De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rangschik de Avenger-films

    Nu ik ze allemaal gezien heb leek me dat een leuk idee.

    Mijn lijstje:

    1. Iron Man
    2. The Avengers
    3. Iron Man 2
    4. Captain America: The First Avenger
    5. The Incredible Hulk
    6. Thor

    Ik moet bekennen dat er niet zo heel grote verschillen zitten tussen m'n voorkeuren. De enige echte uitschieter was Thor: die vond ik echt heel matig. De andere zitten allemaal in de categorie 'amusant'.

  2. #2

    Standaard

    Goed idee maar waarom zit Ang Lee's Hulk daar niet bij? Hulk heeft even veel met The Avengers te maken dan The Incredible Hulk, in die zin dat in geen van beide films Mark Ruffalo als het Groene Monster speelt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    1.The avengers
    2.Thor
    3.Iron Man
    4.Captain America The First Avenger
    5.Iron man 2
    6. Hulk [Ang Lee] ik kies deze die andere werkt ook niet echt naar The Avengers toe,en is minder.

    Hier zit geen slechte film tussen.

    Op naar Phase 2.
    Laatst aangepast door jeroeni : 15-09-2012 om 21:07

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Goed idee maar waarom zit Ang Lee's Hulk daar niet bij? Hulk heeft even veel met The Avengers te maken dan The Incredible Hulk, in die zin dat in geen van beide films Mark Ruffalo als het Groene Monster speelt.
    Hoe ik het precies moet motiveren weet ik niet, maar omdat er na Hulk een reboot heeft plaatsgevonden (in de vorm van The Incredible Hulk) lijkt het me dat Hulk geen rechtstreeks onderdeel is van de serie Avenger-films die we de laatste jaren gezien hebben. Maar voel je niet geremd om Hulk toch in je lijstje op te nemen hoor. Ieder zijn mening.

  5. #5

    Standaard

    Ze Hebben The Hulk uit 2008 wel in The avengers Box gedaan dus die zal voor Marvel belangrijker zijn.
    Laten wij lekker de Hulk kiezen die wij willen.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb Hulk dus zelf niet in mijn lijstje opgenomen, maar als ik dat wel zou doen dan zou ie bovenaan eindigen. Het is imo een erg onderschatte film.

  7. #7

    Standaard

    Incredible Hulk heeft zeker wel een opbouw naar Avengers. Misschien niet zozeer in de film zelf (uitgezonderd de wapens van het leger die van Stark Industries komen en de postcreditscene met Tony Stark. Bovendien is er ook een scene die opgevat kan worden als een verwijzing naar Thor)
    In Iron Man 2 zit aan het eind een duidelijke verwijzing naar Incredible Hulk. Hij wordt niet genoemd maar op televisieschermen is het nieuws te zien. En dat heeft betrekking op het eindgevecht in Incredible Hulk.Bovendien wordt in Avengers door Banner verwezen naar een deleted scene van Incredible Hulk die duidelijk maakt hoe moeilijk Banner het heeft gehad met zn alter ego.

    Ook ik vindt Incredible Hulk een erg onderschatte film. Banner wordt goed neergezet door Edward Norton. Het verhaal zit goed in elkaar. Ook vindt ik het goed bedacht dat Hulk een meer dan waardige tegenstander heeft. Als Hulk overal overheen zou walsen zou het verhaal een stuk saaier zijn. Dan was er nl. geen verhaal, alleen een groen monster dat af en toe tevoorschijn komt. Boring dus.
    Laatst aangepast door Pieter R. : 15-09-2012 om 21:42

  8. #8

    Standaard

    Bijna vergeten: mijn eigen lijstje:

    6. Captain America
    5. Iron Man 2
    4. Incredible Hulk
    3. Thor
    2. Iron Man
    1. Avengers

  9. #9

    Standaard

    1: Hulk
    2: The Incredible Hulk
    3: Captain America
    4: The Avengers
    5: Iron Man 2
    6: Iron Man
    7: Thor
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #10

    Standaard

    01 | Iron Man (3.5)
    02 | The Avengers (3.5)
    03 | The Incredible Hulk (3.25)
    04 | Captain America (3)
    05 | Iron Man 2 (2.5)
    06 | Thor (2.5)

    Hulk zit veel te ver in mijn geheugen om hem in de lijst op te nemen, al is de herinnering niet echt positief.

  11. #11

    Standaard

    1: Iron Man
    2: Iron Man 2
    3: Thor
    4: The Incredible Hulk
    5: The Avengers
    6: Captain America

    Geen groot fan van de reeks, eigenlijk alleen de Iron Man films vond ik goed te pruimen. De hype rond The Avengers snap ik niet echt.

  12. #12

    Standaard

    1. Iron Man
    2. The Avengers
    3. Captain America: The First Avenger
    4. Thor
    5. The Incredible Hulk
    6. Iron Man 2
    7. Hulk
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de Hulk films niet gezien, dus:

    1 Avengers
    2 Iron Man 2
    3 Iron Man
    4 Captain America
    5 Thor
    The future is Blu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Nu ik ze allemaal gezien heb leek me dat een leuk idee.

    Mijn lijstje:

    1. Iron Man
    2. The Avengers
    3. Iron Man 2
    4. Captain America: The First Avenger
    5. The Incredible Hulk
    6. Thor

    Ik moet bekennen dat er niet zo heel grote verschillen zitten tussen m'n voorkeuren. De enige echte uitschieter was Thor: die vond ik echt heel matig. De andere zitten allemaal in de categorie 'amusant'.
    oke tof.

    1.The Avengers
    2.Thor
    3.Iron Man 2
    4.Iron Man
    5.The Incredible Hulk
    6.Captain America: The First Avenger

  15. #15

    Standaard

    1. Iron Man
    2. The Incredible Hulk
    3. The Avengers
    4. Captain America
    5. Iron Man 2
    6. Thor

    Eigenlijk vond ik de eerste drie het beste, de laatste drie zijn matig.


  16. #16

    Standaard

    Ik heb alleen Hulk en The Incredible Hulk nog niet gezien, dus:

    1. Iron Man 2
    2. The Avengers
    3. Iron Man
    4. Captain America



    5. Thor

    Thor vind ik echt buiten de boot vallen. Persoonlijk vind ik dat een behoorlijk slechte en rommelige film. De andere 4 vind ik dicht bij elkaar zitten qua verhaal, uiterlijk en entertainmentwaarde.

  17. #17

    Standaard

    Thor is een moeilijke film om te maken ,je hebt te maken met twee werelden.
    Dat het rommelig aan doet vind ik niet,het is juist mooi in beeld gebracht.

    Heb laatst Thor en The avengers gekeken,Super ervaring.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •