De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Men in Black

  1. #1

    Standaard Men in Black

    Zag bij Amazon op 7-5-2012 een BD release staan van Men in Black. Begrijp het niet goed want deze film is toch al jaren geleden uitgebracht?
    Bij de MM ligt deze inmiddels voor 6,95 in de bakken.

    Wie weet wat er anders is aan deze release, ik heb het niet kunnen ontdekken. Zie trouwens vaker titels staan op de releaselijst van films die soms al jaren verkrijgbaar zijn, heeft iemand hier een verklaring voor?
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  2. #2

    Standaard

    Ik denk een heruitgave (al dan niet met dezelfde extra's) ter promotie van Men In Black III. Deze gaat namelijk op 24 mei in premiere.

  3. #3

    Standaard

    Ook de nog niet eerder uitgebrachte MIB II komt een van deze maanden daarom uit op Blu-ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Zie trouwens vaker titels staan op de releaselijst van films die soms al jaren verkrijgbaar zijn, heeft iemand hier een verklaring voor?
    Dit is gebruikelijk bij zowel DVD als Blu-ray. Een titel is even niet verkrijgbaar waardoor er vraag naar komt en vervolgens brengen ze de titel opnieuw uit. Soms gaat het hierbij om een tweede persing, waarbij bijvoorbeeld de DVD is weggelaten die bij de eerste persing wel aanwezig was of waarbij de verpakking anders is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ook de nog niet eerder uitgebrachte MIB II komt een van deze maanden daarom uit op Blu-ray.
    Werd tijd!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  6. #6

    Standaard

    Vandaag Men in Black III gekocht. Hieronder de specificaties:

    Extra's
    "Spot the Alien" spel
    "Partners in Time: The Making of MiB 3" documentaire (26:24)
    "The Evolution of Cool: MiB 1960's Vs. Today" documentaire (11:14)
    "Keeping It Surreal: The Visual Effects of MiB 3" documentaire (10:26)
    "Scene Investigations" documentaires
    - Speel alles (17:25)
    - Lunar prison escape (4:29)
    - Showdown at Mr. Wu's (4:27)
    - J's time jump (4:07)
    - The Monocycle chase (4:37)
    "Procession Reels" documentaires
    - Speel alles (24:45)
    - MiB 3 trailer (2:38)
    - Creating the weasel (2:54)
    - Alien fish (3:04)
    - Agent J prepares to time jump (1:34)
    - Monocycle chase (4:02)
    - Creating Cape Canaveral (3:59)
    Gag reel (3:54)
    "Back in Time" muziekvideo door Pitbull (3:34)
    Trailers van "Total Recall (2012)" en "The Amazing Spider-Man"
    Geluid
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS-HD Master Audio 5.1
    Beeld
    1.85:1 1080p MPEG-4 AVC
    Ondertitels
    Arabisch, Deens, Engels, Fins, Frans, Nederlands, Noors, Zweeds

    Grappig trouwens dat ze in Amerika moeten wachten tot 30 november voordat de Blu-ray wordt uitgebracht.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb hem ook gisteren binnen gehad maar ik zie op de blu-ray en ook de 3D hele kleine balkjes aan onder en zijkanten
    Wat is dat nou weer

  8. #8

    Standaard

    Heb ineens de BD-trilogy box gekocht.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Ik heb hem ook gisteren binnen gehad maar ik zie op de blu-ray en ook de 3D hele kleine balkjes aan onder en zijkanten
    Wat is dat nou weer
    Balken aan de zijkant? Ik heb alleen balken boven en onder, maar dat hoort zo. De film is opgenomen met een beeldformaat van 1.85:1 en dit formaat geeft altijd boven en onder balken, omdat het een groter formaat is dan het beeldformaat van een breedbeeldtelevisie. Die heeft een formaat van 1.78:1.

  10. #10

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag Men in Black III gekocht. Hieronder de specificaties:

    "Partners in Time: The Making of MiB 3" documentaire (26:24)
    Deze documentaire duurde niet overdreven lang maar was toch informatief. Je wordt bedonderd waar je bijstaat. De bloopers vond ik matig. Er waren er maar een paar echte en de rest niet echt. Bijvoorbeeld bij ER vind ik de bloopers velen malen beter.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Balken aan de zijkant? Ik heb alleen balken boven en onder, maar dat hoort zo. De film is opgenomen met een beeldformaat van 1.85:1 en dit formaat geeft altijd boven en onder balken, omdat het een groter formaat is dan het beeldformaat van een breedbeeldtelevisie. Die heeft een formaat van 1.78:1.
    Op de gewone blu ray zie ik een mini balkje boven en onder en op de 3D dus als je 3D kijkt zie ik ook een klein balkje aan de zijkanten
    Ik heb toen Titanic er in gedaan en die was goed dus aan de tv of speler ligt het niet.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb de 3D-versie niet, maar als je daar links en rechts ook balken ziet dan denk ik dat ze dit bewust hebben gedaan.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb de 3D-versie niet, maar als je daar links en rechts ook balken ziet dan denk ik dat ze dit bewust hebben gedaan.
    Ik denk dat ook want al mijn andere 3D's hebben het niet,wel jammer ik zeg dan haal dat strookje ook dan maar weg

  14. #14

    Standaard

    zijn de twee uitgaves met of zonder slipcover?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    zijn de twee uitgaves met of zonder slipcover?
    Zonder.

  16. #16

    Standaard

    Weet iemand of de 3D versie van Men in Black 3 uit 1 of 2 discs bestaat? Het lijkt wel of Sony tegenwoordig (bij Amazing Spider-Man lijkt het ook zo) de 3D en 2D versie op 1 disc plaatst. Met Underworld Awakening was de kwaliteit nog wel goed. Maar bij deze films lijkt het me, mede door de speelduur, dat het de beeldkwaliteit niet ten goede gaat komen op 1 disc. Ik hoop dat iemand het weet, bedankt!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Weet iemand of de 3D versie van Men in Black 3 uit 1 of 2 discs bestaat? Het lijkt wel of Sony tegenwoordig (bij Amazing Spider-Man lijkt het ook zo) de 3D en 2D versie op 1 disc plaatst. Met Underworld Awakening was de kwaliteit nog wel goed. Maar bij deze films lijkt het me, mede door de speelduur, dat het de beeldkwaliteit niet ten goede gaat komen op 1 disc. Ik hoop dat iemand het weet, bedankt!!
    2 discs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Bedankt Peptalk!! Dan ga ik hem maar eens aanschaffen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Zonder.
    Bedankt Frank.

  20. #20

    Standaard

    De trilogy box is echt lelijk, de covers van deel 1 & 2 zien er ook niet uit. Jammer.

  21. #21

    Standaard

    Een paar posts hierboven staat te lezen dat de 3D Blu-ray van "Men In Black 3" zowel de 3D-versie als de 2D-versie bevat (op aparte schijfjes). Op de diverse NL-websites zie ik echter alleen maar een versie met een 3D-banner, waaruit je zou mogen concluderen dat er nog een tweede versie in omloop is die alleen maar de 3D-disc bevat. Of staat er gewoon een verkeerde afbeelding op deze sites?


  22. #22

    Standaard

    Ik had deze blu-ray bij Amazon.com besteld. Releasedatum was 30 november. Vreemd genoeg krijg ik te horen dat ik tot 21 december moet wachten voordat ze mijn exemplaar mogen versturen. Volgens hen is er een window van drie weken voor verzendingen naar buitenland.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •