Pagina 18 van 21 EersteEerste ... 81415161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 506 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Ik heb voor de grap 3 x dezelfde mail gestuurd, omdat iedereen daar maar wat lijkt te doen op die helpdesk. In 2 mails krijg in een standaard verhaal dat het product niet leverbaar is en dat de bestelling geannuleerd is. In de 3de mail heb ik de toezegging gekregen dat ik de box krijg voor de actie prijs,mocht deze weer beschikbaar zijn op bol.com.

  2. #427
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    In de 3de mail heb ik de toezegging gekregen dat ik de box krijg voor de actie prijs,mocht deze weer beschikbaar zijn op bol.com.
    Het woordje weer daar ligt de nuance op, even tussen de regels doorlezen en lees 'k het bol antwoord als

    nooit meer weer

    Ah een stelletje amateurs zijn het daar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #428

    Standaard

    Ik heb er ook maar weer een mailtje aan besteed.
    Op zich vind ik het niet erg als ze een fout maken , maar meer de manier waarop.
    En dan wordt het al snel een prestigestrijd.

  4. #429

    Standaard

    Nou, het hoge woord is eruit:

    Geachte heer ,
    U heeft aangegeven dat u het niet eens bent met de annulering van uw artikel. De verkoper heeft het recht om een bestelling te annuleren, wanneer deze foutieve informatie bevat. Deze is van de website gehaald, omdat de prijs niet in verhouding was met het artikel.
    Deze is opnieuw aangeboden op onze website voor de juiste prijs van EUR 119,99. Als u het artikel wilt ontvangen, kunt u dit artikel voor deze prijs bestellen.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,

    Annemieke

    bol.com Klantenservice


    ----------------------------------------


    Na tot twee keer toe te zijn afgescheept met het 'niet meer leverbaar' excuus, zeggen ze dan nu eindelijk waar het werkelijk aan ligt. Echter voel ik mij door deze gang van zaken behoorlijk in de maling genomen en daardoor toch het volgende antwoord gegeven:


    Beste,

    Waarom wordt mij dan tot twee keer toe vertelt dat het artikel niet meer leverbaar is en DAT de reden is van annuleren? Als dit gewoon in de eerste mail was vertelt aan mij dan had ik dat natuurlijk geaccepteerd. Dat heb ik ook eerder vermeld: fouten maken is menselijk. Maar nu gaat bol.com de kant op van bedrog, althans, zo zie ik het door de eerste twee antwoorden die op onwaarheden zijn berust, zoals U nu zelf met deze mail ook bevestigd.

    Daarbij komt nog het feit dat meerdere mensen, waaronder een vriend van mij een hele andere, coulante reactie mocht ontvangen van bol.com. Waarom zoveel verschillende oplossingen voor hetzelfde probleem?

    Deze hele situatie, het beantwoorden van een serieuze klacht met onwaarheden heeft mijn vertrouwen in bol.com ernstig geschaad en ik overweeg daardoor erg om voortaan niet meer te bestellen bij U.

    Mvg

    -----------------------

    Moest gewoon even...





  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Moest gewoon even...
    Kan ik me helemaal voorstellen, het is dat ik geen zin had om er energie in te steken, maar jouw reactie is hier helemaal mijn reactie
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    de juiste prijs van EUR 119,99.


    Die box is 44 GBP bij amazon UK....en dan noemen ze 119,99 de JUISTE prijs....sterker: de box met 1 t/m 10 is zelfs goedkoper (85 GBP). Paupers.
    (mijn bestelling is overigens ook geannuleerd)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-09-2011 om 19:24

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Die box is 44 GBP bij amazon UK....en dan noemen ze 119,99 de JUISTE prijs....sterker: de box met 1 t/m 10 is zelfs goedkoper (85 GBP). Paupers.
    (mijn bestelling is overigens ook geannuleerd)
    mijne ook,

    en de juiste prijs was na 14,99 toen 69,99 en opeens niet leverbaar,
    Bol steek het maar in je Hol

  8. #433

    Standaard

    Goede reactie Dan, maar denk ook maar niet dat ze nu ineens overstag zullen gaan. Het zal Bol.com echt een worst wezen of jij nu wel of niet nog bij hen besteld, ze kunnen goed niet eens meer reageren op je laatste bericht.

  9. #434

    Standaard

    Dat gaat echt niet gebeuren Jordy, er wordt echt wel gereageerd. Het interesseert ze namelijk echt wel; Klanten komen te voet en gaan te paard...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #435

    Standaard

    Betwijfel het Pepijn, houdt ons iig op de hoogte Dan.

  11. #436

    Standaard

    het mooie/typische is dat ik tegelijk met de 'foutief geprijsde' Star Trek box op Amazon UK de 5 seizoensbox (15 discs) bestelde van How I Met Your Mother....voor € 30.
    Deze is gewoon geleverd (de prijs is inmiddels € 75).

    Amazon UK zal dus ook gemerkt hebben dat de prijs niet klopte maar is de flauwste niet.

  12. #437
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Moest gewoon even...
    Volgend antwoord krijg je van Rozemieke

    Ook een mailtje gestuurd, nog niet gecontroleerd maar 'k zal wel een gelijkaardige
    reactie ontvangen zoals deze welke jij ontvangen hebt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Volgend antwoord krijg je van Rozemieke
    Die moet je niet hebben hoor! je moet een reactie zien te krijgen van Yasmina. aan reacties van Halima, Wei, Janine, Khadija heb je niets.



  14. #439

    Standaard

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 september 2011.

    Helaas heeft de gene die de onderstaande e-mail heeft ontvangen een fout antwoordt gekregen. Dit hebben wij intern opgenomen en wordt ook naar deze klanten gecommuniceert. Het feit dat uw bestelling is geannuleerd is deels ook te wijten aan het feit dat deze met een kennelijke vergissing op de website is gezet. Het bedrag van 14.99 is niet representatief voor de waarde van het artikel. Door een fout is het artikel voor een te lage prijs aangeboden. Dit betreft dus een kennelijke vergissing. Hierdoor kan het artikel ook niet voor de oude prijs weer worden aangeboden, ook niet in de vorm van een compensatie.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ruben

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com


    Ik kreeg ruben.
    Zit te dubben om nog een aantal keer heen en weer te mailen om te kijken hoe ze daar weer mee om gaan.
    Zoals men er nu mee omgaat lijkt het wel firma leugen en bedrog.

  15. #440

    Standaard

    haha ongelovelijk.

    Ben benieuwd of degene die die bon heeft toegezegd gekregen hem nu nog krijgt.

    Als je klantvriendelijk bent, zeg je gewoon dat het een fout was, bied je excuses aan en iedereen een bon van 5 euro ofzo.

    Nu heb je een hoop boze klanten, die nog veel bestelden ook waarschijnlijk.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 september 2011.

    Helaas heeft de gene die de onderstaande e-mail heeft ontvangen een fout antwoordt gekregen. Dit hebben wij intern opgenomen en wordt ook naar deze klanten gecommuniceert. Het feit dat uw bestelling is geannuleerd is deels ook te wijten aan het feit dat deze met een kennelijke vergissing op de website is gezet. Het bedrag van 14.99 is niet representatief voor de waarde van het artikel. Door een fout is het artikel voor een te lage prijs aangeboden. Dit betreft dus een kennelijke vergissing. Hierdoor kan het artikel ook niet voor de oude prijs weer worden aangeboden, ook niet in de vorm van een compensatie.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ruben

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com


    Ik kreeg ruben.
    Zit te dubben om nog een aantal keer heen en weer te mailen om te kijken hoe ze daar weer mee om gaan.
    Zoals men er nu mee omgaat lijkt het wel firma leugen en bedrog.
    Ruben mag ook eens een cursus Nederlands gaan volgen.

  17. #442

    Standaard

    Kortom de helpdesk van bol.com doet maar wat, de directie heeft dit ingesteld omdat het toevallig volgende de wet verplicht is. Mocht je een probleem hebben en dit willen oplossen via de helpdesk heeft dit geen zin want alles wat deze mensen je melden moet je met een grote korrel zout nemen en kan ten alle tijden worden teruggedraaid. Immers de juiste training hebben ze nooit gehad.

    Als klant had we dit natuurlijk weten dat bol.com een zooitje is en begaan wij allemaal een kennelijke vergissing om daar nog de moeite doen om te bestellen.

    Bol.com boeit dit natuurlijk geen ene fluit want concurrentie in Nederland hebben ze toch niet, dus waarom zouden ze meer service bieden, dit kost immers geld.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kortom de helpdesk van bol.com doet maar wat, de directie heeft dit ingesteld omdat het toevallig volgende de wet verplicht is. Mocht je een probleem hebben en dit willen oplossen via de helpdesk heeft dit geen zin want alles wat deze mensen je melden moet je met een grote korrel zout nemen en kan ten alle tijden worden teruggedraaid. Immers de juiste training hebben ze nooit gehad.

    Als klant had we dit natuurlijk weten dat bol.com een zooitje is en begaan wij allemaal een kennelijke vergissing om daar nog de moeite doen om te bestellen.

    Bol.com boeit dit natuurlijk geen ene fluit want concurrentie in Nederland hebben ze toch niet, dus waarom zouden ze meer service bieden, dit kost immers geld.
    gewoon bij Amazon bestellen, die is vaak goedkoper en deze box heeft nog NL ondertitels ook.

    Ik had keer een box besteld, was er 1 cd bechadigt, kreeg ik gewoon een nieuwe box, oude mocht ik houden.

  19. #444

    Standaard

    Ze snappen er zelf ook helemaal niks van bij Bol.com. Hier de mailwisseling die ik met ze gehad heb de afgelopen dagen over het annuleren van de Star Trek-box:

    Geachte heer/mevrouw,

    Dit is nu binnen een week het 2e artikel (na de ook al zogenaamd niet te leveren http://www.bol.com/nl/p/dvd/lost-complete-collection/1002004010515586/index.html) dat om deze reden is geannuleerd. Op de site staat echter gewoon dat de box leverbaar is met een levertijd van 5-10 werkdagen: http://www.bol.com/nl/p/dvd/star-trek-1-t-m-6-boxset/1002004006500822/index.html Dit bevreemd mij ten zeerste, zeker daar ik van verschillende mensen heb vernomen dat de onderstaande box gewoon is geleverd voor genoemde prijs. Aangezien genoemde reden voor het annuleren van de bestelling dus in mijn ogen ongegrond is vraag ik u de box alsnog te leveren of in ieder geval met een passende oplossing te komen.
    Bovenstaande heeft mijn vertrouwen in uw webwinkel helaas geschaad en ik hoop dat u met een passende reactie komt zodat ik in de toekomst ook nog bij uw winkel zal bestellen.

    In afwachting van een spoedige en persoonlijke reactie.
    Hoogachtend,

    -----------------------------------------------------------------------

    Op 13 september 2011 10:55 schreef <klantenservice@bol.com> het volgende:

    Geachte heer De Jong,
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 september 2011.
    U geeft aan dat uw bestelling is geannuleerd.
    Door een fout is dit artikel met de verkeerde prijs op onze website gekomen. Hierdoor hebben wij de bestelling moeten annuleren. Wij begrijpen dat dit vervelend is. Reeds verstuurde artikelen konden wij niet meer terugdraaien. Indien het artikel weer voorradig is, zullen wij de prijs aanpassen. Wij kunnen dit artikel niet voor de prijs van euro 14,99 aanbieden.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Roy

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com
    Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.

    -----------------------------------------------------------------------

    Geachte heer/mevrouw,

    Zoals al eerder aangegeven is de box bij andere mensen wel gewoon geleverd voor onderstaande prijs. Dat deze artikelen direct na bestellen zijn verzonden lijkt mij nogal vreemd. Het artikel heeft bij mij ook lange tijd gewoon met een verwachte leverdatum van 13 september op de website gestaan. Dat er nu dan opeens een annulering volgt vind ik eerlijk gezegd dan ook onacceptabel daar er door u een fout is gemaakt en deze bij elke klant op een andere manier lijkt te worden opgelost.
    Ik hoop dat u op basis van onderstaande en dit bericht tot een andere conclusie komt en me in ieder geval enigzins tegemoet kan komen. Anders zal ik helaas tot de conclusie moeten komen om voortaan elders te bestellen.

    Ik hoop op een spoedige en positieve reactie.

    Hoogachtend,

    -----------------------------------------------------------------------

    Waarschijnlijk is het zinloos om langer in discussie te gaan en krijg je toch helemaal niks maar ben het een beetje zat dat ze niet eerlijk zijn en daarbij blijkbaar onderscheid maken tussen verschillende klanten. Voorlopig en misschien wel voor altijd de laatste keer dat ik daar iets besteld heb. In zowel binnen- als buitenland zijn betere alternatieven te vinden.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  20. #445
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je 2de link in je mail naar bol.com gaat over Star Trek I-VI en niet over de bewuste VII-X boxset.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je 2de link in je mail naar bol.com gaat over Star Trek I-VI en niet over de bewuste VII-X boxset.
    Haha, stom van mij maar denk dat ze er niet eens naar kijken. bij VII-X staat nu wel "niet leverbaar".
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  22. #447

    Standaard

    En dan zijn ze nog tot 3e beste website van NL verkozen ook...

    Ik heb geen antwoord meer terug mogen ontvangen. Ben trouwens benieuwd of de bazen van bol.com zelf wel op de hoogte zijn hoe triest de klantenservice opereert...

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Goede reactie Dan, maar denk ook maar niet dat ze nu ineens overstag zullen gaan. Het zal Bol.com echt een worst wezen of jij nu wel of niet nog bij hen besteld, ze kunnen goed niet eens meer reageren op je laatste bericht.
    Ik denk zelfs dat ze blij zijn om dit soort klanten te verliezen.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik denk zelfs dat ze blij zijn om dit soort klanten te verliezen.
    Dus als klant mag je niet kritisch zijn? En vooral geen service verwachten als je iets koopt? Gewoon een eerlijk antwoord en eventueel iets van compensatie voor het niet leveren was best op zijn plaats geweest in mijn ogen.

    Los van de klantenbinding die het bol.com op had kunnen leveren als ze wel iets hadden geleverd (al was het maar service en een code voor gratis verzending). Mond-tot-mondreclame kan zowel positief als negatief behoorlijke gevolgen hebben. Ik ga in ieder geval wel ergens anders heen in t vervolg...of ze daar nou blij mee zijn of niet.
    Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555

    Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Ik denk zelfs dat ze blij zijn om dit soort klanten te verliezen.
    'Dit soort klanten' bestelt anders wel voor honderden euro's per jaar. Wanneer 'dit soort klanten' dan eens wat te klagen heeft, vervolgens voorgelogen wordt en behandeld als een uit de klei getrokken heikneuter dan mag er wel eens iets van gezegd worden.

    Wanneer bol er deze instelling op nastreeft dan is het gauw gedaan met de reputatie.

Pagina 18 van 21 EersteEerste ... 81415161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •