Pagina 64 van 101 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 2513 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Bekijken jullie ook eerst de film, voordat je de blu-ray koopt?

  2. #1577

  3. #1578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bekijken jullie ook eerst de film, voordat je de blu-ray koopt?
    Wat bedoel je daar nu mee?

  4. #1579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bekijken jullie ook eerst de film, voordat je de blu-ray koopt?
    Ik niet. Lees reviews enz. voordat ik een film koop of doe gewoon een blinde aankoop in de winkel.

    Zie het nut niet om een film te kopen op dvd/blu-ray nadat je hem al op tv of zo gezien hebt. Dan is de 'drang' om die film te hebben wat minder, tenzij het echt een heel erg goede film is.

  5. #1580

    Standaard

    Ik zelf wil de film eerst gezien hebben voordat ik hem koop. Het voordeel is dat ik hem in de videotheek kan bekijken of mee mag nemen.(omdat ik er een paar uur in de week in de videotheek werk.)
    Ik ga niet zomaar €20 voor een nieuwe blu-ray neertellen, stel hij valt tegen dan is dat een duur grapje.
    Zelf ga ik nooit op reviews af, want smaken verschillen nogal. Heb al zo vaak meegemaakt dat mensen er zo positief over een film waren terwijl ik hem erg saai en langdradig vond. Bij FRS mag je ook de Blu-ray terug brengen als je hem niet leuk vindt. Maar dan wel binnen 2 weken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-09-2011 om 19:30

  6. #1581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zelf wil de film eerst gezien hebben voordat ik hem koop. Het voordeel is dat ik hem in de videotheek kan bekijken of mee mag nemen.(omdat ik er een paar uur in de week in de videotheek werk.)
    Ik ga niet zomaar €20 voor een nieuwe blu-ray neertellen, stel hij valt tegen dan is dat een duur grapje.
    Zelf ga ik nooit op reviews af, want smaken verschillen nogal. Heb al zo vaak meegemaakt dat mensen er zo positief over een film waren terwijl ik hem erg saai en langdradig vond. Bij FRS mag je ook de Blu-ray terug brengen als je hem niet leuk vindt. Maar dan wel binnen 2 weken.
    Op zich leuke discussie, maar in deze thread wel off topic denk ik. Hier gaat het gewoon om de daadwerkelijke aankopen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1582

    Standaard

    Deze gekocht:


    En deze als viewing aangekregen:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bekijken jullie ook eerst de film, voordat je de blu-ray koopt?
    Ja zeker. Ik heb enkel blu-rays in mijn collectie die ik echt wil hebben.


    Gisteren bij de MM gekocht:

    Despicable Me


    The Notebook

  9. #1584

    Standaard

    Gisteren gekocht:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1585

    Standaard

    Bij Bol.com:





    En via Amazon marketplace:

  11. #1586

    Standaard

    Deze van Zavvi.com;

    tijd terug gepreorderd voor 16,07 GBP (met 10% kortingbon) Zit een mooie 3d lenticulair sleeve omheen.

  12. #1587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Bij Bol.com:





    Waarom bestel je de NL 1 disc uitgavve ipv de prachtige UK 2 disc uitgave met de directors cut?

  13. #1588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Waarom bestel je de NL 1 disc uitgavve ipv de prachtige UK 2 disc uitgave met de directors cut?
    Dank voor die info. Heb de bestelling meteen geannuleerd. Ik ging er van uit (stom) dat de uitgave hetzelfde was als in de UK aangezien de film ook hier door WB wordt uitgebracht.

    Ik zie nu ook dat Dr. Zhivago hier maar een 1-disc uitgave is, terwijl er in de UK nog een 2e disc met bonusmateriaal bij zit. Wat slecht van WB.
    Laatst aangepast door Corneelh : 11-09-2011 om 15:02

  14. #1589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Corneelh Bekijk bericht
    Dank voor die info. Heb de bestelling meteen geannuleerd. Ik ging er van uit (stom) dat de uitgave hetzelfde was als in de UK aangezien de film ook hier door WB wordt uitgebracht.

    Ik zie nu ook dat Dr. Zhivago hier maar een 1-disc uitgave is, terwijl er in de UK nog een 2e disc met bonusmateriaal bij zit. Wat slecht van WB.
    Dat je alles helaas van te voren moet checken bewijst dit maar weer. NL release van Zhivago is helaas ook maar 1 disc. In duitsland maakt WB het nog bonter, want daar zijn van beide films gewoon de 1 en 2 discs versies op markt.

  15. #1590

    Standaard

    T is een tikkie offtopic maar zijn er nog meer voorbeelden te noemen waar in het buitenland wel de uitgebreidere en Nederlands ondertitelde (geldt voor beide genoemde titels ook) versie is verschenen??

  16. #1591

  17. #1592

    Standaard



    Jammergenoeg de Mpeg-2 editie maar wth, net ff geskipped en de beeldkwaliteit is uitstekend

  18. #1593

  19. #1594

    Standaard

    Online besteld en afgelopen zaterdag ontvangen:


  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dat je alles helaas van te voren moet checken bewijst dit maar weer. NL release van Zhivago is helaas ook maar 1 disc. In duitsland maakt WB het nog bonter, want daar zijn van beide films gewoon de 1 en 2 discs versies op markt.
    Als ik nog een tip(je) mag geven: ga voor beide uitgaves voor de US versies. Ze zijn regio vrij en zijn uitgegeven in prachtige digibooks. Zeer de moeite!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1596

    Standaard

    Heeft er iemand de volgende 3 NL blu-rays? Ik zou graag weten of deze 3 de moeite zijn om aan te schaffen bij bol.com nu het bulkdagen zijn en hoe de kwaliteit is?

    -An American Werewolf in London
    -Gone with the Wind
    -The Wild Bunch

  22. #1597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heeft er iemand de volgende 3 NL blu-rays? Ik zou graag weten of deze 3 de moeite zijn om aan te schaffen bij bol.com nu het bulkdagen zijn en hoe de kwaliteit is?

    -An American Werewolf in London
    -Gone with the Wind
    -The Wild Bunch
    De beeld kwaliteit van Gone with the Wind en The Wild Bunch zijn erg goed. Deze zijn uitgeven door Warner in Nederland, dus deze is gelijk aan de andere europe releases. Hier kun je best wel een review van vinden.

    An American Werewolf in London is wat minder, beeld is heel grainy en oogt nog wat vuil. het beeld is wel een upgrade t.o.v de dvd en ook staat de disc nog eens helemaal vol met leuk extras. Opzich wel het aanschaffen waard.

  23. #1598

    Standaard

    Mercie Wieba, heb ze meteen besteld.

  24. #1599

    Standaard

    Voor +/- 33 euro incl. bij amazon.co.uk:

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #1600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    An American Werewolf in London is wat minder, beeld is heel grainy en oogt nog wat vuil. het beeld is wel een upgrade t.o.v de dvd en ook staat de disc nog eens helemaal vol met leuk extras. Opzich wel het aanschaffen waard.
    Hou er bij American Werewolf wel rekening mee dat Dutch FilmWorks 'm opnieuw heeft uitgebracht met alleen de film en dus geen extra's. Het lijkt er echter op dat de versie die Bol.com verkoopt in de Bulkdagen-actie de juiste versie van Universal is.

    Uitgave van Universal:



    Uitgave van Dutch FilmWorks:


Pagina 64 van 101 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •