Pfff...idd....wat een bekrompen types zitten daar die de geschillencommissies en kassa erop willen zetten....kom op zeg; typisch een reactie van iemand die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Er is een wetsartikel die zegt dat als een prijs waarvan aangenomen dat deze redelijkerwijs foutief wordt vermeld de verkoper dan de koop kan annuleren.... Met een verschil van 100 euro kan je ervan uitgaan dat dit redelijkerwijs erg weinig is en dus foutief is vermeld... Je kan wel in de clinch gaan met partijen als Bol.com en de MM maar ik vind dat altijd zonde van m'n tijd....zij hebben sowiezo een afgdelingkje Legal zitten met een paar juristen die ervoor worden betaald om zeikende types af te weren....dus als iemand daar z'n tijd wil insteken moet ie dat lekker doen maar ondertussen kijk ik gewoon naar de aanbiedingen die wel goed geplaatst zijn en koop ik die...of niet....
De Star Trek box had, met een prijs van 14,99, best een reële prijs. Er zijn immers genoeg Blu-ray boxen te krijgen voor die prijs. De huidige prijs van 114,99 is juist niet reëel. Dus ik vind dat die vlieger in dit geval niet opgaat. Bij de box van Lost was het wel een iets ander verhaal.
Ik denk dat als je er wat moeite voor wilt doen, dat je die box best wel voor die prijs kunt krijgen. In een winkel zou dit waarschijnlijk ook wel lukken, dus waarom dan niet online? Ik vind het een beetje simpel van Bol.com om dan maar gewoon te zeggen dat de boxen niet leverbaar zijn. Over een tijdje zijn ze namelijk wel weer gewoon leverbaar en dan zouden ze dus eigenlijk alsnog de bestelde boxen moeten leveren voor die prijs. Maar in plaats daarvan worden alle huidige orders gewoon gecancelled. Dat klopt dus eigenlijk niet. Ik wil namelijk best wachten tot de box weer leverbaar is. Zo lang zal dat echt niet duren.
Ik ga er echt geen rechtzaak van maken of zo, maar ik vind dat je een winkel als Bol.com best op hun fouten mag wijzen. En ik denk dat je bij de Star Trek box ook nog gewoon in je recht staat ook. Onze hobby is al duur genoeg, dus mogen we best af en toe eens profiteren van een foutje.
28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.
Heb een beetje het idee dat bol.com altijd wel een reden zoekt om niet te hoeven leveren, als hun de prijs op de website niet zint. Als ik hierboven al lees dat ze cd's annuleren omdat deze €6 te goedkoop op de website staan, denk ik alleen maar met het verdienen van geld bezig is en daarmee lak heeft aan het klantrecht.
Triest is om ook te lezen dat mensen die nog een email naar hun sturen een kortingsbon van €5 krijgen en de rest krijgt gewoon niets. nee bol.com
Als de prijs enigszins redelijk is, moeten ze gewoon leveren. Bol.com mag niet zomaar afzien van leveren, ze tekenen zelf ook een contract.
Mensen zouden hier gezamenlijk actie moeten ondernemen of naar Kassa of Radar gaan.
Het komt inderdaad vaak voor dat Bol.com zomaar annuleert. En niet leverbaar betekent niet dat de prijs fout is, ze liegen nog ook.
trouwens als je kijkt op de site van Bol.om
Lost complete collection 36 dvd 209,99
Lost complete collection 36 dvd 169.99
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoe...equestid=61442
40 euro verschil, welke is het nu
Dat is jezelf natuurlijk ook wel iets voorliegen. De normale prijs voor de Star Trek
box zit nog altijd rond 72 à 75 € en niet op 15 €, daar is dus weinig reëls aan.
Staat op de bol.com site inderdaad nu als niet leverbaar, maar bij mijn bestelling
nog altijd in verwerking. Ah wordt het niet geleverd, ook goed want voor die prijs
kon het eigenlijk niet.
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Natuurlijk is die prijs ook niet reële das het punt ook niet. bol.com werkt nu de verwachting aan de klanten te gaan te gaan leveren voor de prijs. Terwijl dit mogelijk niet waar is, dit is fout. Volgende week zullen we vast een soort gelijke email van bij lost ontvangen dat we er geen levering plaats zal vinden. Eigenlijk is dit een vorm van bedrog wat bol.com nu doet.
15 euro is wel goedkoop, maar het gaat erom of de prijs enigzins geloofwaardig is. En aangezien er zat Blu-rays en Blu-ray boxen te krijgen zijn voor die prijs, zou je als klant kunnen denken dat die prijs dus gewoon klopt. Het is zeker geen prijs die volslagen belachelijk is. Die prijs van 72 is nog eerder belachelijk. Dan betaal je 16 euro per film. Zoveel kosten de meeste nieuwe Blu-rays niet eens.
Maar goed, we zullen het volgende week wel zien. Bij mij staat nog altijd dat ie 13-09 verzonden gaat worden
28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Artikel: Star Trek VII-X Box - Stewart, Patrick
Aantal: 1
Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.
Met vriendelijke groet,
Helaas....
Ik stap maar eens naar de rijdende rechter
Haha, triest bedrijf blijft het ook. de Box zal volgende week vast weer ineens leverbaar zijn
Kreeg dit gisterenavond nog in de mail van ze.
Hartelijk dank voor uw e-mail van 8 september 2011.
Het door u op 1 september 2011 bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 5-10 werkdagen. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling voor 13 september 2011 te kunnen leveren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik heb wel een counter geplaatst hoor. Toevallig is het geheel nog waar ook
-----------------------------------------------
Beste,
Er heeft een annulering plaatsgevonden door U terwijl deze pas voor de 13e verwacht wordt volgens mijn account. Het betreft de Star Strek movie collection.
Graag zou ik deze voor dezelfde prijs bij U bestellen als deze weer beschikbaar komt. Het is tenslotte zo geadverteerd. Al jaren koop ik met veel plezier bij Uw online shop en de service is altijd uitmuntend geweest. Voor deze aanbieding heb ik een aanbieding elders laten lopen. Hier ben ik niet zo blij mee omdat het een kado betreft en ik deze nu niet kan schenken. Nogmaals bestellen kan ik doen maar dan, nogmaals, tegen de aanbiedingsprijs.
Ik verneem het graag.
Mvg,
-----------------------------------------------------
Het is normaal dat je een artikel, wanneer het weer beschikbaar is, krijgt voor dezelfde prijs als het niet leverbaar is. Het is tenslotte zo geadverteerd. Hadden ze de fout nu in de mail uitgelegd dan was er niets aan de hand geweest. Maar nu liegen ze me gewoon voor. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Ik heb ook de annulering gehad, dit terwijl hij idd verwacht zou worden rond de 13e.
Ik heb een mail gestuurd naar Bol.com, en heb ze even telefonisch gebeld.
Naar aanleiding van het gesprek kreeg ik de volgende mail terug :
Geachte heer .....,
Hierbij bevestigen wij het telefoongesprek met onze klantenservice van 10 september 2011.
In het gesprek gaf u aan dat u het artikel 'Star Trek VII-X Box' voor de prijs van 14.99 heeft besteld, maar doordat het niet leverbaar was is de bestelling geannuleerd. Indien het betreffende artikel weer leverbaar is en het blijkt dat de prijs is verhoogd, zult u van ons een cadeaubon krijgen ter waarde van het prijsverschil.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
.....
bol.com Klantenservice
Das toch netjes, die mail (en zowiezo de mails rond deze order) gaan we eens mooi bewaren, en ze er aan houden.
Laatst aangepast door DVD Watcher : 10-09-2011 om 10:08
vertel het ook even aan Bol.com want ik heb het nagevraagd.
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice over de prijs van het artikel 'Lost - Complete Collection'. Dit artikel wordt twee keer aangeboden op onze website. De nieuwe uitgave van 2011 wordt voor een lagere prijs aangeboden dan de uitgave van 2011. Dit kan gebeuren doordat de nieuwe uitgave door de fabrikant goedkoper is aangeboden of via een andere leverancier goedkoper wordt geleverd. Het artikel 'Lost - Complete Collection' van 2010 met EAN nummer 8717418285296 wordt aangeboden voor euro 209,99. De uitgave van 2011 met EAN nummer 8717418277239 wordt aangeboden voor euro 169,99 en is dus een stuk goedkoper, mogelijk is dit een tijdelijke actieprijs.
Die klantendienst is daar toch wel een soepje zeg.
Ik had vorige week 3 items besteld:
- Earth Blu-ray (7.5€)
- Wild China Blu-ray (7.5€)
- Novastar CD+DVD (13.99€)
-----------------------------
Totaal: 28.99€
Ik kreeg dan een tijdje later een mail dat de CD van Novastar niet meer leverbaar is en ze hebben deze dus geannuleerd en gingen mijn geld terugstorten. Ik kijk op mijn internetbankieren, hebben die pipo's toch wel de volle 28,99€ van gans die order teruggestort zeker ipv enkel de 13.99€ van de CD
Ik wordt afgescheept met 1,95 korting.
Mailcontact verder laten lopen. Wordt ik telkens door verschillende mensen aangeschreven met dezelfde antwoorden of reeds beantwoorde zaken. Dat schiet ook niet op natuurlijk...