Pagina 10 van 100 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2482 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Bij play voor 12,49

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #227

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Laat me eens raden Coen: bn.com $23,99 p.s. , 10% korting, nog 8% cashback en dan nog $9,49 verzendkosten.
    Wt..

    Weet jij al die prijzen uit je hoofd of wat?
    Nou ja, wel goed dat jij zo goed op de hoogte bent van alles, help je veel mede forumleden mee! (Mij i.i.g. wel).


  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Wt..

    Weet jij al die prijzen uit je hoofd of wat?
    Nou ja, wel goed dat jij zo goed op de hoogte bent van alles, help je veel mede forumleden mee! (Mij i.i.g. wel).

    Is met die Criterion's niet te missen bij Barnes & Noble nu met de sale, die hebben bijna allemaal dezelfde prijs... Had er natuurlijk zelf ook net wat besteld

    Graag gedaan hoor, als je je bij die cashback sites maar aanmeldt via mijn link, dan wordt ik er ook nog wat wijzer van
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bij bn.com 40% kortingsweek:
    Lekker dan... net nu ik wacht op m`n nieuwe credit card...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Weet je het zeker?

    Zelf overigens ook deze nog besteld:

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #232

    Standaard



    €11.49 p/s bij play.com

    Leuke arrow sale bij play.com. Sla je slag!

  8. #233
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Daar zullen jullie beide geen spijt van hebben, heb deze zelf al een tijdje in huis

    Enne Wieba bedankt , zelf deze besteld

    Laatst aangepast door StefaanD : 21-12-2011 om 09:25
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #234

    Standaard



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #235

    Standaard

    Vandaag binnen gekomen:

    Final Season BSG [Deel 2 seizoen 4]
    10,95 euro

    I Love My Sci-Fi

  11. #236

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:



    Ik beschik niet over 3D-apparatuur, maar deze uitgave bevat een bonus disc met diverse extra's die in Nederland niet is uitgebracht. Alle discs, dus ook de bonus disc, zijn voorzien van Nederlandse ondertitels!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Enne Wieba bedankt , zelf deze besteld

    Ik zou deze als de wiedeweerga cancellen en de Blue Underground release op de kop zien te tikken.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik zou deze als de wiedeweerga cancellen en de Blue Underground release op de kop zien te tikken.
    Was het nou zo dat alle Arrow films per definitie slecht zijn (grain e.d.)? of alleen die Argento films? Ga er nu in ieder geval vanuit dat ik met Blue Underground veiliger zit.

    Heb dus iig vast maar wat BU op de kop getikt







    (eindelijk)

  14. #239

    Standaard

    Grain is toch niet slecht Arian, maar wel het wegpoetsen d.m.v. teveel DNR en dat schijnt wel zo gebruikt te zijn bij een paar uitgaves van Arrow.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Grain is toch niet slecht Arian, maar wel het wegpoetsen d.m.v. teveel DNR en dat schijnt wel zo gebruikt te zijn bij een paar uitgaves van Arrow.
    Correct, uitleg was wat krom. Grain is zeker niet slecht, integendeel grain is essentieel wat mij betreft. Arrow heeft daar in ieder geval wel steken laten vallen, waaronder de Argento films, maar ben niet helemaal meer op de hoogte of dat voor alle Arrow uitgaves zo is of alleen de Argento films.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Correct, uitleg was wat krom. Grain is zeker niet slecht, integendeel grain is essentieel wat mij betreft. Arrow heeft daar in ieder geval wel steken laten vallen, waaronder de Argento films, maar ben niet helemaal meer op de hoogte of dat voor alle Arrow uitgaves zo is of alleen de Argento films.
    Het is nogal wisselend met Arrow en DNR. Inferno is echt spuuglelijk van Arrow, maar Tenebre heeft meer dan genoeg grain (te veel volgens sommigen). Maar bij Bird with the Crystal Plumage is het niet zozeer de grain die het probleem is, maar het feit dat Storaro er aan gezeten heeft (Lustig heeft Storaro buiten de deur weten te houden voor de BU release), zodat hij het originele beeldformaat weer heeft aangepast. Maar daarnaast is het kleurenpatroon van Arrow echt foeilelijk, zoals hier te zien is.

    Eeuwig zonde allemaal, niet in de laatste plaats omdat de BU release van Bird van absolute topkwaliteit is.

    Maar je koopt wel opvallend veel blu-rays voor iemand die geen blu-ray speler heeft Houd je er wel rekening mee dat al die BU regio A zijn en je dus een regiovrije speler nodig hebt?

    'Daughters of Darkness' zou ik overigens nog niet kijken, omdat die in 2012 op de filmavond langs komt.
    Laatst aangepast door Brakhage : 21-12-2011 om 19:21
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #242

    Standaard

    Net de blu-ray van Potiche ( F. Ozon) aangekregen uit Frankrijk. (Amazon.fr) (wel enkel met franse doven en slechthorenden subs, maar de price was meer dan right)

    Heb nog vijf hindi blu's bij Induna en twee tamil blu's bij de e-shop van Ayngaran in bestelling staan.

    hindi : Apaharan, Delhi 6, Tanu weds Manu, Thank You en The Blue Umbrella.
    tamil : Kanthaswamy en Singam.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #243

    Standaard

    nog drie plaatjes.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Weet je het zeker?
    Ik dacht het wel, maar nu begin ik toch te twijfelen .

    Nog besteld bij Play.com, ook al is de transfer van Tenebrae niet al te best:


  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Houd je er wel rekening mee dat al die BU regio A zijn en je dus een regiovrije speler nodig hebt?
    De BU DVD's zijn zo goed als allemaal R1, maar de BD's zijn 95% regiovrij (o.a. Django is regio A).

  21. #246

    Standaard

    En nog bij Deepdiscount voor $9,- p/s:


  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evidence Bekijk bericht
    De BU DVD's zijn zo goed als allemaal R1, maar de BD's zijn 95% regiovrij (o.a. Django is regio A).
    Oh, echt? Ik ging er altijd vanuit dat ze allemaal regio A waren, ik weet niet waarom eigenlijk. Nou goed, dan heb ik bij deze niets gezegd
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Oh, echt? Ik ging er altijd vanuit dat ze allemaal regio A waren, ik weet niet waarom eigenlijk. Nou goed, dan heb ik bij deze niets gezegd
    Jep, dat had ik inderdaad wel even nagekeken. Regio vrij gelukkig. Speler komt er wel op korte termijn en tot die tijd kijk ik ze gewoon samen met Dieke, die wel speler e.d. heeft, woont op 5 min fietsen en vind de films meestal toch ook goed. Win win .

    Daarnaast wil ik deze (en andere) films heel graag zien/hebben en kan ik het niet meer voor mezelf goed praten ze op dvd aan te schaffen als ze er op blu-ray zijn.

    Wanneer komt Daughters of Darkness overigens langs?

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht

    hindi : Delhi 6
    Die staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje.
    Denk dat ik die maar bestel als mijn oom en tante eind januari in India zijn en naar hen toe laat sturen, dat scheelt weer veel verzendkosten
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:



    Ik beschik niet over 3D-apparatuur, maar deze uitgave bevat een bonus disc met diverse extra's die in Nederland niet is uitgebracht. Alle discs, dus ook de bonus disc, zijn voorzien van Nederlandse ondertitels!
    Alleen subs in nl of ook audio?

Pagina 10 van 100 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •