De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Streaming populairder dan dvd's

    Streaming populairder dan dvd's



    Een belangrijke ontwikkeling op het gebied van home entertainment: voor het eerst lijken de dvd's en blu-ray's te moeten gaan buigen voor het streamen van films, waarmee films digitaal kunnen worden besteld en bekeken.

    De verwachting is dat dit jaar meer dan 3 miljard films online worden bekeken. Dan gaat het om de legale manier, dus films die worden gedownload tellen niet mee in die telling. Dat aantal ligt fors hoger dan de 1,5 miljard bekeken films van 2011.

    Dit jaar zullen naar verwachting minder mensen films bekijken op blu-ray en dvd. Dat aantal zakt van 2,6 miljard naar 2,4 miljard volgens onderzoek van IHS Screen DIgest.

    Ook in Nederland kijken meer mensen naar films op video-on demand. Dat aantal is in 2011 met 38 procent gestegen ten opzichte van het jaar daarvoor. Een verwachting voor 2012 is nog niet bekend.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Ik heb persoonlijk het liefste de schijf in mijn handen, voor mij veel waardevoller en goedkoper.

    Denk dat dat wel geld voor de meesten hier, of niet????

  2. #2

    Standaard

    Ik heb ook het liefst een schijfje maar zou wel graag ooit een service dat je streamend hd films kan kijken voor een leuke prijs.
    En dan bedoel ik met hele ruime keuze en met perfect hd beeld.

    Als je het maar kan kijken wanneer je zelf wil en pauzeren e.d.

    Netflix is blijkbaar heel populair, heb een paar lui in mn friendslist die regelmatig daar naar kijken.

    Film 1 vind ik kwalitatief qua aanbod te mager en relatief te duur.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •