Pagina 118 van 487 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.926 tot 2.950 van 12155 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2926

    Standaard

    Vond resistance 1 wel goed en 2 vond ik te druk naar mijn gevoel, maar hoe is dat met 3?

  2. #2927

    Standaard

    En heb Resistance net gewonnen, via een poster die in de stad hing. Wie als eerste de code invulde had prijs dus . Ben benieuwd.

  3. #2928

    Standaard

    Deus ex uitgespeeld, eindbaas stelde niks voor maar al met al topgame.

    net helghast edition besteld voor eur 40,- bij bart smit, ding was eerst boven de eur 100,-

    http://www.bartsmit.com/ps3-killzone-3-helghast-edition
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #2929

    Standaard

    Heeft ff geduurd maar eindelijk Infamous uitgespeeld met platinum.
    Ben niet echt een gamer, maar dat gaat wel weer veranderen als Skyrim uitkomt. Oblivion helemaal grijsgespeeld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #2930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Vond resistance 1 wel goed en 2 vond ik te druk naar mijn gevoel, maar hoe is dat met 3?
    Multiplayer is veel kleinschaliger ditmaal. Slechts 16 spelers, wat resulteert in minder chaotische fragfests en meer tactisch spelen. Ook zijn de maps ontworpen met vooral close combat in het achterhoofd. Ik vind het een erg goede mp, mss wel de beste van de hele Resistance serie tot dusver.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #2931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Deus ex uitgespeeld, eindbaas stelde niks voor maar al met al topgame.
    Ik heb em juist verkocht. Game was erg goed, maar gewoon niet mijn ding. Ik ben gewoon niet zo into RPG, maar hoopte dat deze game daar verandering in kon brengen. Maar ik hou gewoon niet van dat lage tempo. Ook de belangrijkste reden dat ik Fallout3 nooit heb gespeeld, evenals Mass Effect.

    Doe mij maar gewoon lekker Battlefield, CoD en af en toe een Hack 'n' Slash game of sandbox titel als RDR...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #2932

    Standaard

    Gisteren is mn ps3 kapot gegaan
    Gelukkig is ie nog geen jaar oud en stuur ik m op, en heb meteen maar een nieuwe besteld.
    Baal wel heel erg van mn vp player bij fifa want die ben ik nu kwijt.

    En hoop wel dat ik mn oude ps3 terug krijg anders moet ik enorm veel installaties weer opnieuw doen, en daar heb ik weinig zin in.

  8. #2933

    Standaard

    je hdd moet je zelf zowiezo formatteren bij het opsturen, zo niet doet Sony dat, dus je installs ben je toch kwijt en zal je dus opnieuw moeten doen....
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  9. #2934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    je hdd moet je zelf zowiezo formatteren bij het opsturen, zo niet doet Sony dat, dus je installs ben je toch kwijt en zal je dus opnieuw moeten doen....

    Heb m gelukkig kunnen fixen
    Moet wel voor meer als 600 gig installs weer terug erop zetten maar dat komt nog wel.
    Blijkbaar zit er een soort menu op als je m van standby de aanknop ingedrukt blijft houden tot ie 2 keer piept (nooit geweten).

    Ga toch mn nieuw bestelde ps3 houden dan kan ik die gebruiken als ik aan het pokeren ben en die van de poker zet ik dan wel ergens anders neer want die heeft een slechte grafische kaart.

    Tevens maar resistance 3 besteld om de pijn te verzachten

  10. #2935

    Standaard

    Jep, powerknop ingedrukt houden tot 2 piepjes brengt inderdaad een bootmenu op het scherm. Zo heb ik ook al enkele problemen kunnen oplossen. 1 piepje brengt je resolutie weer tot SD als je console ingesteld stond op een hd resolutie en je sluit'm aan op SD. Altijd handig om te weten, en vrij dom dat Sony dat niet in de handleiding zet want er zijn veel mensen die daar problemen mee hebben.

    Iig Resistance 3 bevalt me uitstekend! Speel de SP op hard en moet zeggen dat het meteen erg pittig is. Vooral als je omringd wordt door Grims en Leechers.

    Moest het hele weekend werken, nu heb ik drie daagjes niets te doen dus gaan we ons eens even flink boosten in de mp
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  11. #2936

    Standaard

    Als er nog iemand deus ex voor de ps3 zoekt pm maar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #2937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Multiplayer is veel kleinschaliger ditmaal. Slechts 16 spelers, wat resulteert in minder chaotische fragfests en meer tactisch spelen. Ook zijn de maps ontworpen met vooral close combat in het achterhoofd. Ik vind het een erg goede mp, mss wel de beste van de hele Resistance serie tot dusver.
    beste ongebalanceerde zul je bedoelen.
    speelde gisteren 1e keer online, ik begrijp wel dat je in het begin tegen spelers uitkomt die een hogere ranking hebben maar dit sloeg alles:
    4 potjes achter elkaar met gasten in mijn team met hoogste level 12 tegen gasten met level 51 tm 60 wtf. Die gasten liepen rond met zware wapens, energieschilden en weet ik wat nog meer. Zal er wat meer tijd in spelen want de mp heeft zeker potentie en later speel ik toh wel betere wapens vrij.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #2938

    Standaard

    Hmm matchmaking valt me heel goed mee! Beter dan de vorige Resistances en zeker beter dan Cod. Natuurlijk heb je af en tie wat sterkere tegenstanders maar het gaat wel. Zowiezo is de bullseye vrij sterk en daar pak je toch kills mee. Ik heb toch bijna altijd positieve k/d. De hogere ranks met sterkere wapens heb je in elke shooter...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #2939

    Standaard

    Kleine waarschuwing voor de mensen die de 2e PES demo vandaag willen downloaden. Ik heb zojuist de demo aangezet en na 6/7 minuten aan filmpjes, slow-motions en reclame over het spel heb ik het stopgezet en verwijderd. Geen idee of je daadwerkelijk kunt voetballen in die demo, maar 1,5 gb aan niet skipbare rommel kan niemand gebruiken lijkt me.

  15. #2940

    Standaard

    Nieuwe trailer van Max Payne 3:

    http://www.imdb.com/video/imdb/vi1062378521

    Met eindelijk (iets van) een bevestigde releasedatum: maart 2012

  16. #2941

    Standaard

    Ziet er mooi uit, maar mist de Max Payne (donkere) vibe in mijn ogen.

    Ace Combat demo is wel cool! Aanrader


    Hoe goedkoop en waar hebben jullie Uncharted 3 gepreorderd? Ik zoek nog de special edition

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #2942

    Standaard

    Als je nu een abonnement neemt op de power unlimited, voor 46 euro, krijg je uncharted of battlefield voor console naar keuze helemaal er gratis bij!

    Ik vind dat niet duur hoor Robin, maar het is geen special.

  18. #2943

    Standaard

    klopt, maar dat is hoogst waarschijnlijk een promoversie zonder boekje. Ik heb dan liever een steelcase net als deel 2, en ik speel uncharted multitplayer heel veel. Vooral deel 2 tot level 50 gespeeld.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #2944

    Standaard

    Fifa 12 demo smaakt naar meer
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #2945

    Standaard

    Morgen eindelijk los met Gears 3
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #2946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    klopt, maar dat is hoogst waarschijnlijk een promoversie zonder boekje. Ik heb dan liever een steelcase net als deel 2, en ik speel uncharted multitplayer heel veel. Vooral deel 2 tot level 50 gespeeld.

    idd promoversie.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #2947

    Standaard

    Beste Arkham City trailer tot nu toe: http://www.mtv.co.uk/gaming/batman-a...an-arkham-city

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #2948

    Standaard

    Woohoo, over kleine twee uurtjes launched de Battlefield 3 beta (voor de bezitters van Medal of Honor Tier 1 of Limited Edition, voor de rest pas overmorgen), ik ben reuzebenieuwd! Meteen proberen.

    edit: makker zei net dat ie al live is, hij's aant downloaden nu, zo meteen spelen
    Laatst aangepast door Kendorjia : 27-09-2011 om 10:49
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #2949

    Standaard

    Waar kan je die beta vinden ?
    In store?

  25. #2950

    Standaard

    Jep bij mij staat ie gewoon in de ps store. Weet niet of het zo bij iedereen is. Op de BF website stond er dat indien je MoH Tier 1 of LE hebt, en je de game geregistreerd hebt, de beta automatisch in de store zal verschijnen, wat bij mij het geval is. Ik weet echter niet of dat zo bij iedereen is. Kan zijn dat iedereen'm al kan downen, en enkel de MoH gamers spelen, of enkel MoH kan downloaden en spelen en dat ie bij de rest pas donderdag in de store verschijnt. Hoe dan ook ik heb'm net gespeeld en hij is wel leuk. Her en der nog wat problemen met verbindingen, lag, en glitches maar daar is het dus ook een beta voor. Over het algemeen ben ik zeer positief. Nog een maandje en dan eindelijk met de full game aan de slag
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

Pagina 118 van 487 EersteEerste ... 1868108114115116117118119120121122128168218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •