de verkoper aldaar.

    Raar eigenlijk want toen ik naar Makro ging net naast het shopping center zag ik daar volgende bluray liggen:



    Die heb ik dus meegenomen.

    By the way, stop met posten van die Blokker aankopen (grapje), wij Belgen worden hier knettergek van.

    De 4 films die ik zou willen zouden me bij Blokker 20 EUR kosten en bij BOL 52 EUR.

    Grrrrrr nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Blokker aankopen.

  9. #2259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Lawrence of Arabia 2 disc blu-ray (free record shop) 10 euro
    Weet je zeker dat het 2discs zijn?

    Bol geeft aan dat het 1 disc is

  10. #2260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Weet je zeker dat het 2discs zijn?

    Bol geeft aan dat het 1 disc is
    Als ik het goed begrijp, heeft hij de blu-ray al dus dan kun je er zeker van zijn dat hij gelijk heeft .

    Bol.com is zo vaak niet accuraat.
    Bij de E.T Pluche hadden ze een afbeelding van een slipcover geplaatst, maar het ging om een steelbook. En nu hebben ze de afbeelding aangepast. Het is nog steeds de slipcover, maar ze hebben een stock foto van de Walmart knuffel geplaatst.

  11. #2261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht

    By the way, stop met posten van die Blokker aankopen (grapje), wij Belgen worden hier knettergek van.

    De 4 films die ik zou willen zouden me bij Blokker 20 EUR kosten en bij BOL 52 EUR.

    Grrrrrr nooit gedacht dat ik jaloers zou zijn op Blokker aankopen.
    Ik snap dat niet die Blokker. Hier in België is dat een rommel winkel waar enkel dvd's liggen van films waar niemand ooit van heeft gehoord. De blokker in Nederland is precies een beetje anders...

    Ook Vreemd allemaal dat van die Terminator heb hem al op verschillende plaatsten zien liggen een aantal zelfs.

  12. #2262

    Standaard

    Ik heb Lawrence of Arabia vandaag zien staan bij de Free Record Shop in Helmond. De keepcase heeft ruimte voor 2 discs. Ik was alleen niet zo te spreken over de artwork van de cover.


  13. #2263

    Standaard

    In Frankrijk (Rijsel) vandaag twee titels gekocht die blijkbaar NL ondertitels hebben:

    Falling Skies seizoen 1


    Dexter seizoen 6
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #2264

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :


    5 Euro

    Gekocht bij Free Record Shop Eindhoven (Station) :


    10 Euro

  15. #2265

    Standaard

    Bol.com


    EUR 13,99

    Zavvi


    EUR 11,17


    EUR 14,12

  16. #2266

    Standaard

    Heeft die BTTF Nederlandse ondertiteling?

  17. #2267

    Standaard

    De Nederlandse cover zou 't weg moeten geven...
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #2268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Heeft die BTTF Nederlandse ondertiteling?
    Nope helaas niet dus als je NL ondertitels wil moet je niet die van zavvi kopen.

    De andere van zavvi heeft btw wel NL ondertitels...

  19. #2269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Nope helaas niet dus als je NL ondertitels wil moet je niet die van zavvi kopen.

    De andere van zavvi heeft btw wel NL ondertitels...

    Wat is dan het nut om bij je Zavvi aankoop van BTTF een (Bol-) afbeelding met Nederlandse tekst te plaatsen ? Dat is info waar we niks aan hebben.

  20. #2270

    Standaard

    Psycho en Daylight besteld. Bij Blokker samen voor € 10,-.

    Ik ben daar best blij om, aangezien ik die films al wilde hebben en ze niet echt goedkoop wilden worden in Nederland.
    The future is Blu

  21. #2271

    Standaard

    Bij Blokker.nl besteld voor 30 euro:








    Zou mij via Amazon.de en Amazon.co.uk tussen de 75 en 100 euro kosten xD.
    The Graduate op blu-ray hebben ze daar niet eens (alleen via third party sellers).

    5 Euro per blu-ray... lijkt wel een Nederlandse Black Friday sale . O ja, voor de mensen die het niet weten:
    - Volgende week vrijdag begint de Black Friday sales. Dit duurt ongeveer een week. Amazon UK & DE doen er vervolgens mij ook aan mee. Dus houd die websites goed in de gaten... Ze hadden vorig jaar een aantal mooie deals. Ik kocht Avatar Blu-Ray Steelbook voor 5 euro, HP 7.1 Steelbook voor 5 euro, Call of Duty MWF 23 voor 15 euro (kost normaal 65 euro). En nog wel meer. Ik hoop dat de James Bond blu-ray boxset in de uitverkoop komt te staan .

    Nooit geweten dat dit mogelijk zou zijn (een Nederlandse winkel goedkoper dan Amazon xD ).

    Allemaal blind buys, ik hoop dat het goede films zijn .
    (Tip: koop The Graduate snel voordat ie op is, zag dat deze bij bol.com 18 euro kost, bij Wehkamp 16 en bij FRS.nl 15. Via alle Amazon websites ben je er minstens 12 euro exclusief verzendkosten voor kwijt. Ik denk niet dat we de komende 2 jaar een betere deal krijgen ).
    Laatst aangepast door roninpacino : 11-11-2012 om 04:15

  22. #2272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Bij Blokker.nl besteld voor 30 euro:



    Let op: volgens mij is dit de eerste uitgave van Stargate, met de niet beste beeldkwaliteit. Later is er een andere versie uitgekomen, alleen niet in Nederland. Als ik het goed heb .
    Het is maar 5 euro, maar die blijft dan toch weggegooid.

  23. #2273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Wat is dan het nut om bij je Zavvi aankoop van BTTF een (Bol-) afbeelding met Nederlandse tekst te plaatsen ? Dat is info waar we niks aan hebben.
    Ik zie het probleem niet. Wat maakt t uit? Er staat toch dat t van zavvi komt? Bovendien plaats ik bijna altijd afbeeldingen van bol omdat dat gewoon t makkelijkst is. Wie gaat er nou kijken van welke site die afbeelding is, dat is pas nutteloos.

  24. #2274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik zie het probleem niet. Wat maakt t uit? Er staat toch dat t van zavvi komt? Bovendien plaats ik bijna altijd afbeeldingen van bol omdat dat gewoon t makkelijkst is. Wie gaat er nou kijken van welke site die afbeelding is, dat is pas nutteloos.
    Misschien omdat mensen dan de indruk krijgen dat er NL versies bij zavvi.nl te koop zijn.
    Je kunt toch net zo goed voor UK versies de afbeelding van amazon.co.uk of blu-ray.com afhalen, voorkomt verwarring en is net zo makkelijk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik zie het probleem niet. Wat maakt t uit? Er staat toch dat t van zavvi komt?
    Ik kan me de verwarring goed voorstellen, in feite plaats je de afbeelding van een product dat je niet hebt gekocht
    Je plaats een afbeelding van een NL product terwijl je een UK product hebt gekocht en niet bij iedereen is het bekend dat Zavvi enkel UK uitgaves verkoopt, sterker nog je zou als leek verwachten dat zavvi.nl een NL shop is die NL producten verkoopt, maar dat is niet zo.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 91 van 105 EersteEerste ... 4181878889909192939495101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •