Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 262 worden weergegeven.

Discussie: The Avengers

  1. #26

    Standaard

    - 5... Ik vind dat de cover deel uitmaakt van de film zelf! Als de cover al niks voorstelt? Dan je even goed minder moeite doen om hem te bekijken net als diegene die de cover hebben gemaakt. ... Punt. En geen samenspannende mensen gaan iets aan mijn mening veranderen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-08-2012 om 09:21

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Als de cover al niks voorstelt? Dan je even goed minder moeite doen om hem te bekijken net als diegene die de cover hebben gemaakt.
    Ik respecteer je mening. Maar het is geen reden.
    Het gaat altijd om de film. Don't judge a book by it's cover.

    Indien ik naar covers zou gaan kijken zou ik The Avengers niet eens zien. Zonde toch. Wat een slechte cover art, maar oh zo geweldige film.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    ... Punt. En geen samenspannende mensen gaan iets aan mijn mening veranderen.
    Samenspannende mensen? Heb je wel meer last van paranoïa? Zo ongelooflijk is het toch niet dat mensen afzonderlijk van elkaar vinden dat de verpakking er niet toe doet? Of denk je werkelijk dat er achter je rug om intensief contact is om te zien hoe we jou op andere gedachten kunnen brengen?

    Ik snap best dat er mensen zijn die een film incl. verpakking als een verzamelobject zien, maar ik heb dat gevoel nooit gehad. Het gaat me om de film en in mindere mate om de extra's. Ik heb nog nooit m'n verwachtingen m.b.t. een film aangepast omdat de hoes me niet aanstond. Dat zou wel een hele rare redenering zijn.
    De verpakking is er wat mij betreft alleen om het schijfje te beschermen als-ie in de kast staat en om wat basisinformatie te geven over de inhoud van het schijfje (specificaties beeld en geluid, extra's, e.d.). Ik ga geen extra moeite doen om een tinnen doosje, kartonnen omhulsel of een andere hoes-afbeeldingen te pakken te krijgen. En ik ga er zeker geen cent extra voor uitgeven.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dus om nu te zeggen dat een film liefhebber wel waarde hecht aan een doosje is onzin!
    En ik hecht als filmliefhebber toch noodgedwongen ook wel waarde aan mijn portemonnee. Dus als ik een uitgave in het buitenland kan kopen die half zo duur is, zal het me worst wezen of de tekst op de hoes nu in het Frans, Duits, Chinees... is.

    Back ontopic vind ik het wel vrij idioot om de film te hernoemen naar Avengers Assemble.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Back ontopic vind ik het wel vrij idioot om de film te hernoemen naar Avengers Assemble.
    Was dat niet al 'officieel' de titel die in grote delen van Europa werd gebruikt/had moeten zijn gebruikt om verwarring met dit meesterwerk te voorkomen? Ik vond het toen al zo logisch, omdat die andere Avengers weinig potten heeft kunnen breken en waarschijnlijk bij een groot deel van het doelpubliek niet eens (meer) bekend is.
    Laatst aangepast door mark t : 06-08-2012 om 10:14
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Don't judge a book by it's cover.
    Nee maar is het dan zoveel gevraagt om er een mooie cover eromheen te doen? Ik dacht het niet. Al die covers zijn gemaakt om mensen te laten kopen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee maar is het dan zoveel gevraagt om er een mooie cover eromheen te doen? Ik dacht het niet. Al die covers zijn gemaakt om mensen te laten kopen.
    Het hoesje van Transformers Dark of the moon is net als de film ook 3d.
    Toch leuk als me dat 25 euro kost.

  8. #33

    Standaard

    On-Topic vind ik dat het raar is dat er geen luxe set van The Avengers uitkomt.

    Verdiend deze Bluray uitgave toch wel dacht ik zo.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Was dat niet al 'officieel' de titel die in grote delen van Europa werd gebruikt/had moeten zijn gebruikt om verwarring met dit meesterwerk te voorkomen?
    Ah ja, dat zou wel eens kunnen zijn...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik vind dat de cover deel uitmaakt van de film zelf!
    Meest onnozele bericht die ik in tijden gelezen heb...

    Een gemiddelde film vergt twee jaar productie, van conceptie (script) tot eindproduct; en jij rekent dit op gelijke hoogte af met wat één of andere artwork designer binnen 2 uur in elkaar flanst. Verschrikkelijk...
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee maar is het dan zoveel gevraagt om er een mooie cover eromheen te doen? Ik dacht het niet. Al die covers zijn gemaakt om mensen te laten kopen.
    Ik ben het wel met je eens dat men tegenwoordig wel erg laks is met vele covers. Zeker met vergelijking van vele mooie covers van vroeger. Het kan beter.

    Dat gezegd te hebben, zijn covers nauwelijks belangrijk voor de aankoop van DVD's/Blu-ray's anders wel een bioscoop bezoek. Want naast covers (of andere artwork) worden ook lokkertjes gebruikt. Trailers, TV spots, Facebook, Twitter, bekende filmsterren, bekende regisseurs, bekende filmmakers ala Pixar e.d, film gebaseerd op een boek enz.

    Laten we eerlijk wezen. De bioscoopposter van Marvel's The Avengers was al crap, maar dat had totaal geen impact op het bioscoop bezoek.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ditto, daarom draai 'k er ook mijn hand niet voor om om Franse en Duitse versies te kopen als deze daar goedkoper zijn.

    Het zal me worst wezen dat er op de Duitse hoes van Monty Python and the Holy Grail er gewoon Monty Python Die Ritter der Kokosnuss staat
    +1 voor gewone amaray-uitgaves. Bij Steelbooks kies ik toch de mooiste én alleen met de orginele titel (dus geen 2-talig, bijv. klein in het Frans ernaast). Dan kijk ik niet naar de prijs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Was dat niet al 'officieel' de titel die in grote delen van Europa werd gebruikt/had moeten zijn gebruikt om verwarring met dit meesterwerk te voorkomen? Ik vond het toen al zo logisch, omdat die andere Avengers weinig potten heeft kunnen breken en waarschijnlijk bij een groot deel van het doelpubliek niet eens (meer) bekend is.
    Dat 'meesterwerk' heb ik nog op dvd. Waarom weet ik niet. Zelfs mijn prullenbak spuugt hem uit...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dat 'meesterwerk' heb ik nog op dvd. Waarom weet ik niet. Zelfs mijn prullenbak spuugt hem uit...
    In de aanloop naar de release leek de film een leuke, campy uitstraling... totdat ik de film daadwerkelijk zag. Daar kon ook Sean Connery, Uma Thurman en Ralph Fienes niets meer aan redden.

    Des te merkwaardiger dat men bang is dat deze film met die van Marvel verward zou kunnen worden. In de bioscopen lijkt die verwarring niet aan de orde en volgens mij moet je wel erg nonchalant zijn als je per ongeluk die 1998-versie gaat kopen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #39

    Standaard

    Ieder zijn eigen mening.

    Ik kijk zeker naar het hoesje, natuurlijk koop als de hoes van The Avengers oerlelijk zou worden alsnog de film. Maar als die ALLEEN maar in steelcase of in een andere vorm dan een normale amaray zou uitkomen dan zou ik de film absoluut niet kopen.

    Wrath Of The Titans komt bijna uit, idem dito, top film maar als er alleen maar steelcase komt koop ik hem absoluut niet.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Meest onnozele bericht die ik in tijden gelezen heb...

    Een gemiddelde film vergt twee jaar productie, van conceptie (script) tot eindproduct; en jij rekent dit op gelijke hoogte af met wat één of andere artwork designer binnen 2 uur in elkaar flanst. Verschrikkelijk...
    Wel vind me maar stom, Ik zeg toch niet dat een film slecht is omdat de cover op niks lijkt. Ik wil gewoon zeggen dat de cover bij de film hoort. Het is ook belangrijk. Jesus ik heb het echt gehad met deze ruk-site. Altijd zagen over: ga weer on-topic, ego-doenerij van ik bestel in het buitenland want dan ben ik cool, ik heb een betere stereo installatie, ik heb de beste filmkennis ... blablabla

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Des te merkwaardiger dat men bang is dat deze film met die van Marvel verward zou kunnen worden. In de bioscopen lijkt die verwarring niet aan de orde en volgens mij moet je wel erg nonchalant zijn als je per ongeluk die 1998-versie gaat kopen.
    heeft niks te maken met 'verwarring' vermijden, ze vinden het bij Marvel/Disney zelf ook jammer dat ze met de titel 'Avengers Assemble' op de proppen moesten komen! Het is louter omdat in de UK de merknaam 'Avengers' per copyright is vastgelegd voor de originele tv serie/film.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik ben het wel met je eens dat men tegenwoordig wel erg laks is met vele covers. Zeker met vergelijking van vele mooie covers van vroeger. Het kan beter.

    Dat gezegd te hebben, zijn covers nauwelijks belangrijk voor de aankoop van DVD's/Blu-ray's anders wel een bioscoop bezoek. Want naast covers (of andere artwork) worden ook lokkertjes gebruikt. Trailers, TV spots, Facebook, Twitter, bekende filmsterren, bekende regisseurs, bekende filmmakers ala Pixar e.d, film gebaseerd op een boek enz.

    Laten we eerlijk wezen. De bioscoopposter van Marvel's The Avengers was al crap, maar dat had totaal geen impact op het bioscoop bezoek.
    Ik vind wel dat er weinig creatieve covers worden gemaakt. Vele zijn heel erg op elkaar lijkend. Ik heb meerdere titels dubbel (niet vanwege de cover) vanwege de uitgave..de laatste IJ fims met nieuwe interviews, 2 versies van Donnie Darko enz..

    Wel vind me maar stom, Ik zeg toch niet dat een film slecht is omdat de cover op niks lijkt. Ik wil gewoon zeggen dat de cover bij de film hoort. Het is ook belangrijk. Jesus ik heb het echt gehad met deze ruk-site. Altijd zagen over: ga weer on-topic, ego-doenerij van ik bestel in het buitenland want dan ben ik cool, ik heb een betere stereo installatie, ik heb de beste filmkennis ... blablabla
    Voel je niet te aangevallen, ik denk dat iedereen wel jou mening hier respecteer. Ik tenminste wel, als ik een voorkeur zou hebben voor een bepaalde art van een film die ik spaar, zou ik het meer tot een verzamelobject behoren..nu behoren al mijn films tot een film collectie..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    ...ik heb een betere stereo installatie...
    Ik heb surround, dat is nog veel beter dan een stereo installatie

    Even serieus. Ja algemeen gesproken hoort een cover hoort bij een film. Maar even belangrijk als de film nou dat vind ik persoonlijk niet eens aan de orde. Overgens is het geen ramp als er slechte officiële covers in de omloop zijn. Er zijn namelijk betere Photoshop wizards die enkele custom covers in elkaar flansen. Een alternatief is beter dan niks.

  19. #44

    Standaard

    Nog heel even off-topic.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind wel dat er weinig creatieve covers worden gemaakt. Vele zijn heel erg op elkaar lijkend.
    Heb je helemaal gelijk in. Beste bewijs is deze blog om de verschillen te zien (of juist niet ).
    http://afficheschristophecourtois.blogspot.fr/

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    On-Topic vind ik dat het raar is dat er geen luxe set van The Avengers uitkomt.

    Verdiend deze Bluray uitgave toch wel dacht ik zo.
    Idem (In NL dan).

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Was dat niet al 'officieel' de titel die in grote delen van Europa werd gebruikt/had moeten zijn gebruikt om verwarring met dit meesterwerk te voorkomen? Ik vond het toen al zo logisch, omdat die andere Avengers weinig potten heeft kunnen breken en waarschijnlijk bij een groot deel van het doelpubliek niet eens (meer) bekend is.
    AVENGERS ASSEMBLE wordt in principe alleen in Engeland gebruikt, omdat men daar inderdaad al The Avengers kent. Maar dan verwijst men in de eerste plaats zeker níet naar die verschrikkelijke verfilming met Thurman, Fiennes en Connery, maar de tv-serie uit de jaren '60 met Macnee en Diana Rigg. Deze was destijds zeer populair, vernieuwend, trendsettend, etc., en nog steeds in Engeland zeer bekend. Hier in Nederland heet deze nieuwe Avengers, gewoon The Avengers.

  22. #47

    Standaard

    Jullie bedoelen de WREKERS met o.a. John Steed, e.d. , maar dat kun je toch niet met elkaar vergelijken....???

  23. #48

    Standaard

    De rede die howitser opgeeft lijkt mij veruit de meest logische, gewoon een rechtenkwestie.

    De rechten van de naam Avangers ligt in de UK bij de producenten van de originele serie uit de jaren 60 en film uit 1998 is op deze serie gebaseerd en heet dus ook gewoon Avangers.
    het heeft Disney/Marvel alleen maar geld gekost om enkel voor de UK de naam te moeten veranderen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #49

    Standaard

    Wil deze film wel gauw thuis zien weer.vind de actie vooral goed in deze.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Wil deze film wel gauw thuis zien weer.vind de actie vooral goed in deze.
    Gatver, zit er actie in deze film? Geen diepzinnige dialogen, prachtige sfeerbeelden of onweerstaanbare humor? Nou, dan hoef ik hem niet...

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •