De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over scartkabel zonder macrovision voor Pioneer dvd-recorder

    Beste leden,

    Sinds enkele dagen heeft Ziggo een update uitgebracht voor de Humax 5100c decoder. Zodoende kan ik op sommige kanalen niet meer voor de eigen collectie kan opnemen terwijl dat voor de update feilloos werkte. Ik heb de Pioneer DVR-540H die via de scart op de decoder aangesloten is. Nu begrijp ik van anderen dat er scartkabels bestaan die Macrovision en CGMS wegfilteren zodat de recorder dan wel kan opnemen. Werken die scartkabels en waar kan je ze in Nederland krijgen?

    Mochten er trouwens forummers zijn die na de update icm deze decoder wel op hun dvd-recorder kunnen opnemen, dan hoor ik het graag.

  2. #2

    Standaard

    Ziggo, al heel lang niet meer mijn vriend en met zulke fratsen maken ze je niet blij lijkt mij, fuck them:

    http://www.sonel.com/

    Mmm, even een beetje gegoogled, lijkt erop dat ze het verkopen van die kastjes enz enz eerst hebben aangepakt.....

    Kan wel eens een hot item worden
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    BTW, van sommige recorders kun je met een code het macrovision uitschakelen.... even een beetje leren googlen en je zou eea moeten kunnen vinden.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Inmiddels is er nieuws van mijn kant. Het vermoeden is dat er een defect is in de decoder. De producent gaat een nieuwe decoder opsturen waarna de oude naar ze retour gaat voor onderzoek. Zodoende zet ik de vraag voorlopig in de ijskast.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Inmiddels is er nieuws van mijn kant. Het vermoeden is dat er een defect is in de decoder. De producent gaat een nieuwe decoder opsturen waarna de oude naar ze retour gaat voor onderzoek. Zodoende zet ik de vraag voorlopig in de ijskast.
    Antwoord heb je al gehad

    Hoop idd dat het dan een defect was in de decoder, zou echt heel vervelend zijn als je niet meer kan opnemen omdat dat geblokkeerd zou worden........ al is er dan wel een oplossing voor.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •