Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 262 worden weergegeven.

Discussie: The Avengers

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gatver, zit er actie in deze film? Geen diepzinnige dialogen, prachtige sfeerbeelden of onweerstaanbare humor? Nou, dan hoef ik hem niet...
    jup dit is een verstand op nul film.
    ff voor tussendoor.

  2. #52
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgende week is het zo ver, eindelijk op Blu-ray. En in Rusland is hij al verschenen en de eerste screencaps zijn al uit. Beeld is gewoon 10/10.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Volgende week is het zo ver, eindelijk op Blu-ray. En in Rusland is hij al verschenen en de eerste screencaps zijn al uit. Beeld is gewoon 10/10.
    Komt die boxset dan ook uit? Met de 6 Marvelfilms?

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Komt die boxset dan ook uit? Met de 6 Marvelfilms?
    Ja dezelfde datum. Kijk maar op Bol.com.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja dezelfde datum. Kijk maar op Bol.com.
    Had ik moeten doen, lazy me.. Maar top, die komt er wel in natuurlijk!

  6. #56

    Standaard

    Deze week berichten oa comicbookmovie.com en filmtotaal.nl dat er een featurette op de Avengers bluray komt genaamd: "Building a cinematic universe". Dit klinkt super interessant. Echter staat er in hetzelfde bericht dat deze op geselecteerde US en UK versies komt. Dat betekend dat het nog een maand wachten is als je die docu ook wil hebben.
    Leuk verzonnen hoor, maar weer waardeloos uitgevoerd.

    bron: http://www.comicbookmovie.com/fansit.../news/?a=66056
    Laatst aangepast door Joslyn : 24-08-2012 om 08:59
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Deze week berichten oa comicbookmovie.com en filmtotaal.nl dat er een featurette op de Avengers bluray komt genaamd: "Building a cinematic universe". Dit klinkt super interessant. Echter staat er in hetzelfde bericht dat deze op geselecteerde US en UK versies komt. Dat betekend dat het nog een maand wachten is als je die docu ook wil hebben.
    Leuk verzonnen hoor, maar weer waardeloos uitgevoerd.

    bron: http://www.comicbookmovie.com/fansit.../news/?a=66056
    Die documentaire zal ook buiten Amerika en Engeland in diverse landen worden uitgebracht op een extra disc. Zie ook dit topic.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #58

    Standaard

    Die documentaire schijnt ONTZETTEND tegen te vallen.

    Er wordt geen gebruik gemaakt van bijzondere beelden die je nergens anders te zien krijgt. Alle beelden van op de set, de interviews e.d., zijn allemaal al te zien in de reguliere extra's. Ze herbruiken dezelfde beelden als het ware.

    Dit zeggen velen die de docu al gezien hebben. Laat je dus niet teleurstellen.

  9. #59

    Standaard

    Ik was daarstraks even in Fnac Wijnegem en vroeg aldaar of ze ook een special edtion gaan krijgen zoals bij Fnac Frankrijk.
    Antwoord: een zucht en de melding enkel dvd en bluray.
    Die klantonvriendelijkheid ik blijf er me enorm aan ergeren.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik was daarstraks even in Fnac Wijnegem en vroeg aldaar of ze ook een special edtion gaan krijgen zoals bij Fnac Frankrijk.
    Antwoord: een zucht en de melding enkel dvd en bluray.
    Die klantonvriendelijkheid ik blijf er me enorm aan ergeren.
    Niet meer komen, simpele oplossing

  11. #61

    Standaard

    Is het een must om alle Marvel films te hebben gezien. Ik heb alleen Iron Man gezien en the Incredible Hulk ligt nog op de planken.

    Ik neem aan dat je de karakters beter begrijpt als je bijv. Captain America en Thor hebt gezien, maar worden er ook veel verwijzingen gemaakt die alleen te begrijpen zijn als je de vorige films hebt gezien??
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  12. #62

    Standaard

    Iron Man 2 en Incredible Hulk kan je eventueel wel skippen, maar ik raad ze je toch aan. Thor (Loki !) en Captain America (Tesseract !) zijn essentieel.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Is het een must om alle Marvel films te hebben gezien. Ik heb alleen Iron Man gezien en the Incredible Hulk ligt nog op de planken.

    Ik neem aan dat je de karakters beter begrijpt als je bijv. Captain America en Thor hebt gezien, maar worden er ook veel verwijzingen gemaakt die alleen te begrijpen zijn als je de vorige films hebt gezien??
    Maarkt de ervaring wel een stuk leuker

  14. #64

    Standaard

    Dank voor jullie reacties, ik denk dat ik Thor en Captain America toch maar ga aanschaffen. Liggen voor een tientje bij FRS
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    +3 hoesjes dik, dun, groen, blauw, geel, duits, frans etc etc maakt echt niks uit, het gaat inderdaad uiteindelijk om de film en dat zeg ik ook als film liefhebber.

    Dus om nu te zeggen dat een film liefhebber wel waarde hecht aan een doosje is onzin!
    Vaak wordt hier volgens mij de term filmliefhebber liefhebber verward met verzamelaar.

    Ook ik kan me niet druk maken over de covers. Vindt alleen de bluraydoosjes zelf altijd erg lelijk.
    Maar de covers maken mij niet zoveel uit. Tenzij je natuurlijk 2 opties hebt voor nagenoeg dezelfde prijs: dan kies ik natuurlijk voor de mooiste)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Maarkt de ervaring wel een stuk leuker
    maakt alles idd een stuk leuker. In Avengers wordt bijna geen tijd gestoken in achtergrondverhalen van de karakters. Das ook logisch: want die introducties zijn al in de aparte films geweest.
    Die films zitten vol kleine verwijzingen naar de andere films en zijn echt bedoeld als leadup naar the Avengers.
    Avengers kun je wel apart bekijken, maar ik denk dat alles beter uit de verf komt als je de rest ook gezien hebt. Wat overigens geen straf is als je van het genre houdt.

  17. #67

    Standaard

    Vanmorgen een paar winkels gebeld (FRS, Bart Smit, Blokker Den Bosch) en gevraagd of ze Avengers al op BD verkopen.

    Hebben hem wel in huis, maar mogen hem niet verkopen .

    Alleen wel lekker verwarrend, de ene zegt dat ie maandag uitkomt, en de andere zegt Woensdag?.

    Jammer dat ze hem nu al niet verkopen, en jammer dat andere filialen hem dus al wel blijkbaar verkopen.

  18. #68

    Standaard

    hier tzelfde probleem.

    bij de frs zeggen ze em al te hebben liggen,maar idd pas woensdag.
    saturn ook zo.

    3d versie gaat bij frs 23 euro kosten,wel een redelijke prijs...
    T2: I'll Be Back!

  19. #69

    Standaard

    Ik heb net van een vriend gehoord die bij de FRS werkt dat ze hem vandaag al moeten/mogen verkopen

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ik heb net van een vriend gehoord die bij de FRS werkt dat ze hem vandaag al moeten/mogen verkopen
    FRS Den Bosch zegt anders dat ze hem pas vanaf woensdag mogen verkopen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanmorgen een paar winkels gebeld (FRS, Bart Smit, Blokker Den Bosch) en gevraagd of ze Avengers al op BD verkopen.

    Hebben hem wel in huis, maar mogen hem niet verkopen .

    Alleen wel lekker verwarrend, de ene zegt dat ie maandag uitkomt, en de andere zegt Woensdag?.

    Jammer dat ze hem nu al niet verkopen, en jammer dat andere filialen hem dus al wel blijkbaar verkopen.
    Toevallig,ik belde ook naar Bart smit[maandag] MM[woensdag]
    eindhoven.

  22. #72

    Standaard

    net FRS station Eindhoven hebeld, en die vertelden dat ze 10 minuten geleden een memo hebben gehad, dat ze hem mogen verkopen.

    FRS Eindhoven station heeft alleen de gewone versie trouwens.

  23. #73

    Standaard

    ik wordt net gebeld door frs,dat ze em nu idd mogen verkopen!

    ga em straks ff halen,23 euro voor de 3d versie!
    T2: I'll Be Back!

  24. #74

    Standaard

    Grr waarom hebben ze hem al over in Nederland en weer niet in België... Iemand die em al in België heeft zien liggen ?

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Voor iedereen die hem al heeft of straks gaat halen. Laat even weten, of er een kartonnen slipcover bij zit? En of die een lenticular effect heeft.
    Laatst aangepast door Pieter V : 25-08-2012 om 13:13

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •