Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Voorlopig is de keuze op deze gevallen:

    http://www.channelmedia-cm.com/dev/s...34728&rid=4313

    Is dit een goede TV. Volgens de mensen van de winkel wel, maar die hoor je nooit zeggen dat iets niet aan te raden is

    De keuze is op passieve 3D gevallen.

    De nadelen zijn: geen full HD bij 3D films, maar hoe vaak kijk je 3D? Af en toe, bij een leuke film.

    De nadelen van actieve 3D vonden wij: ik kreeg vaak 'schaduw' te zien, dus het beeld dat je eigenlijk niet hoort te zien, zag ik toch, en na enkele minuten had mijn vriend al hoofdpijn door het donker/lichter worden van de bril. Ook was het beeld donkerder dan bij passieve 3D.

    Dus bleef er enkel nog LG en Phillips over, maar Phillips had nog geen toestellen binnen. Raden jullie me aan te wachten tot de passieve toestellen van Philips er zijn, of is LG wel aan te raden?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Voorlopig is de keuze op deze gevallen:

    http://www.channelmedia-cm.com/dev/s...34728&rid=4313

    Is dit een goede TV. Volgens de mensen van de winkel wel, maar die hoor je nooit zeggen dat iets niet aan te raden is

    De keuze is op passieve 3D gevallen.

    De nadelen zijn: geen full HD bij 3D films, maar hoe vaak kijk je 3D? Af en toe, bij een leuke film.

    De nadelen van actieve 3D vonden wij: ik kreeg vaak 'schaduw' te zien, dus het beeld dat je eigenlijk niet hoort te zien, zag ik toch, en na enkele minuten had mijn vriend al hoofdpijn door het donker/lichter worden van de bril. Ook was het beeld donkerder dan bij passieve 3D.

    Dus bleef er enkel nog LG en Phillips over, maar Phillips had nog geen toestellen binnen. Raden jullie me aan te wachten tot de passieve toestellen van Philips er zijn, of is LG wel aan te raden?
    Voor de iets kleinere schermen is passieve 3D niet eens zo'n slechte keuze, bij de grote schermen zou je denk ik wel het nadeel van de lagere resolutie zien.

    LG maakt gewoon leuk betaalbaar spul, net als met alles moet je er ook een beetje mazzel mee hebben, mijn eigen TV(een Samsung) ging na 3 maanden al stuk, werd wel aan huis gemaakt. Heb hier ook een 37inch goedkoper model van LG staan, wordt gebruikt als PC-monitor, en die doet het helemaal niet onaardig

    Wachten op Philips??? eigenlijk bestaan ze als TV merk niet meer, koop je een chinees waar Philips op is geplakt

    Denk dat je met TV's van Panasonic, Sony, Samsung en LG niet echt een miskoop kan doen, ze verkopen in alle prijsklassen wel wat, de concurrentie is moordend, en ze zullen hun toch wel goede naam niet kwijt willen raken, bedenk wel alle waar naar zijn geld en dan zit je volgens mij bij LG niet slecht.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    De huidige Philips toestellen zijn nog niet door de chinezen gemaakt. Dat is pas vanaf 2012.
    Ik weet dat het sjiek staat om te "kakken" op Philips maar ze maken echt wel goede tv's hoor.
    En als je op kieskeurig gekeken hebt dan kon je zien dat de 47PFL7606 met passieve 3D verkozen was tot 3D tv van de maand augustus. Philips heeft ook dit jaar de EISA award gewonnen voor de BESTE 3D TV dus zo slecht als sommigen hier willen uitschijnen zullen de tv's van Philips echt niet zijn. Ik zou gaan voor de 42PFL7606 en heb zelf de 46PFL9706 in bestelling staan voor de slaapkamer. Uitstekende toestellen!

    Dan nog even deze bijkomende opmerking: kan een Koreaan betere tv's maken dan een Chinees?
    Laatst aangepast door Phil Neutral : 13-09-2011 om 10:20

  4. #29

    Standaard

    Heb denk ik niet op Philips gep..pt, maar zoals wel geschreven, ik zou er niet meer op wachten, en wees eerlijk, waar worden ze nu gemaakt? Denk ook dat er niet veel europese onderdelen inzitten en het inelkaar zetten gebeurt hier ook al een paar jaar niet meer dacht ik.....

    Dan nog even deze bijkomende opmerking: kan een Koreaan betere tv's maken dan een Chinees?
    Mmmm, zo slecht doen LG en Samsung het toch niet op de wereldmarkt

    Kan een Chinees betere auto's maken dan een Koreaan?

    De 5 jaar garantie op een Hyunday en de 7 jaar garantie op een Kia.... daar kunnen andere fabrikanten nog een voorbeeld aan nemen.

    Mmmm, we dwalen af, hoop dat je slaapkamer TV je maar heel veel plezier mag geven..... en wat erop staat is in weze niet zo heel belangrijk, het gaat meer om wat erinzit
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Ik heb zelf de 47PFL7606. En ik moet zeggen bij bevalt me uitstekend!

    Ik wilde een passieve 3d tv, omdat ik de voordelen zwaarder vond dan de nadelen. De voordelen zijn dat de brillen goedkoop zijn. Ik heb er 2 van Philips gekregen en verder heb ik er nog enkele van de bioscoop à €1,50. Je hebt geen cross talk, en het kijkt rustiger, je hebt geen last van een 'flikkerende' omgeving.

    Dat het geen full HD kan heb ik nog geen last van. Nou moet ik ook zeggen dat ik nog geen gewone blu ray op de tv gekeken heb (Alleen 3d blu-ray). En ik weet niet in hoeverre HD televisie en DVD in een bluray speler veel verschilt van bluray HD, maar in mijn ogen is het allemaal even scherp. (Maar dit is persoonlijk en misschien ook gevormd door slechte/geen vergelijking)

    Wel lijkt mij 42 inch klein. Ik wilde in eerste instantie de 42 inch pakken, maar toen zag ik de 46 inch LG in de winkel, en toen snel besloten om minimaal dus 46 inch te pakken, omdat het 3d effect dan gewoon groter is.

    Verder zat ik nog wel te twijfelen tussen een LG en een Philips, de voor en nadelen die uiteindelijk daartussen op een rijtje had waren: 2D naar 3D conversie --> LG of Ambilight --> Philips (LET OP: Sommige website spreken dat Philips ook een convertor heeft, dit is NIET het geval! Het zou wel de bedoeling zijn geweest, maar Philips vond de kwaliteit te slecht en heeft deze gecanceld, in het menu zit er wel de optie maar die is ge-disabled, misschien ooit bij een update)

    Met Ambilight had ik al ervaring en ik vind het persoonlijk geweldig. En de convertor lijkt me gaaf, maar ten eerste ga je constant (of heel vaak) met je brilletje op kijken? en ten tweede schijnt de conversie nooit optimaal te zijn en soms zitten er erge fouten in (van horen zeggen). Daardoor heb ik voor de Philips gekozen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hank Moody Bekijk bericht
    En de convertor lijkt me gaaf, maar ten eerste ga je constant (of heel vaak) met je brilletje op kijken? en ten tweede schijnt de conversie nooit optimaal te zijn en soms zitten er erge fouten in (van horen zeggen). Daardoor heb ik voor de Philips gekozen.
    Kijk enkel originele(films die zo zijn opgenomen of er speciaal voor zijn bewerkt) 3D films in 3D, heb wel de beschikking over een convertor, heb het eens 5 minuten bekeken, niet eens echt heel slecht, maar niet zodanig dat ik daar met een brilletje op voor ga zitten

    Had zelf voor zo'n 65 euro 4 actieve brillen, dat is dan wel iets meer dan de 1,50 per bril die jij hebt betaald, maar echt duur kan ik het ook niet noemen......... voor actieve brillen dan

    Heb ook met bewondering naar het 3D effect zitten kijken van de passieve LG, hij stond bij een media markt te spelen, gewoon bij het licht van de winkel. Vond het er goed uitzien, al zag je wel wat beeldlijntjes, dacht dat het door de lagere resolutie kwam. In ieder geval vond ik het 3D effect best wel heel goed, al zal dat ook te maken hebben gehad met de demo die werd afgespeeld.

    Kort gezegd, denk niet dat je wat mist als je geen convertor hebt
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kijk enkel originele(films die zo zijn opgenomen of er speciaal voor zijn bewerkt) 3D films in 3D, heb wel de beschikking over een convertor, heb het eens 5 minuten bekeken, niet eens echt heel slecht, maar niet zodanig dat ik daar met een brilletje op voor ga zitten

    Had zelf voor zo'n 65 euro 4 actieve brillen, dat is dan wel iets meer dan de 1,50 per bril die jij hebt betaald, maar echt duur kan ik het ook niet noemen......... voor actieve brillen dan

    Heb ook met bewondering naar het 3D effect zitten kijken van de passieve LG, hij stond bij een media markt te spelen, gewoon bij het licht van de winkel. Vond het er goed uitzien, al zag je wel wat beeldlijntjes, dacht dat het door de lagere resolutie kwam. In ieder geval vond ik het 3D effect best wel heel goed, al zal dat ook te maken hebben gehad met de demo die werd afgespeeld.




    Kort gezegd, denk niet dat je wat mist als je geen convertor hebt
    Zo een convertor doet het 3D effect meer kwaad dan goed dus is het misschien maar goed dat het er niet op zit!
    Ik heb ook meerdere passieve tv's (Philips en LG) kunnen testen en ik vond absoluut dat het 3D er bij beide merken heel goed uitzag.
    Verder zag ik net zoals mijn gewaardeerde forum collega(DVDProfilersFilmgek) ook de beeldlijnen wat feller maar ik zat er dan ook met mijn neus op.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •