Pagina 83 van 100 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.051 tot 2.075 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2051

    Standaard

    MM Roeselare

    Anonymous Blu-ray > 17,89 EUR
    The Help > 15,89 EUR

    Jammer genoeg was enkel de dvd van J.Edgar te verkrijgen...

  2. #2052

    Standaard



    Zojuist als pre-order besteld bij Amazon.de voor 29,98 euro inclusief gratis verzenden uiteraard.


  3. #2053

  4. #2054
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    MM Roeselare

    Anonymous Blu-ray > 17,89 EUR
    The Help > 15,89 EUR

    Jammer genoeg was enkel de dvd van J.Edgar te verkrijgen...
    Ga toch even naar je Home Cinema moeten komen kijken blijkbaar, als dat mag natuurlijk, want je blijkt
    gewoon in mijn buurt te wonen. Anders ga je geen kilometers en kilometers omrijden naar een MM denk 'k zo
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #2055

    Standaard

    Vandaag gekocht Fnac Leuven:



    3 weken geleden 28 dvd's binnengebracht voor 28 waardebonnen. Met deze 3 bonnen had ik 11€ korting op de totaal aankooprijs. The Help & The Muppets stonden nog niet in de rekken. Later de week ben ik weer in de buurt van Fnac Wijnegem. Wellicht zijn ze dan leverbaar. Met bovenstaande aankoop alvast genoeg om te kijken.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  6. #2056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    . The Help & The Muppets stonden nog niet in de rekken. Later de week ben ik weer in de buurt van Fnac Wijnegem. Wellicht zijn ze dan leverbaar. Met bovenstaande aankoop alvast genoeg om te kijken.

    The Muppets zijn pas vanaf 30 mei verkrijgbaar volgens mij...

  7. #2057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Op amazon.com stond hij voor iets meer!
    Hallo, bedankt voor de tip!

    Ik heb net gekeken op Amazon.com. Er staan 2 versies:

    Movie Only Edition (Blu-Ray + UltraViolet Digital Copy) met Engelse ondertiteling = $9,99 excl.

    J. Edgar (Movie-Only Edition + UltraViolet Digital Copy) [Blu-ray]

    Two Disc Edition (Blu-Ray + DVD + UltraViolet Digital Copy) zonder Engelse ondertiteling = $14,99 excl.

    J. Edgar (Two-Disc Blu-ray/DVD Combo + UltraViolet Digital Copy) (2011)

    ---

    Dus het enige verschil is dat je er een extra DVD krijgt bij de $14,99 versie?
    Vind het allemaal zulke kleine verschillen? Ben een Clint Eastwood-fan, dus ga uiteraard voor de beste. Maar ja... betaal je 5 dollar extra voor een DVD die je nooit zult bekijken. Had niet gehoeven .

  8. #2058

    Standaard


    €22,99 MM Alkmaar (Belachelijk verschil met gewone versie van 8 euro)

    €6,99 MM Alkmaar


    €2,99 MM Alkmaar
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  9. #2059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht


    Zojuist als pre-order besteld bij Amazon.de voor 29,98 euro inclusief gratis verzenden uiteraard.
    Is dat Brotherhood of war toevallig, die Prisoners of war?

  10. #2060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Is dat Brotherhood of war toevallig, die Prisoners of war?
    Nee: http://www.imdb.com/title/tt1606384/

  11. #2061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    aha, die stond ook nog op mijn lijstje maar het is met de zelfde acteurs en de screenshots op amazon.de kon ik niet helemaal thuis brengen

    Hopelijk krijgt Brotherhood of war nog een keer een BR release dit verdient de film namelijk wel!

  12. #2062
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Daar lijkt het in ieder geval op als ik de amazon.de beschrijving bekijk. En volgens
    amazon.de en ook bluray-disc.de bevat deze ook NL ondertitels. Is van Splendid dus
    zal haast wel zo zijn, de Duitse Splendid uitgave van The Man From Nowhere heeft
    in ieder geval NL ondertitels.

    Als dit alles effectief zo is, dan is dat in ieder geval ook eentje voor mijn verlanglijstje

    [edit]

    dus toch niet Brotherhood of War, vond de Duitse titel al vreemd

    [/edit]
    Laatst aangepast door StefaanD : 09-05-2012 om 20:25 Reden: Jordy was me voor
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #2063

    Standaard

    pre-orders bij Amazon:




    Die laatste is natuurlijk niet de blu-ray hoes, want die schijnt nog niet te bestaan, maar de Studio Canal release is wel al te bestellen voor het nogal onnozele bedrag van slechts 10 pond en dat voor een film die volledig gerestaureerd is. Hoezee!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #2064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    aha, die stond ook nog op mijn lijstje maar het is met de zelfde acteurs en de screenshots op amazon.de kon ik niet helemaal thuis brengen

    Hopelijk krijgt Brotherhood of war nog een keer een BR release dit verdient de film namelijk wel!
    Er is reeds een Duitse Blu Ray uitgave van Brotherhood Of War a.k.a. Taegukgi en ook verkrijgbaar bij Amazon.de voor het luttele bedrag van 7,99 euro. Kanttekening bij deze Blu Ray is 1080i beeld en slechts Duitse ondertiteling, ik heb hem reeds op DVD maar wacht eigenlijk op een betere uitgave.

    http://www.amazon.de/Brotherhood-Blu...general_recs_6


  15. #2065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    pre-orders bij Amazon:



    Die laatste is natuurlijk niet de blu-ray hoes, want die schijnt nog niet te bestaan, maar de Studio Canal release is wel al te bestellen voor het nogal onnozele bedrag van slechts 10 pond en dat voor een film die volledig gerestaureerd is. Hoezee!
    De eerste twee had ik al besteld en die maar even gecombineerd met die laatste voor 10 pond. Dat is wel een koopje mits de pond niet door blijft stijgen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #2066

    Standaard

    Pre-ordered

    I Love My Sci-Fi

  17. #2067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Pre-ordered

    Wanneer verschijnt deze uitgave ?

  18. #2068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wanneer verschijnt deze uitgave ?
    In de UK 2 Juli maar in Nederland zelfs 25-6 maar stuk duurder zo lijkt het nu te zijn, deze is 16 pond, Blu Ray 3d en Blu ray.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 10-05-2012 om 08:55
    I Love My Sci-Fi

  19. #2069

    Standaard

    Vandaag binnengekregen

    Laatst aangepast door MarcelS1 : 11-05-2012 om 06:10
    I Love My Sci-Fi

  20. #2070

  21. #2071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Duitse uitgaves.
    Toch maar wel voor die mooi geprijsde Duise uitgaves met UK subs gegaan die ik je adviseerde
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #2072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Vandaag binnengekregen
    Waar heb je ze gekocht?

  23. #2073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Waar heb je ze gekocht?

    Gok op Amazon.co.uk?

  24. #2074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Gok op Amazon.co.uk?
    Jij mag niet meer gokken!
    I Love My Sci-Fi

  25. #2075

    Standaard

    Besteld bij zavvi.nl:



    The Borgias - The First Season

    Prijs: € 18,15 (geen verzendkosten!)

    Engelse ondertiteling

Pagina 83 van 100 EersteEerste ... 337379808182838485868793 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •