Pagina 41 van 45 EersteEerste ... 31373839404142434445 LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1122 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Sony xperia T!

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een iPhone5 in bestelling heb staan, werk thuis ook met een Mac dus vind het mooi om alles van 1 merk te hebben.

    Dat gezegd hebbende vind ik de Sony Xperia T echt een hele mooie telefoon,en niet te vergeten, goede specificaties!

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    HTC one X heeft al meerdere updates gehad en er kom alweer een nieuwe android versie. Ik weet natuurlijk niet waar je mee gespeeld heb. Wat dat betreft zijn ze sneller met updates dan de Samsung. Mijn galaxy tab 10.1 heeft echt pas net ICS en die is al verouderd. Dat heeft erg lang geduurd. Nadeel is wel de battery en fixed geheugen waar je niks aan kunt doen. Wel vind ik sense echt veel prettiger dan touchwizz. Maar dat is zwaar persoonlijk.

    Ps: Er komt ook een One X +. Met dus een grotere batterij en meer geheugen. 64gb. Wat wel een beetje krom is dat ondanks gorilla glas 2, het scherm snel in duizend stukjes barst Alice erop valt en zo....

    De one x+ heeft Jellybean! Maar die telefoon komt voorlopig nog niet uit zeker?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek Bekijk bericht
    Sony xperia T!

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een iPhone5 in bestelling heb staan, werk thuis ook met een Mac dus vind het mooi om alles van 1 merk te hebben.

    Dat gezegd hebbende vind ik de Sony Xperia T echt een hele mooie telefoon,en niet te vergeten, goede specificaties!
    Ja ik heb ook nog aan een Iphone 5 gedacht, maar de vernieuwingen zijn (voor mij) niet noemenswaardig en Siri is leuk maar dat gebruk ik waarschijnlijk toch nooit.....en om nou weer een Iphone te nemen alleen voor het design en grotere scherm.....nee


    Maar ik ben er wel een eind uit nu, Galaxy S3 gaat het denk ik toch worden.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #1004
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Hmm....ja qua interface en besturing enzo vind ik een windows phone lekker werken maar het customisen vind ik te beperkt naar mijn smaak.....

    Ik heb vandaag toevallig met een HTC One X zitten spelen, hele mooie, goede en snelle telefoon maar ik ben geen fan van de Sense interface, loopt niet zo smooth als Touchwiz op de Galaxy S3 en dat is jammer, ik weet niet of dat nog met een update beter word of dat het gewoon zo hoort bij sense maar ik vind het niet fijn....

    Dan kom ik toch uit bij de Galaxy S3 die ik ook erg mooi vind maar qua design en bouw niet zo mooi als de HTC One X, maar de hele Touchwiz interface vind ik fijner en lekkerder werken......

    Pffff....waarom missen die telefoons altijd wel weer iets dat ik erop wil hebben.....
    Ik heb zelf de One X gehad en deze vervangen door de S3 en daar heb ik geen moment spijt van gehad, vooral de accuduur van de One X was dramatisch (heel ik met de S3 gemiddeld 2 volle dagen, mocht ik met de One X blij zijn met 1 dag). Nu schijnt dit met wat updates wel beter te zijn maar collega's en vrienden die hem hebben klagen toch nog steeds erover. Daarnaast is de S3 ook sneller en heb je tenminste geen kans op de Wifi bug...

  5. #1005

    Standaard

    even een mobiel vraagje: sinds IOS6 gaat het volume op mijn 4S niet zo hard als voorheen.
    Opzich goed want het beschadigt mijn oren niet/minder, echter in de trein wil ik soms het volume wat harder en dat kan nu dus niet meer.

    Weet iemand wat Apple gedaan heeft ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Ok duidelijk


    Maar de Lumia 900 heeft nu windows 7.5, komt daar een (gratis) update naar windows 8 voor? Of werkt dat zo niet?

    En wat ik me ook afvraag, zijn apps die bij Android en iOS gratis zijn op windows phone betaald? Of is dat hetzelfde.?



    Qua ringtones, wallpapers etc is er niet echt iets te customizen op windows phone, dus wat dat betreft zit ik wel meer te denken aan android, ik vind het toch altijd wel leuk een eigen ringtone en wallpaper enz te hebben, dat kan bij iOS ook niet dus dat wil ik nu wel kunnen en gewoon slepen naar de telefoon en klaar, niet via allemaal omwegen, dat vind ik ook zo tergend aan Iphone dat je altijd via Itunes moet lopen klooien om er wat op te krijgen en dat het dan vervolgens nog niet gaat en je foutmeldingen krijgt terwijl je alles goed doet.....met mn Ipod nooit problemen en dat werkt gewoon heel goed (voor mij) maar met een iphone werkt het niet...


    Dus eigenlijk heb ik nu net mezelf een antwoord gegeven
    De 1 en 2 generatie windows 7 telefoons krijgen geen windows 8 maar een windows 7.8 update (Gratis). Het ziet er precies hetzelfde uit, maar je mist een aantal features die je enkel met de nieuwe hardware van de komende windows 8 toestellen kunt uitoefenen, zoals 4g. Je mist dus niks minder.

    De betaalde en gratis apps zijn voor zowel windows, ios en android gelijk, teminmste bij de officieele appmakers. Windows heeft vrijwel voor iedere app een probeerversie. Is vaak de volledige app alleen dan met reclame.

    Je hebt genoeg apps om zelf je ringtones te customizen, maar wat zou je je willen customizen? Ik zou dat gewoon netjes op een comptuer doen en windows phone biedt gewoon gratis mogelijkheden om nieuwe ringtones te downloaden en over te zetten van je computer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Mijn ervaring met Windows Phone is dat je niet bijvoorbeeld een mp3 kan instellen als ringone.
    Die kon je wel bewerken (moet minder dan x mb zijn, minder dan een minuut etc) of je kan ringtones downloaden. Ook niet originele nrs meen ik of complete nrs.

    Misschien met windows 8 weer wel, geen idee.
    Toen ik windows 6.0 had was de upgrade gratis. Nu verwacht ik dit ook wel.

    Wat De Tuinman ook al zegt, om de apps hoef je je geen zorgen te maken. Dat zit of komt zeker goed. Mijn volgende phone kan ook zomaar een Windowsphone worden. Draai nu thuis op desktop en laptop Windows8 en bevalt prima.
    Moet alleen nog een half jaar met dit abbootje doen helaas.
    Dat eerste klopt niet. Sowieso op de windows 7 niet, is iets compleet anders als de windows 6. Ik heb zelf voor mijn trophy nog een blackstone gehad met 6.0 en daarna 6.5 en daar kon ik gewoon alle gebruiken wat ik maar wou. Het was ook immers meer een pocketpc dan een simpele smartphone.

  7. #1007

    Standaard

    Wat klopt niet? Dat je een mp3 niet als ringtone kan toewijzen?

    Bij mijn vorige werkgever hadden we LG telefoons (niet mijn keuze) met Windows.
    Een mp3 (normaal) volledig liedje van bijvoorbeeld je map met muziek kon niet ingesteld worden als ringtone. Dat stond op ieder forum en zelf violen leverde ook geen positief resultaat.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #1008

    Standaard

    Ik kon dat wel en ik had gewoon de blackstone met windows 6.

    Dan praat je ook over 4,5 jaar geleden

  9. #1009
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou het niet durven zeggen. Mijn HD2 met 6.5 heeft vrijwel vanaf het begin met Artemis gedraaid (XDA Custom rom) Dat was mijn laatste windows phone. Ik heb hem nog steeds. Het was echt een superstabiel top apparaat. Het mooiste is natuurlijk wel de perfecte intregratie met een windows pc of outlook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1010

    Standaard

    Ik kon het zeker niet.
    Het gaat bij mij om een max 1,5 jaar terug.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #1011

    Standaard

    Dus jij praat over windows phone 7? Dat kan gewoon, net even gedaan.

  12. #1012

    Standaard

    Ja.
    Ok we hadden het idee dat we alles geproberd hadden.
    Dus een mp3 van bijv 8mb kun je in zijn geheel als ringtone instellen?
    Leg aub uit hoe
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #1013

    Standaard

    zet het mp3tje over met als genre 'Ringtone'

  14. #1014

    Standaard

    Ha, die kende ik nog niet
    En dat doe je in dat Zune pakket? Dat stond in de handleiding en dat vertelde Microsoft ons, dat dat de manier was om alles over te zetten.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #1015

    Standaard

    zune gebruik je idd om muziek over te zetten

  16. #1016

    Standaard

    Precies.
    Maar ook voor je ringtone?

    Ik vind het eenzelfde stukje horror software als het ridicule itunes. Maargoed.

    Ik begreep wel dat Microsoft van Zune zal afstappen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #1017

    Standaard

    Net mijn abo verlengt en een Galaxy S Advance genomen. Iemand ervaringen met dit toestel om me gerust te stellen dat ik een juiste keuze gemaakt heb?

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Precies.
    Maar ook voor je ringtone?

    Ik vind het eenzelfde stukje horror software als het ridicule itunes. Maargoed.

    Ik begreep wel dat Microsoft van Zune zal afstappen.
    Leg mij eens uit wat er mis is met iTunes ?
    Het werkt 100x beter dan windows media player. Een overzichtelijke bibliotheek van je eigen muziek is in iTunes een fluitje van een cent.
    Draadloos muziek van een naar iPhone gaat super eenvoudig.

    Media player kan enkel een mp3'tje afspelen. Een bibliotheek aanleggen vrijwel onmogelijk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #1019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Net mijn abo verlengt en een Galaxy S Advance genomen. Iemand ervaringen met dit toestel om me gerust te stellen dat ik een juiste keuze gemaakt heb?
    Het is een beetje een uitgeklede Galaxy S2. Hij staat dan ook wel bekend als de Galaxy S2 Lite. Je zult er prima mee kunnen 'werken'. Mocht je eventueel willen gamen ofzo, dan zal dat redelijk gaan. De grafische chip is dezelfde als van de S2. Alleen de hoofdprocessor is iets langzamer. Daarnaast is het scherm wat kleiner, maar daardoor is de telefoon wel handzamer. Voor normaal dagelijks gebruik is het dus een prima smartphone. Echter heeft volgens mij Samsung de support hiervoor stopgezet. Dit betekent dat er geen updates meer voor uitkomen. De laatste firmware dateert namelijk van 4 april dit jaar. Ice Cream Sandwich is niet uitgebracht voor de S Advance. Wellicht dat rooten en een custom ROM flashen soelaas biedt, maar dat laat ik uiteraard aan jou
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1020

    Standaard

    Het laatste stukje uit je reactie is echt gablediegoo voor mij Michael haha

    Maar geen nieuwe firmware meer? Ik dacht dat die foon toen nog niet eens op de markt was. De recensies en previews dateren nl allemaal van afgelopen Zomer...

  21. #1021

    Standaard

    Het laatste stukje uit je reactie is echt gablediegoo voor mij Michael haha

    Maar geen nieuwe firmware meer? Ik dacht dat die foon toen nog niet eens op de markt was. De recensies en previews dateren nl allemaal van afgelopen Zomer...

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Het laatste stukje uit je reactie is echt gablediegoo voor mij Michael haha

    Maar geen nieuwe firmware meer? Ik dacht dat die foon toen nog niet eens op de markt was. De recensies en previews dateren nl allemaal van afgelopen Zomer...
    Het exacte typenummer is toch de GT-i9070? Zo ja, dan is helaas echt de laatste firmware van april De telefoon is al op de NL markt sinds maart dit jaar.

    Echter: lichtpuntje na wat zoekwerk voor je: http://www.androidworld.nl/129722/11...-bean-krijgen/

    Volgens de geruchten krijgt jouw telefoon dus een update naar Android Jelly Bean (4.1)
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #1023
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je een klusje bij de eerst volgende meeting.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1024

    Standaard

    Ach, daar draai ik mijn hand niet voor om Claudio
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #1025

    Standaard

    Ik ga toch voor de Samsung Galaxy S3, eind volgende maand gaan ze mn contract verlengen en krijg ik hem

    Heeft de S3 trouwens al de Jelly Bean update gehad inmiddels? Ik kan er niets over vinden.....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 41 van 45 EersteEerste ... 31373839404142434445 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •