Pagina 45 van 61 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1525 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Net mail gehad van Cosmox:


    Helaas is er bij de internationale produktie van de HARRY POTTER WIZARD'S COLL.. een fout opgetreden.
    De juiste disk wordt nu internationaal bijgeproduceerd en zal nageleverd worden.

    Mijn verontschuldiging voor het ongemak.



    Nu maar even afwachten wanneer ie komt.
    Martien

  2. #1102

    Standaard

    Reactie van FreeRecordShop:

    Geachte heer ...,

    Hartelijk dank voor uw e-mail
    Wat jammer dat er problemen zijn bij HARRY POTTER WIZARD'S COLLECTION

    Het is een wereldwijd probleem en deze disks worden nu internationaal bijgeproduceerd en zal nageleverd worden.

    Ik vertrouw er op u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    ...
    freerecordshop.nl

    Geeft toch hoop

  3. #1103

    Standaard

    ja, dat is leuk om te horen ,het zal wel alleen voor de bonus disk zijn en niet voor het downloadpapiertje zeker

  4. #1104

    Standaard

    Mij kan dat downloadpapiertje echt niks schelen. Ik heb gelezen dat je de films via een link op je pc online kan kijken. Wat heb je daar nou weer aan. Ik wil gewoon die documentaire bekijken!

  5. #1105

    Standaard

    Het zal inderdaad gaan om de disc. Het downloadpapiertje vind ik minder belangrijk. Het had er wel bij moeten zitten, want het staat immers op de verpakking aangegeven, maar het hebben van de juiste disc vind ik belangrijker dan het papiertje.

  6. #1106

    Standaard

    wel ja, ik ging er ook niks mee doen , maar ja ik ben een beetje perfectionistisch en nu zit ik met een leeg vakje in de doos( kan er nog altijd een toverstokje in kwijt natuurlijk )

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristof2222 Bekijk bericht
    wel ja, ik ging er ook niks mee doen , maar ja ik ben een beetje perfectionistisch en nu zit ik met een leeg vakje in de doos( kan er nog altijd een toverstokje in kwijt natuurlijk )
    Het blijft een wizard's collection, dus wie weet wat er allemaal inpast xD .

  8. #1108

    Standaard

    Mijn reactie van Cosmox is weer vrij nutteloos

    "U geeft aan dat de fout in de zending geen uitzondering is, maar een structurele oplage fout. Dit is uiteraard vervelend en wij zullen dit uiteraard doorgeven aan onze leverancier. Op korte termijn kunnen wij hier helaas niets aan doen, maar wij hopen in de toekomst wel de volledige artikelen in ons assortiment te kunnen opnemen. U kunt hiervoor het beste onze site in de gaten houden.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    Reinout Schreuders
    Klantenservice Cosmox"


    Dus wordt maar wachten op een reactie van WB zelf...

  9. #1109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door interceptor Bekijk bericht
    Mijn reactie van Cosmox is weer vrij nutteloos

    "U geeft aan dat de fout in de zending geen uitzondering is, maar een structurele oplage fout. Dit is uiteraard vervelend en wij zullen dit uiteraard doorgeven aan onze leverancier. Op korte termijn kunnen wij hier helaas niets aan doen, maar wij hopen in de toekomst wel de volledige artikelen in ons assortiment te kunnen opnemen. U kunt hiervoor het beste onze site in de gaten houden.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    Reinout Schreuders
    Klantenservice Cosmox"


    Dus wordt maar wachten op een reactie van WB zelf...
    Je moet dit soort zaken ook niet via de winkel proberen af te handelen, daar zit iemand van de klantenservice zonder verstand die je automatisch een automatisch gegenereerd bericht stuurd. Contact opnemen met WB, deze zullen of direct contact met jou op nemen of via de desbetreffende winkel.

  10. #1110

    Standaard

    Dat heb ik ook gedaan maar WB reageert helemaal niet

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Je moet dit soort zaken ook niet via de winkel proberen af te handelen, daar zit iemand van de klantenservice zonder verstand die je automatisch een automatisch gegenereerd bericht stuurd. Contact opnemen met WB, deze zullen of direct contact met jou op nemen of via de desbetreffende winkel.
    Warner Bros. wil juist dat je dit afhandelt met de winkel waar je 'm gekocht hebt. Ze waarderen het niet als je zelf contact met ze opneemt. Althans, dat concludeer ik uit de reactie van iemand die contact met Warner heeft gehad over de problemen met de Wizard's Collection. Ik heb vorige week ook een e-mail naar ze gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

    Ik ben het wel met je eens dat Warner Bros. dit zelf dient af te handelen.

    EDIT: interceptor was me voor.

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner Bros. wil juist dat je dit afhandelt met de winkel waar je 'm gekocht hebt. Ze waarderen het niet als je zelf contact met ze opneemt. Althans, dat concludeer ik uit de reactie van iemand die contact met Warner heeft gehad over de problemen met de Wizard's Collection. Ik heb vorige week ook een e-mail naar ze gestuurd, maar tot op heden geen reactie.

    Ik ben het wel met je eens dat Warner Bros. dit zelf dient af te handelen.

    EDIT: interceptor was me voor.
    tja, probeer uberhaupt maar eens een fatsoenlijk emailadres te vinden van die gasten..

    Maar of het door WB moet worden afgehandeld of door de winkel is natuurlijk een twistpunt, namelijk volgens de wet is de winkel het aanspreekpunt voor de problemen met het product, dat de fabrikant uiteindelijk het overneemt is een ander verhaal. Als er iets mankeert aan je splinternieuwe auto, dan ga je ook niet naar de fabriek, dan ga je naar de dealer/garage waar je de auto gekocht hebt.

  13. #1113

    Standaard

    dit is mijn reactie van de frs :
    Geachte heer De Smet,

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Helaas is het bij ons inmiddels bekend dat het artikel HARRY POTTER WIZARD'S COLL. een productiefout heeft. Onze excuses hiervoor.
    Op dit moment wordt er Internationaal bij geproduceerd. Wij zullen er alles aan doen om de incomplete artikelen spoedig na te leveren. Helaas hebben wij op dit moment nog geen exacte datum wanneer dit zal zijn.
    Zodra de informatie beschikbaar is, zullen wij u via een e-mail informeren. Bij een eventuele reactie verzoeken wij u het volgende referentienummer te vermelden: /
    Ik vertrouw erop dat u voldoende bent geïnformeerd.

  14. #1114

    Standaard

    Goed nieuws voor de U.E. van jaargang 7:
    http://snitchseeker.com/harry-potter...-target-91154/

    In de USA blijkbaar een voorlopige exclusive voor Target, maar komt toch nog uit. Sommige bronnen melden zelf nog voor het einde van het jaar. In de USA komt deze wel in 1 pakket. Dus 7.1 en 7.2 zijn gewoon in 1 box verkrijgbaar. Duitsland melde 2 boxen.

    Eens ik deze heb ga ik blij zijn dat de collectie compleet is.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de U.E. van jaargang 7:
    http://snitchseeker.com/harry-potter...-target-91154/

    In de USA blijkbaar een voorlopige exclusive voor Target, maar komt toch nog uit. Sommige bronnen melden zelf nog voor het einde van het jaar. In de USA komt deze wel in 1 pakket. Dus 7.1 en 7.2 zijn gewoon in 1 box verkrijgbaar. Duitsland melde 2 boxen.

    Eens ik deze heb ga ik blij zijn dat de collectie compleet is.

    in de link staat een foto met de beschrijving en daarin staat " hogwarts last stand(extended version) waar het bij de wizard's collection de gewone is

    gewoon even opmerken

  16. #1116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristof2222 Bekijk bericht
    in de link staat een foto met de beschrijving en daarin staat " hogwarts last stand(extended version) waar het bij de wizard's collection de gewone is

    gewoon even opmerken
    Hogwarts Last Stand stond toch niet op de oude uitgave?

  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hogwarts Last Stand stond toch niet op de oude uitgave?
    nee, maar op de juiste bonus disk van de wizard's collection staat de documentaire wel maar er staat geen extended version bij(volgens het dvd doosje) en bij de link van de ue staat er wel extended version bij

  18. #1118

    Standaard

    De recensie van de Wizard's Collection op Blu-ray.com staat wel dat het om een langere versie gaat, maar of dat ook zo is bij de Nederlandse uitgave dat weet ik niet. Dan moet ik het juiste schijfje in mijn bezit krijgen. Dus schiet eens op Warner Bros. met het beschikbaar stellen van dit schijfje!

  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De recensie van de Wizard's Collection op Blu-ray.com staat wel dat het om een langere versie gaat, maar of dat ook zo is bij de Nederlandse uitgave dat weet ik niet. Dan moet ik het juiste schijfje in mijn bezit krijgen. Dus schiet eens op Warner Bros. met het beschikbaar stellen van dit schijfje!
    ahzo, tja tis te hopen dat het dan ook de langere versie is

  20. #1120

    Standaard

    Vandaag deze reactie ontvangen van Bol.com:

    U had contact opgenomen omdat de disc ontbreekt bij het artikel 'Harry Potter 1 t/m 7 (Wizard's Collection) (Limited Edition)'.

    Deze disc zal nagestuurd worden. Zodra bekend is wanneer dit zal zijn wordt u hierover op de hoogte gebracht.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  21. #1121

    Standaard

    ik wil de harry potter limited edition box kopen 19 discs, is dit verstandig ? zitten hier geen ultimate edition versies van de films in ? of kan ik beter even wachten.

  22. #1122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik wil de harry potter limited edition box kopen 19 discs, is dit verstandig ? zitten hier geen ultimate edition versies van de films in ? of kan ik beter even wachten.
    Nee, in die box zitten niet de Ultimate Edition-uitgaves. Daardoor mis je de langere versies van delen 1 en 2 en tal van extra's.

  23. #1123

    Standaard

    heeft 1 t/m 8 allemaal ultimate edities?

  24. #1124

    Standaard

    In Nederland alleen deel 1 en 2. In Amerika zijn ze wel allemaal verschenen, hoewel de laatste twee delen (samen in één verpakking) voorlopig alleen bij één bepaalde winkel te koop is. Later dit jaar is hij overal te koop. De Engelse versies zou ik laten liggen, want die hebben bijvoorbeeld de langere versies van deel 1 en 2 en diverse extra's alleen op DVD en niet op Blu-ray zoals de Amerikaanse en Nederlandse versies. In Duitsland zijn de UE's van deel 1 t/m 6 ook verkrijgbaar, dus dat zou een optie zijn. De UE's van deel 7 verschijnen op 19 oktober a.s.

  25. #1125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    hoewel de laatste twee delen (samen in één verpakking) voorlopig alleen bij één bepaalde winkel te koop is.
    Welke als ik vragen mag?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 45 van 61 EersteEerste ... 3541424344454647484955 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •