Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 115 van 115 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ach ja, beetje jammer dat ze in NY terecht moeten komen en dergelijke. Maar ik moest toch ff glimlachen bij enkele stukken, vooral there's no need for such language laddy... en het 'blend in' moment voor de poster van The Blue Man Group.

    Maar goed, dat zal dit vehikel niet redden vrees ik
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #102

    Standaard

    En toch is de film tot nu toe een sucses in amerika, hoor
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #103

    Standaard

    Na het zien van de trailer viel me een ding meteen op:

    Wat zijn die smurfen GROOT!

    Vroeger leefden ze in paddestoelen en nu zijn ze net zo groot als een broodrooster....

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens van der Molen Bekijk bericht
    Ligt het nou aan mij of gaat deze film alleen in het Nederlands draaien hier in de bioscoop? Iemand die een bioscoop weet die wel gewoon de originele versie vertoont?
    In NL zal hij nergens in OV draaien, jammer genoeg Sony Pictures NL heeft namelijk besloten de film alleen in een NL dub uit te brengen. Maar er is inmiddels wel een petitie gestart om alsnog een OV versie te krijgen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #105

    Standaard

    Vandaag gezien met mijn dochter, en het is toch wel een grappige film hoor.

    Vooral gericht op de kleintjes (zoals het hoort met een smurfenfilm), maar ook voor volwassenen valt er wat te zien. Tenminste, als je in contact met je 'innerlijk kind' bent . Er is in het begin nog redelijk veel van het smurfendorp te zien voor de liefhebbers, en ook voldoende van de 'soorten' smurfen zelf. Er zit ook nog een leuke (niet te missen...) LOTR referentie in.

    Het is wel Hank Azaria die de show steelt, wat een transformatie heeft hij ondergaan...



    3D-effect is redelijk tot goed gedaan, animatie is meer dan goed, al zijn ze misschien net niet de goede kleur blauw (iets te donker), maar dat zal te maken hebben met hoe het overkomt op film.

    Al bij al zeker een kijkbeurt waard. De blu-ray zal ongetwijfeld in huis komen...

  6. #106

    Standaard

    vond het ook een leuke film (gezien met mijn zoontje) en zoals rogue zegt: Je moet wel in contact blijven met je innerlijk kind in deze film .

    Mijn zoontje vond hem zeer leuk, dus voor kinderen (wat natuurlijk ook de bedoeling is) is dit een mooi middagje uit!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    In NL zal hij nergens in OV draaien, jammer genoeg Sony Pictures NL heeft namelijk besloten de film alleen in een NL dub uit te brengen. Maar er is inmiddels wel een petitie gestart om alsnog een OV versie te krijgen.
    onbegrijpelijk, de film zit vol met real life acteurs, dus Nederlands is voor mij geen optie. Hopen dat die petitie wat wordt
    It's my round killing thing.

  8. #108

    Standaard

    Ondertussen al 2x gezien (foute communicatie tussen vrienden ) en ik vind hem niets. Dit zijn geen smurfen, dit zijn gewoon blauwe muizen zonder enig karakter. Azaria speelt zijn slechtste en meest inspiratieloze rol ooit. Wat een tenenkrommend slecht acteerwerk is dat zeg, brrr. De links naar België en de originele strip zijn dan weer wel leuk. Als kind heb ik natuurlijk de serie gevolgd, en die staat hier een mijlpaal boven, de film komt zelfs niet in de buurt.


  9. #109

    Standaard

    Dat je de film niets vindt; dat kan natuurlijk.
    Maar je commentaar op Azaria snap ik niet. Wat doet hij fout volgens jou? Tenenkrommend acteerwerk? Hij speelt Gargamel (dus lekker slecht en wat over the top), en volgens mij lijkt hij aardig op die uit de strips.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat je de film niets vindt; dat kan natuurlijk.
    Maar je commentaar op Azaria snap ik niet. Wat doet hij fout volgens jou? Tenenkrommend acteerwerk? Hij speelt Gargamel (dus lekker slecht en wat over the top), en volgens mij lijkt hij aardig op die uit de strips.
    Hij komt onnatuurlijk en geforceerd over. Hij legt het er té dik op dat hij de 'bad guy' is. Ik ergerde mij er gewoon aan


  11. #111

    Standaard

    Ik weet niet of ik deze wel moet gaan kijken. Toen ik acht jaar geleden als jonge snaak naar de bios stapte om de live-action van Scooby Doo te gaan kijken, verwachte ik een heus "mysterie" zoals in de originele animatieserie waar ik al jaren fan van was. Niets bleek minder waar, en ik ben toen ook voor de eerste keer in m'n leven vrij teleurgesteld uit de zaal gestapt.

    Dus ik ga deze waarschijnlijk ook niet kijken. Het is geen verhaal zoals we dat al die jaren van Peyo gewend waren (de reden dat de film zo lang op zich liet wachten is omdat Peyo uitdrukkelijk verboden had om De Smurfen ooit buiten hun natuurlijke habitat te plaatsen, weduwe en kroost zijn uiteindelijk toch aan de financiële druk bezweken) en dan ga ik hoedanook teleurgesteld zijn. Er zitten vast goeie grappen in en de Smurfen zien er leuk uit, maar ik neem het zekere voor het onzekere.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Hij komt onnatuurlijk en geforceerd over. Hij legt het er té dik op dat hij de 'bad guy' is. Ik ergerde mij er gewoon aan
    Ik kan me dit helemaal voorstellen zonder dat ik de film gezien heb. Uit de voorstukjes leek Gargamel niet in de verte op de Gargamel uit de TV serie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    In NL zal hij nergens in OV draaien, jammer genoeg Sony Pictures NL heeft namelijk besloten de film alleen in een NL dub uit te brengen. Maar er is inmiddels wel een petitie gestart om alsnog een OV versie te krijgen.
    De film gaat i.i.g. bij Pathe in de originele versie draaien vanaf deze week;
    http://www.pathe.nl/film/16945/the-smurfs-ov

    Volgens mij vrij uniek dat ze alsnog de originele versie uitbrengen in een latere week.

  14. #114

    Standaard

    De film blijft het goed doen in de VS en ben dus stiekem wel benieuwd naar de film.
    Is ook echt een film om een mooie blu ray steelbook van te maken á la Paul.

  15. #115

    Standaard

    En een zeer goede recensie van de blu-ray.

    Komt er zeker in de releaseweek in Nederland!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •