De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Talking welke beste kwaliteit CI+ vs UPC mediabox

    Hoi ik vraag me af als ik een CI+ bestel bij UPC of deze dan minder kwaliteit beeld zal geven dan de Mediabox van UPC.

  2. #2

    Standaard

    Hangt van de tuner in je TV af, ik ben zeer tevreden over die in mijn Philips. Enige nadeel is het iets tragere zappen, verder alleen maar voordelen vind ik.
    Zie ook www.chelloo.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    En hoe is de teletext?
    Is dat sneller dan met de mediabox?

  4. #4

    Standaard

    Dat hangt natuurlijk van de interne teletext mogelijkheden van de TV af, maar die zijn bij mijn TV 1000 keer beter....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    a oke mooi want met de mediabox is de teletext retetraag.

  6. #6

    Standaard

    Wanneer je teletekst wilt gebruiken en je gebruikt een externe ontvanger, kun je het beste die van de TV gebruiken. Dit wordt nl. ook meegestuurd via een AV verbinding zoals 'scart'.

    Alleen weet ik niet of dit ook via HDMI kan, omdat ik nog geen HD-ontvanger heb met de bbh HDMI-aansluiting.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Wanneer je teletekst wilt gebruiken en je gebruikt een externe ontvanger, kun je het beste die van de TV gebruiken. Dit wordt nl. ook meegestuurd via een AV verbinding zoals 'scart'.

    Alleen weet ik niet of dit ook via HDMI kan, omdat ik nog geen HD-ontvanger heb met de bbh HDMI-aansluiting.
    je kan die niet van je tv gebruiken want daar staan geen zender ingesteld, dat komt van de mediabox

  8. #8

    Standaard

    Ik heb dan nu een CI+ kaartje maar ik dacht dat de TV de gewone Digitale zenders wel zou upscalen, dus niet. Er staat bij info 576i. Ook kan ik volledigbeeld niet selecteren, zoals ik wel eerder kon met de mediabox van UPC dus nu is het beeld een stukje ingezoomd. VALT ME ZEER TEGEN
    Laatst aangepast door De_Hollander : 26-11-2011 om 18:22

  9. #9

    Standaard

    Dat is bij mijn TV niet op een uitzending van Flodder na die midden in het beeld staat van een HD uitzending.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb dan nu een CI+ kaartje maar ik dacht dat de TV de gewone Digitale zenders wel zou upscalen, dus niet. Er staat bij info 576i. Ook kan ik volledigbeeld niet selecteren, zoals ik wel eerder kon met de mediabox van UPC dus nu is het beeld een stukje ingezoomd. VALT ME ZEER TEGEN
    Als een TV niet zou upscalen, dan zou je allemaal rare niet ingevulde beeldlijnen op je TV krijgen, met andere woorden, elke TV moet wel upscalen, anders zou je wel heel erg raar beeld krijgen.

    Je moet wel 1 ding in gedachten houden, k.t beeld blijft k.t, je kan nu eenmaal van een slechte oude uitzending geen HD beeld maken, dat blijft gewoon wazig en al helemaal oude amerikaanse 480i uitzendingen uit het jaar kruik

    Dan begrijp ik niet dat sommige mensen zo'n insteek kaart willen als ze ook nog eens willen opnemen, maar reken mij dat niet aan, ik kijk zo goed als helemaal niet naar die aangeboden rommel met een overmaat aan reclame, laat staan dat ik het op zou willen nemen.....

    Als je veel naar de verkeerde zenders kijkt, zoals bijvoorbeeld Veronica, dan wordt je dom gehouden en zul je nooit wat bijleren, dat zijn zenders zonder inhoud, tenminste dat waren het jaren geleden toen ik nog wel eens keek (wat een verspilling van tijd vond ik dat soort zenders altijd, dacht je een leuk onderwerp te krijgen, was je een uur verder na een half uur reclame en een hoop bla bla nog geen cent wijzer geworden........ ondertussen hadden die ratten wel een een half uur reclame in je mik gedrukt )

    De moraal van het verhaal.........
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Heb mijn hd-mediabox van UPC ook de deur uit gedaan en vervangen voor een CI+ module, ben zeer tevreden:
    - kastje minder
    - teletext weer functioneel
    - snellere tv guide

    Wel heb ik nog niet ontdekt hoe ik op mijn Panasonic plasma de audiosporen kan kiezen; ik heb geen audio-knop ofzo op mijn ab... Gelukkig staan de HD zenders standaard wel op DD ingesteld.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    je kan die niet van je tv gebruiken want daar staan geen zender ingesteld, dat komt van de mediabox
    Dit staat los van de zender die je met de TV gekozen hebt. Als ik digitaal TV kijk met de mediabox die middels scart met de TV is verbonden, dan kan ik teletekst van de TV gewoon gebruiken. Ik kan dan de pagina's bekijken van de zender die ik met de mediabox gekozen heb.

    In mijn vorige reaktie schreef ik, dat het mogelijk niet werkt wanneer de mediabox middels HDMI met de TV is verbonden. Wanneer jouw box via HDMI is aangesloten, zou je dit kunnen testen door op de teletekst-knop van de AB van de TV (of van een universele AB die dezelfde IR-opdracht verzendt) kunnen drukken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •