Pagina 86 van 173 EersteEerste ... 367682838485868788899096136 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 4312 worden weergegeven.
  1. #2126

    Standaard

    Bij Big Lots voor $5:



    Met deze DVD is mijn Centennial Collection bijna compleet. Alleen Sabrina nog.

  2. #2127

  3. #2128

    Standaard

    Media Markt Maastricht:

    -Fast Five [€ 14,99]
    "Bond. James Bond."

  4. #2129

  5. #2130

    Standaard

    Top Gun 2-disc SE
    The Last Samurai 2-disc SE
    Madagascar 2-disc SE

    Samen 20€. Via het forum, bedankt Werner!
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #2131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Media Markt Maastricht:

    -Fast Five [€ 14,99]
    Voor de dvd? Volgens mij is dat de Steelbook Blu-ray met dvd, nietwaar?

  7. #2132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Voor de dvd? Volgens mij is dat de Steelbook Blu-ray met dvd, nietwaar?
    Nee, da's voor enkel de DVD. Die prijzen kunnen verschillen per vestiging.

    Besteld bij Amazon UK:

    -Butterfly On a Wheel [GBP 2,79]
    -Confessions Of a Dangerous Mind [GBP 4,99]
    -The Final Destination [GBP 3,29]
    -Frost/Nixon [GBP 2,99]
    -Good Night, and Good Luck. [GBP 3,99]
    -How to Loose Friends and Alienate People [GBP 3,42]
    -The Naked Gun Trilogy [GBP 4,49]
    -Police Squad (The Complete Series) [GBP 3,49]
    Laatst aangepast door Leijo : 25-10-2011 om 20:48
    "Bond. James Bond."

  8. #2133

  9. #2134

    Standaard

    Media Markt Maastricht:

    -Scream Trilogy (The Ultimate Edition Star Metalpak) [€ 9,99]
    -Sint [€ 12,99]

    Ik had de eerste drie Scream-films al op DVD, maar het irriteerde me altijd mateloos dat ik bij deel 1 en 2 de ondertiteling niet kon uitzetten. Nu doe ik mijn oude Scream-DVD's dan maar voor een paar euro de deur uit via Marktplaats ofzo.

    [Edit] Verdomme! Staat op de verpakking bij alle drie de delen 'Nederlandse ondertiteling (optioneel aan/uit)', blijkt 'ie alleen bij deel 3 uit te kunnen! Ja hallo, DAT had ik al! Morgen weer terug naar Media Markt, en dat ze 't dan maar 's wagen om te zeggen 'ja meneer, maar die is open gemaakt, die kunnen we niet meer terug nemen.' Ik dacht dat ze dat ondertitelingsprobleempje bij RCV / Entertainment One hadden opgelost door iets heel simpels op de DVD aan te passen, maar ze hebben er gewoon niks aan gedaan! Zelfs dat is al teveel gevraagd voor dat klotebedrijf! Ik ben écht kwaad nu![/Edit]
    Laatst aangepast door Leijo : 27-10-2011 om 18:41
    "Bond. James Bond."

  10. #2135

    Standaard

    Binnen:

    Jackass - The Movie Collection
    Bevat:
    Jackass The Movie
    Jackass The Movie 2
    Jackass 2.5
    Jackass 3

    Voor € 9,99 bij Bol.com
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/jackass-...751/index.html

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    [Edit] Verdomme! Staat op de verpakking bij alle drie de delen 'Nederlandse ondertiteling (optioneel aan/uit)', blijkt 'ie alleen bij deel 3 uit te kunnen! Ja hallo, DAT had ik al! Morgen weer terug naar Media Markt, en dat ze 't dan maar 's wagen om te zeggen 'ja meneer, maar die is open gemaakt, die kunnen we niet meer terug nemen.' Ik dacht dat ze dat ondertitelingsprobleempje bij RCV / Entertainment One hadden opgelost door iets heel simpels op de DVD aan te passen, maar ze hebben er gewoon niks aan gedaan! Zelfs dat is al teveel gevraagd voor dat klotebedrijf! Ik ben écht kwaad nu![/Edit]
    Je kunt nu wel kwaad worden, maar dat kun je Media Markt niet kwalijk nemen. De schijfjes in de box zijn gewoon hetzelfde als de eerder uitgebrachte uitgave. RCV/Entertainment One heeft alleen bij nieuwere releases het mogelijk gemaakt om de ondertiteling uit te schakelen. In de beginjaren (toen de DVD's werden uitgebracht) was dit nog niet zo, dus is het ook niet mogelijk om dat nu wel te doen. Ze gaan bij Entertainment One echt geen nieuwe DVD's persen waarbij ze de blokkade om de ondertiteling uit te schakelen opheffen. Ze brengen telkens weer hetzelfde schijfje uit in een andere verpakking. En dat doet niet alleen RCV, maar alle maatschappijen.

  12. #2137

    Standaard

    Pre-order bij smartgamer ( 37 euro = Desperate ) en Bones S6 :

    Laatst aangepast door Ingmar B. : 28-10-2011 om 20:58

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je kunt nu wel kwaad worden, maar dat kun je Media Markt niet kwalijk nemen. De schijfjes in de box zijn gewoon hetzelfde als de eerder uitgebrachte uitgave. RCV/Entertainment One heeft alleen bij nieuwere releases het mogelijk gemaakt om de ondertiteling uit te schakelen. In de beginjaren (toen de DVD's werden uitgebracht) was dit nog niet zo, dus is het ook niet mogelijk om dat nu wel te doen. Ze gaan bij Entertainment One echt geen nieuwe DVD's persen waarbij ze de blokkade om de ondertiteling uit te schakelen opheffen. Ze brengen telkens weer hetzelfde schijfje uit in een andere verpakking. En dat doet niet alleen RCV, maar alle maatschappijen.
    Tuurlijk kan ik dan de MM niet kwalijk nemen, het is de schuld van E-One (ik had het ook over hen toen ik 'klotebedrijf' schreef, niet over de MM). Maar dan moet E-One niet op de verpakking zetten dat de ondertiteling uit kan als dat niet zo is! Ik heb geen flauw idee hoeveel moeite het is om zoiets aan te passen, maar aangezien het op de verpakking stond meende ik logischerwijs dat ze het aangepast hadden. Blijkbaar niet dus. Ik heb trouwens volgens mij geen enkele andere DVD waarbij de ondertiteling niet uit kan. Oh wacht, toch wel, ik heb er nog twee: Taxi en Taxi 2 (beide van A-Film), maar die zijn Frans gesproken, dus daar vind ik dat niet erg, zonder ondertiteling kan ik die films toch niet volgen. Verder geen enkele DVD waarbij de ondertiteling niet uit kan. Ik ben trouwens vandaag al terug geweest naar MM, en nadat ik 't probleem had uitgelegd namen ze de box gelukkig zonder problemen terug, ondanks dat 'ie geopend was.
    "Bond. James Bond."

  14. #2139
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    zojuist gekocht via e-bay The Rocketeer

  15. #2140

    Standaard

    Binnen:

    Six Feet Under - The complete DVD collector's edition Seasons 1-5

    42,61 pond incl. verzending bij Amazon UK

  16. #2141

    Standaard

    the perfect roommate 5 euro mm eindhoven
    cougar town s1 15 euro mm eindhoven
    the sweetest thing amazon uk
    miracle on 34th street amazon uk
    a very cool christmas
    sugar and spice
    angels in the outfield
    first kid
    one magic christmas
    12 days of christmas eve
    a dog named christmas
    the night before christmas
    the dog who saved christmas
    allen amazon uk

    roswell seizoen 1 via kennis uit spanje
    californacation seizoen 1
    tom en jerry magische ring

  17. #2142

    Standaard

    Kick-Ass en The Mist ontvangen van de Veronica film actie (10 films voor 10 Euro).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #2143

    Standaard



    Bij BOL voor 25 euro inclusief gratis verzenden. Dat is beter dan 40 euro in de winkel..

  19. #2144

  20. #2145

    Standaard

    2 euro bij Boekvoordeel:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #2146

  22. #2147

    Standaard

    The young poisoner's handbook. Eindelijk voor een betaalbare prijs kunnen vinden op ebay. Iets van 18 euro inclusief.

  23. #2148

    Standaard

    Van de FRS ontvangen:
    - The Adjustment Bureau
    - Paranormal Activity: Tokyo Night

    Ben erg benieuwd naar de laatste. Vond Paranormal Activity wat tegenvallen, maar de Aziaten komen met hun horror films altijd onder mijn huid. Dus ben erg benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2149

    Standaard

    gisteren bij wehkamp

    law and order svu seizoen 12 22,67
    law and order ci seizoen 7 16.19

  25. #2150

    Standaard

    Gisteren bij FRS:

    7,50€
    7,50€
    7,50€
    7,50€
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Pagina 86 van 173 EersteEerste ... 367682838485868788899096136 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •