De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Denon S5BD problemen

    Heb sinds een maand deze S5BD.
    Gebruik momenteel 2 Piega T5micro's als front, 2 B&W DM2A's als back en een Pioneertje als center speaker. Subwoofer tot nu toe niet gemist.
    Prima geluid van CD & DVD.
    Probleem is echter dat BD's als Rio & Avatar zelfs in 2D mode na een half uur/drie kwartier vreselijk beginnen te stotteren/schokken.
    Oudere BD's doen het probleemloos.
    Iemand dezelfde problemen of ligt het aan mijn exemplaar?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PapaWhisky Bekijk bericht
    Heb sinds een maand deze S5BD.
    Gebruik momenteel 2 Piega T5micro's als front, 2 B&W DM2A's als back en een Pioneertje als center speaker. Subwoofer tot nu toe niet gemist.
    Prima geluid van CD & DVD.
    Probleem is echter dat BD's als Rio & Avatar zelfs in 2D mode na een half uur/drie kwartier vreselijk beginnen te stotteren/schokken.
    Oudere BD's doen het probleemloos.
    Iemand dezelfde problemen of ligt het aan mijn exemplaar?
    Over je speakers en het niet missen van de sub zal ik maar niets zeggen, dan zouden we erg ver afdwalen

    De Denon S5BD staat wel bekend om zijn goede geluid en mits er niet al te zware speakers gebruikt worden kan de Denon er wel mee overweg. Waar deze combi wel wat minder om bekend staat is het wat trage loopwerk van de ingebouwde BR-speler, waarvan enkele ook de degelijkheid iets in twijfel trekken aldus enkele reviews op het net. Zoals met alle reviews, neem eruit wat je het meest belangrijk vind, want het apparaat werd door de 1 degelijk genoemd, terwijl een ander de hoge plasticgraad niet kon waarderen en het tegenovergestelde beweerde.

    Nu heb je problemen met 2 schijfjes, mij is niet helemaal duidelijk of beiden nu gewoon 2D schijfjes zijn of 3D schijfjes die zowel in 2D als 3D afgespeeld kunnen worden? In weze zou het niet uit moeten maken of anderen er nu wel of niet problemen mee hebben, ze zouden gewoon goed moeten spelen. In het verleden wilde deze Denon de Avatar helemaal niet spelen, dit werd na een Update dan wel weer mogelijk...... je voelt nu al een vraag aankomen....... heb je de laatste firmware? Heb je al gekeken of er een update beschikbaar was? De speler schijnt na een update ook wat sneller te gaan laden.

    Je hebt hem pas een maandje, het kan gebeuren dat je er nog wel een paar tegen kan komen die problemen opleveren, in alle gevallen geld dat je speler alles gewoon normaal zou moeten afspelen, ik zou me niet aan het lijntje laten houden en contact opnemen met de leverancier of Denon en daar je probleem voorleggen, het is niet het goedkoopste apparaat en dan mag je toch wel wat verwachten al zou het absoluut mijn keuze niet zijn, een receiver voorzien van een mechanisch apparaat
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard opstarten denon s-5bd

    Hallo even snel voorstellen alexander is de naam

    Ik heb een probleem met de cara
    tijdens opstarten in tuner mode hoor ik dus geen geluid als de hdmi kabel aangesloten is, haal ik de kabel eruit heb ik spontaan geluid, het lijkt mij dat een tuner een tuner is en dat ik niet eerst me tv aan moet zetten voordat ik geluid heb, waarom bouwen ze dan eigenlijk een display op dat ding ?? ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals wijzigen van stand by modus ofwel snelle opstart , is het ook niet, remote functie hdmi uitgezet is het ook niet

    wie weet raad ??

    ik heb nog wel meer troubles maar die komen later wel, eigenlijk vind ik het gewoon een k.. speler

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •