De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Standaard Optoma HD 20 Full HD Beamer *** Verkocht***

te koop Optoma HD20 Full HD Beamer + electrisch scherm van Beamax.

Resolutie 1080p (1920x1080)
    Lichtopbrengst 1700 ANSI lumen
    Contrast 500:1
    Ingangen 2x HDMI v1.3, Component, VGA (PC/SCART), Composiet
    Geluidsnivo 29 dB
    Gewicht 2,9 kg

De beamer is 7 maanden oud en heeft er slechts 52 branduren op zitten. De aankoopbon (ivm de garantie) zit er uiteraard bij. Het aantal branduren ligt rond de 4000.

Het electrische Beamax scherm heeft een afmeting van 220 x 150 cm.

Prijs voor beide samen is € 800,-. Je krijgt er dan ook de beugel bij om de beamer aan het plafond te bevestigen en 10 meter HQ kabel.
    Beamer en scherm zijn ook eventueel los te koop
    Beamer en scherm gaan weg omdat ik wil overstappen naar 3D.
    Laatst aangepast door Marcel Lahaije : 26-10-2011 om 16:33
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Standaard

Up and prijsverlaging
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

Standaard

up...

Standaard

IK heb je een PM gestuurd. Helaas nog geen reactie.....

Standaard

up...

Standaard

up...

Instellingen bij het plaatsen van berichten