De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Boy Meets World

  1. #1

    Standaard Boy Meets World

    Hoi hoi,

    Ik ben nu al kei lang aan het zoeken naar de serie Boy Meets World,
    Dat is dus echt nergens te vinden hé
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

    Waar kan ik ze bestellen? Met nl ondertitels als het kan.

    Je moet dat toch ergens vinden?

    grtjz!

  2. #2

    Standaard

    Bij amazon wel. Moet je een regiovrije dvdspeler hebben.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon wel. Moet je een regiovrije dvdspeler hebben.
    Idd..
    Maar zijn die dvd's Nederlands ondertiteld?

  4. #4

    Standaard

    Nee.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Er bestaan geen Nederlands ondertitelde DVD's van Boy Meets World en ik acht de kans klein dat die ooit zullen verschijnen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er bestaan geen Nederlands ondertitelde DVD's van Boy Meets World en ik acht de kans klein dat die ooit zullen verschijnen.
    Waarom niet? Als ze daar ooit de hele reeks uitbrengen... Komen ook genoeg series hier op dvd die niemand van tv kent.

    Herhalen op KETNET vind ik voldoende

  7. #7

    Standaard

    Ah geweldige serie.Die mogen ze van mij ook wel eens vanaf het begin uit zenden op tv.Comedy Central ofzo.En natuurlijk ook op dvd komen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Waarom niet? Als ze daar ooit de hele reeks uitbrengen... Komen ook genoeg series hier op dvd die niemand van tv kent.
    Reden 1: Serie is in USA uitgebracht, maar na seizoen 3 gecancelled.
    Reden 2: Serie is recentelijk door andere uitgever opgepikt, MAAR door dezelfde uitgever als Saved by the bell en ALF, namelijk Lionsgate. 1 probleem; Die brengt zelf geen DVD's in Nederland uit, dat is ook de reden dat ALF er 6 jaar over deed om hier in Nederland uit te komen bij Warner Bros.

    Reden 3: Al zou daar de hele reeks uitkomen, dan nog is het een kwestie van een uitgever (Warner of Just Bridge, hopelijk), die BMW en SBTB oppikken en hier uitbrengen. En in het geval van Saved by the bell... De complete uncut versies, niet zoals in de USA het geval is de syndication-versies met iedere aflevering een paar minuten materiaal weggeknipt. Dat gebeurde destijds bij ALF, veel gebeuren erover, nu kwam het uit bij Warner en die heeft de complete afleveringen op DVD gezet. Yay WB!

    ...Maargoed, daarom dus. We kunnen dus gaan wachten op een overkoop van een Nederlandse uitgever.

  9. #9

    Standaard

    Jammer hoor.Ik denk dat het best veel zou verkopen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Jammer hoor.Ik denk dat het best veel zou verkopen
    Ik denk dat dus ook, maar ja, of de uitgevers dat ook denken?
    Laatst aangepast door Samba-boy : 13-11-2010 om 14:24

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik denk dat dus ook, maar ja, of de uitgevers dat ook denken?
    Dat weet ik niet.Ze zijn er wel in amerika op dvd.

    Wie zijn jullie favoriete personages?Ik vind alleen:

    Mr.Feeny

  12. #12

    Standaard

    Mr. Feeny, Shawn, Topanga, Eric, Cory... Ja zo kan ik wel iedereen opnoemen, haha :P

  13. #13

    Standaard

    Jaartje verder maar nog steeds geen nieuws over deze reeks. Zonde. Het zou helpen als een Nederlandse zender deze show, ten eerste, weer zou herhalen. Van de kijkcijfers die daaruit volgen kunnen dan de boxen worden uitgebracht. Zo ging dit tenminste ook destijds bij reeksen als That 70s Show.

  14. #14

    Standaard

    En bij Mr Feeny denk ik altijd aan K.I.T.T. :



    Erg leuke serie (BMW), heb er 2 of 3 seizoenen van.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Erg leuke serie (BMW), heb er 2 of 3 seizoenen van.
    Ik heb zelf de complete serie via iets minder legale manieren, mede omdat ik simpelweg niet kán importeren. ...Ik heb geen creditcard of PayPal of wat dan ook, dus dan houdt die lol ook op.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik heb zelf de complete serie via iets minder legale manieren, mede omdat ik simpelweg niet kán importeren. ...Ik heb geen creditcard of PayPal of wat dan ook, dus dan houdt die lol ook op.
    Wat een slap excuus zeg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Wat een slap excuus zeg.
    En daar is het standaard vredesstrijdertje wat na zo'n post moet optreden met een net zo slappe reactie. Proost.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    En daar is het standaard vredesstrijdertje wat na zo'n post moet optreden met een net zo slappe reactie. Proost.
    Dan zal ik even uitleggen dat je op de website van paypal je heel makkelijk kan registreren en je binnen enkele dagen de mogelijkheid hebt om met paypal te betalen. Mocht je nou niet meer gewild zijn bij paypal dan kun je bij je bank een CC aanvragen of bij diverse andere organisaties. Mocht je daar nou ook niet gewild zijn of geen kredietfaciliteit willen, dan kun je een prepaid CC kaart nemen die op allerlei manieren is op te waarderen. Dan nog de laatste mogelijkheid: een voucher kopen waarbij je een tijdelijk CC nummer krijgt, die zijn bijna overal verkrijgbaar waar ook beltegoed wordt verkocht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan zal ik even uitleggen dat je op de website van paypal je heel makkelijk kan registreren en je binnen enkele dagen de mogelijkheid hebt om met paypal te betalen. Mocht je nou niet meer gewild zijn bij paypal dan kun je bij je bank een CC aanvragen of bij diverse andere organisaties. Mocht je daar nou ook niet gewild zijn of geen kredietfaciliteit willen, dan kun je een prepaid CC kaart nemen die op allerlei manieren is op te waarderen. Dan nog de laatste mogelijkheid: een voucher kopen waarbij je een tijdelijk CC nummer krijgt, die zijn bijna overal verkrijgbaar waar ook beltegoed wordt verkocht.
    Waarom zou ik bij dergelijke instanties niet (meer) gewild zijn? Maargoed, dank voor je uitleg, tijd om dan eens de reeks in huis te halen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Waarom zou ik bij dergelijke instanties niet (meer) gewild zijn? Maargoed, dank voor je uitleg, tijd om dan eens de reeks in huis te halen.
    Dat weet ik niet en daarom ook de mocht en als in de zinnen, maar er zijn mensen die geen CC bij hun bank krijgen wegens financiële wanordelijkheden in hun verleden.
    Succes!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •