Pagina 38 van 45 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1122 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Onavo app
    Helaas nog steeds geen 3g.

    Maar heb met wifi verbinding al 2x de melding gehad dat een HTC app (kan niet achterhalen welke) tried to hog up my usage.

    Wat is dit precies? Dat die app als een gek tekeer wil gaan met mijn verbinding of niets bijzonders?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #927

    Standaard

    Onavo werkt perfect. Dat is een keeper. Weliswaar door vakantie (dus roaming en 3g uit) erg laag deze maand. Volgende maand wordt een goede trial.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  3. #928

    Standaard

    Tevens nu een nieuw probleem.

    Onder 3g werken al mijn apps (zoals Facebook, Twitter etc). Ze werken automatisch bij en je kan ze gewoon openen.

    Wanneer ik in wifi omgeving zit kan ik facebook wel openen en twitter, maar ze laden de inhoud niet.
    Ditzelfde geldt voor de mail. Onder 3g haalt ie alles binnen en verzend ook, maar onder wifi doet het niets. ook niet handmatig.

    Het gaat om de HTC Desire HD.

    Weten jullie een oplossing? Je snapt, een hard reset wil ik als uiterst redmiddel gebruiken.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #929
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je niet toevallig een proxy server aan staan in je telefoon onder WiFi settings of de router?
    Heb je de rekening wel betaald?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #930

    Standaard

    Proxy, niet in mijn router, telefoon ga ik kijken. misschien per abuis gegaan.

    Rekening betalen? Kun je dat niet downloaden dan? Ik betaal nergens voor, oeps, dan is dat het
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #931

    Standaard

    Hmm, nu router nagezien, niets raars.
    Ook op telefoon geen proxy aan.

    Modem en Router gereset, zou niet nodig moeten zijn, want alles via wifi in huis draait goed.

    Zelfs downloaden van updates doet het niet (meer).
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #932

    Standaard

    je maar het kan zijn dat er problemen zijn met het ipnummer van je telefoon, dus misschien het vernieuwen van je certificaat kan het oplossen

  8. #933
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Anders ook even op jouw access point/SIDD van je Wifi in de telefoon aanklikken. Dan vergeten kiezen en dan weer opnieuw laten zoeken, zodat hij opnieuw een verse verbinding gaat maken. Je kan ook wifi analyzer downloaden maar wellicht zal dat weinig zeggen omdat je overige wifi apparaten wel goed gaan. (Ip conflict misschien)

    Optie B

    Stiekem op het netwerk van je buren gaan zitten. Maar het zal aan je telefoon liggen. Heb je wel een volledig Wifi signaal op je telefoon? Bij opnieuw pstarten wel even bij energie (of bij de jouwe geloof ik nog onder apps) snel opstarten uitzetten. Anders gaat hij min of meer op standby i.p.v. echt uit. Maar dat is een lapmiddel.

    Optie C

    De man met de hamer.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-08-2012 om 16:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    je maar het kan zijn dat er problemen zijn met het ipnummer van je telefoon, dus misschien het vernieuwen van je certificaat kan het oplossen
    Ik zou het moeten weten, maar dit ontgaat me nu even...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Anders ook even op jouw access point/SIDD van je Wifi in de telefoon aanklikken. Dan vergeten kiezen en dan weer opnieuw laten zoeken, zodat hij opnieuw een verse verbinding gaat maken. Je kan ook wifi analyzer downloaden maar wellicht zal dat weinig zeggen omdat je overige wifi apparaten wel goed gaan. (Ip conflict misschien)

    Optie B

    Stiekem op het netwerk van je buren gaan zitten. Maar het zal aan je telefoon liggen. Heb je wel een volledig Wifi signaal op je telefoon? Bij opnieuw pstarten wel even bij energie (of bij de jouwe geloof ik nog onder apps) snel opstarten uitzetten. Anders gaat hij min of meer op standby i.p.v. echt uit. Maar dat is een lapmiddel.

    Optie C

    De man met de hamer.
    Op optie c na alletwee gedaan, helaas geen soelaas

    Heb nog eea getest. Hij heeft opnieuw verbinding met mijn wifi.
    Maar doet helemaal niets. Telebankieren niet, updates binnenhalen niet (zijn er wel), nergens reageert hij op.

    Zal toch niet moeten hard resetten he????

    Mocht ik dat wel moeten doen, wat gebeurd er dan mat de betaalde apps? Kan ik die dan weer gratis downloaden of moet je er weer voor betalen??

    Mijn telefoon is niet geroot.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #936

    Standaard

    Herstel, snel opstarten stond aan. Nu dus uitgezet.
    Nu opnieuw aan het opstarten.

    Mijn wifi geeft een volledig bereik aan.

    Na opnieuw opstarten, langer dus, nog steeds niet.
    Hij geeft ook de geevens van de weer widget niet weer. Geen gegevens beschikbaar zegt ie.
    Dit terwijl gps etc gewoon aanstaat.

    Tevens blijft ie iedere keer kopen met die stomme mcafee app komen om te installeren, en dit wil ik niet. Verwijderen kan niet helaas.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 31-08-2012 om 17:09
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #937
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee een hard reset zal denk ik niets anders doen dan de eventuele foute instelling goed zetten. Ik denk toch dat het daar iets mee te maken heeft. Wellicht tof McAfee. Of een mac filtering oid. Als je geen internet hebt gaat idd niks werken. Geen apps, widget, google play. Dat is dus logisch.

    Wacht ik pak ff mijn oude dhd erbij. Even later... Nog ff later... God wat duurt dat lang. McAfee heb ik niet. Is ie branded. Vodafone opstart logo oid.?

    Krijgt hij wel een ip adres? WiFi instellingen. Op het netwerk klinken pop-up.
    Status:verbonden
    Snelheid???
    Kanaal???
    Signaalsterkte??
    Beveiliging: Wpa/wpa2 psk
    Mac adres: xx:xx:xx: enz.
    Ip-adres: 192.168.1.xx oid.

    Of menu geavanceerd...
    Slaap beleid op nooit
    ........
    .......
    .......

    Vervolgens kun je daaronder ook een statisch ip adres ingeven.
    Probeer dat eens met gegevens van je router. Vooral de gateway is belangrijk. Of anders daaronder via dnla auto ip, maar dat zal niks helpen.
    Maar uiteraard eerst op een ander netwerk van iemand anders proberen.


    Anders ff rooten en een hobby rom uppen
    Je kunt McAfee wel force killen met bijv de app Advanced task killer. Effe via 3g/h downloaden.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-08-2012 om 18:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee een hard reset zal denk ik niets anders doen dan de eventuele foute instelling goed zetten. Ik denk toch dat het daar iets mee te maken heeft. Wellicht tof McAfee. Of een mac filtering oid. Als je geen internet hebt gaat idd niks werken. Geen apps, widget, google play. Dat is dus logisch.

    Wacht ik pak ff mijn oude dhd erbij. Even later... Nog ff later... God wat duurt dat lang. McAfee heb ik niet. Is ie branded. Vodafone opstart logo oid.?

    Krijgt hij wel een ip adres? WiFi instellingen. Op het netwerk klinken pop-up.
    Status:verbonden
    Snelheid???
    Kanaal???
    Signaalsterkte??
    Beveiliging: Wpa/wpa2 psk
    Mac adres: xx:xx:xx: enz.
    Ip-adres: 192.168.1.xx oid.

    Of menu geavanceerd...
    Slaap beleid op nooit
    ........
    .......
    .......

    Vervolgens kun je daaronder ook een statisch ip adres ingeven.
    Probeer dat eens met gegevens van je router. Vooral de gateway is belangrijk. Of anders daaronder via dnla auto ip, maar dat zal niks helpen.
    Maar uiteraard eerst op een ander netwerk van iemand anders proberen.


    Anders ff rooten en een hobby rom uppen
    Je kunt McAfee wel force killen met bijv de app Advanced task killer. Effe via 3g/h downloaden.
    Het gaat zoals ik nu zie fout met het ipadres.
    Mijn interne iprange is 192.169.1.?
    De teleoon geeft aan 10.09.173.214

    Status verbonden
    Snelheid 65MBPS
    Kanaal 10
    Signaalsterkte Uitstekend

    Hoe kan je het ipadres aanpassen op de telefoon?

    Ik zal hem weer loskoppelen, opnieuw opstarten en kijken wat er dan gebeurd.

    Oja, hij is Vodafone branden, maar (getest) simlock vrij.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #939
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    zo dus
    Vervolgens kun je daaronder ook een statisch ip adres ingeven.
    Probeer dat eens met gegevens van je router. Vooral de gateway is belangrijk. Of anders daaronder via dnla auto ip, maar dat zal niks helpen.
    Maar uiteraard eerst op een ander netwerk van iemand anders proberen.
    Ip Adres is afhankelijk van jouw range en vrije IP's. 192.169.1.150 oid.
    Gewoon een vrije kiezen. In je router kan je vaak zelf een range aangeven meestal 192.168.2.1. of 192.168.1.1. of 10.0.1.1 (Bedoel je dus niet .168.)
    Gateway zal dan waarschijnlijk 192.169 (of 168). 1.1 zijn.
    Submasknet 255.255.255.00
    DNS server is vaak hetzelfde als de gateway.
    Maar dat staat allemaal in je router.
    Uiteraard moet je DHD dat gewoon zelf pakken via DHCP, maar dan kan je iig testen of dat het probleem is...

    Dat adres lijkt wel een modem IP.
    Je kunt ook proberen een andere SIDD ernaast te maken. Ik neem aan dat je op N 2.4Ghz zit.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-09-2012 om 01:40
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #940

    Standaard

    Hij heeft hem eindelijk weer opgepakt na 3 dagen.

    Vooralsnog heb ik hem niet een vast ip gegeven. Als het weer een keer gebeurd zal ik dit wel doen.

    Bedankt voor jullie hulp. Waarschijnlijk door de tips te proberen heeft het apparaat weer het licht gezien.

    Waarschijnlijk wordt over een klein jaar als mijn contract afloopt het een iPhone5 of een misschien betere Android. Maar ik vond dit wel heel erg storend.

    PS Claudio: wanneer slaap jij?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #941
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Slapen doe ik overdag. Als de zon er is op een laagje aarde in een kist. Hoezo?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #942

    Standaard

    ah zo. Zag ik jou laatst ook als Cameo in True Blood
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #943

    Standaard

    Helaas, te vroeg gejuicht. Vandaag heeft ie het weer.

    Dit terwijl ik hem een vast ipadres heb gegeven.

    Het ip adres dat ie pakt heeft ook niet eens iets te maken met mijn externe ip adres.

    Hebben jullie nog meer tips. ik ben er doorheen. Veel zitten puzzelen en resetten, maar geen soelaas.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  19. #944

    Standaard

    Op dit moment heb ik nog een HTC Desire HD.
    Nu lees ik dat er as 1-10 een omruilactie (met bijbetaling natuurlijk) komt voor een HTC One X.

    Kennen jullie deze telefoon? Is dit (niet de specs voorkouwen, maar ervaring) een goede/lekkere telefoon?

    Zit te denken indien het prijsverschil niet veel is, dit te doen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #945

    Standaard

    One X is imo samen met de S3 de betere telefoon op de markt op dit moment.

    Maat van me heeft hem ook en is echt een mooie telefoon,ga hem zelf ook halen.
    Heb toevallig ook een Desire HD dus als de actie interessant is doe ik dat misschien ook wel.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #946
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Op dit moment heb ik nog een HTC Desire HD.
    Nu lees ik dat er as 1-10 een omruilactie (met bijbetaling natuurlijk) komt voor een HTC One X.

    Kennen jullie deze telefoon? Is dit (niet de specs voorkouwen, maar ervaring) een goede/lekkere telefoon?

    Zit te denken indien het prijsverschil niet veel is, dit te doen.
    Ik heb uiteraard de HTC one X. De Sammy is ook fijn. Persoonlijk vind ik HTC prettiger. Maar mijn tablet is wel weer een sammy. En die doet het ook zeer goed. Het zal persoonlijk zijn. Punt van detail. De One X heeft gorrilla2 glas. Desondanks is hij toch relatief kwetsbaar. Ik heb meerdere gezien waar het gehele scherm gebarsten was. Wellicht omdat het scherm plat en de achterkant bol en het scherm groot is. Val je er op dan kan hij zomaar geheel stuk zijn, ondanks dat hij het nog wel doet. Maar bij normaal gebruik zal hij vrijwel niet krassen.

    Groot nadeel van de HTC is dat je geen eigen sd card kan plaatsen. Dus alleen 32 GB plus 25GB dropbox. En ook kan je de batterij niet vervangen of upgraden. Althans het is niet de bedoeling dat je hem open maakt. Het kan overigens wel. Heb het zelf gedaan om een wifi bug bij iemand te fiksen. Ik vind het wel een enorm fijn toetsel. (Dus bij de HTC One X altijd een nieuw toestel vragen. Oude hebben daar dus soms een wifi probleem. te ontdekken door te drukken aan de achterkant tussen de camera en volume knop.)

    Echter die nadelen heeft de Sammy allemaal niet. Op het scherm na. Die kan ook gewoon stuk.

    De HTC One X heeft een super LCD wat iets natuurlijkere kleuren geeft. De Sammy een super Amoled wat weliswaar iets blauwer is maar wel iets meer contrast. Dat is dus persoonlijk. De Sammy voelt wel wat kwetsbaarder aan vooral de behuizing en het verwijderbare achterklepje. De Sammy is weer iets vloeiender qua webbrowsing. De HTC heeft zo'n tekstscaling functie wat het soms iets onrustiger maakt. Battery gebruik is bij beide niet echt denderend. Wil je vooral een lange accuduur dan is de HTC One S een veel betere optie. Die heeft vrouwlief en is ook heel mooi. Ecen groot als de standaard Sensation. Heeft wel weer een Amoled, maar kan ook niet officieel open)

    Maar hallo... Je bent net jarig geweest hoor.

    Echter zijn het allemaal details. dus gewoon kijken wat jouw het meest aanspreekt.

    Maareuh. Kwam er niet zo'n inruilactie omdat de DHD geen ICS kreeg??
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-09-2012 om 15:43
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #947

    Standaard

    dat gorrilla glas komt idd niet ten goede aan de one x, maar ik heb ook het idee dat de lumia's dikker glas bevatten

  23. #948
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De mijne is echt nog punt gaaf. Ik ga er ook normaal mee om. Maar een bekende heeft er dus al twee gesloopt door er op te vallen. Youtube hamer filmpjes ten spijt. Valt hij plat of val je er op.., vergeet het maar. De meeste andere schermen zijn dan veel steviger. Maar meestal ook kleiner.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #949

    Standaard

    Duidelijk verhaal

    Ik ga er eens goed over nadenken of gewoon nog lekker wachten tot mijn contract afloopt. Hij doet het nog prima. Alleen niet onder het nieuwe OS.
    Is dat zo erg: nee in mijn ogen.

    Maar als de omruilactie niet al teveel kost ga ik het overwegen.

    Zal eens bellen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #950

    Standaard

    Wederom een vraag, maar nu namens mijn vrouw. zij heeft een Samsung Galaxy Mini 2.

    Ik kan het nergens vinden, maar op mijn DHD kan ik via usb mijn telefoon koppelen aan de pc. En kan ik op mijn telefoon gewoon internet krijgen zonder 3g of wifi te gebruiken.

    Bij de Samsung kan ik het nergens vinden.

    Op pagina 103 staat wel iets over tethering, maar dat is juist het omgekeerde.
    http://www.belsimpel.nl/handleidinge...nederlands.pdf

    Hebben jullie een tip? Of kan het gewoon niet...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 38 van 45 EersteEerste ... 28343536373839404142 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •