hoi,

Ik weet niet goed waar ik deze discussie moet plaatsen maar dit lijkt me wel een goed begin.

Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar iemand die een website kan bouwen en net zoals velen van ons hier een passie heeft voor film. Ik heb een eigen bedijf in de financiele dienstverlening en ik ben een nieuw concept aan het ontwikkelen waarin films een grote rol spelen. Voor dit nieuwe concept dient een website gebouwd te worden. Nou zijn er natuurlijk genoeg bedrijven en personen die een website kunnen bouwen maar ik zoek iemand die net als mij ontzettend veel van films houdt en daarnaast een geweldige website kan bouwen. De website wordt zeer interactief en dient gekoppeld te worden met diverse sociale media (Facebook, Linkedin, Twitter etc.)

Ik wil graag in contact komen met deze persoon of bedrijf. Aangezien ik zelf in Limburg woon gaat mijn voorkeur uit naar iemand die woonachtig is in Zuid-Oost Nederland.

Ben jij deze persoon of weet je iemand die aan dit profiel voldoet stuur me dan een PM. Alvast bedankt!