Pagina 50 van 330 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Jammer dat de films op 5 discs staan. Had gehoopt dat elke film een aparte disc zou krijgen. Wel valt de prijs dan weer mee. Ik vraag me af wat de kwaliteit gaat zijn.

  2. #1227

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer Valhalla Rising in Nederland op bluray uitkomt?

  3. #1228

    Standaard Game of Thrones

    Is er als iets bekent over een release van Game of Thrones

  4. #1229

    Standaard

    Als goed is komt Captain America The First Avenger net voor kerst uit. Zag het op andere sites staan.

  5. #1230

    Standaard

    @ DVD Watcher

    Dat is de dvd artwork , de blu-ray artwork is met een scheur in het midden waar freddy uitkomt met zijn messenhand.




    @Vorker

    Valhalla Rising word niet door Paradiso op blu-ray uitgebracht in Nederland.


    @Ronin68

    Nog niks bekend over een Nederlandse release van Game Of Thrones.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #1231

  7. #1232

    Standaard

    Toch wel verleidelijk om die Nightmare box te gaan halen strax, ik vind eigenlijk alleen deel 1 t/m 3 goed maar het is wel mooi om alles te hebben voor de volledigheid...

  8. #1233

    Standaard

    Weet niet of deze al tersprake is gekomen maar er komt ook een box van alle Transporters op 29-09-2011

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/transpor...303/index.html

    Boxart is volgens mij niet correct
    Laatst aangepast door ReNoX_NL : 21-08-2011 om 12:32

  9. #1234

    Standaard

    @ReNoX_NL lol lijkt mij ook niet nee
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #1235

    Standaard

    A nightmare on elmstreet serie op 5 disc's word je inderdaad wel een beetje angstig van ivb met beeld kwaliteit,zoals de rocky box.
    Op de disc's met films zullen dan waarschijnlijk geen exstras staan daarvoor heb je de bonus disc.
    En als ze 50 gb schijven gebruiken moet het denk ik wel goed komen

  11. #1236

    Standaard

    Volgens bol.com komt 06-09 Bad Lieutenant van Abel Ferrara op blu-ray (DFW).

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/bad-lieu...178/index.html

  12. #1237

    Standaard

    artwork van japanse editie maar zal denk ik het zelfde zijn!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  13. #1238
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    03-11-2011 Transformers 3 : The Dark Of The Moon (PAR Blu-Ray)
    Nu opeens heeft Universal Pictures de touwtjes in handen.

    http://www.universalpictures-dvd.nl/...ofthemoon.html

  14. #1239

    Standaard

    klopt de release datum wel van Pulp Fiction? Deze heb ik nog ergens online in de pre-order lijsten gezien en we zijn maar 2 weken verwijderd van de zogezegde release.

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    klopt de release datum wel van Pulp Fiction? Deze heb ik nog ergens online in de pre-order lijsten gezien en we zijn maar 2 weken verwijderd van de zogezegde release.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/pulp-fic...775/index.html

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...0Page&cmid=WEH

    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi

  16. #1241

    Standaard

    Thkx Wieba, zat weer te kijken naar sites als FRS en Eci en Fnac Niet bepaald referentiesites blijkbaar .

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Thkx Wieba, zat weer te kijken naar sites als FRS en Eci en Fnac Niet bepaald referentiesites blijkbaar .
    Dacht ik al, om een of andere reden staan op de site van de FRS bepaalde catalog titels niets o.a ook the blues brothers en big lebowski.

  18. #1243
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    FRS heeft nooit een goeie pre-order lijst gehad. Sowieso raak ik daar een beetje uitgekeken. Het is dat ze vaak het snelst leveren. Alleen móet je scherp blijven met het prijsverschil van pre-order en releasedatum. Zeg je niks, dan hoor je niks. Ik merk steeds vaker dat ik weer als vanouds liever ff de MM binnen loop. Vaak ook een stuk goedkoper.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1244

    Standaard

    Universal Pictures International doet vanaf heden de distributie van alle Paramount titels zoals afgesproken in een nieuwe deal, dit deden ze toch ook al voor de bioscoopreleases.

    Verder zal er niks veranderen aan de Paramount releases.


    Tja een beetje rare situatie is ontstaan met o.a. Pulp Fiction.
    E1 heeft de titel wel gepland maar nu zit de titel zonder datum maar totdat ik iets anders hoor blijft hij gewoon staan op 07 September.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #1245
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Universal Pictures International doet vanaf heden de distributie van alle Paramount titels zoals afgesproken in een nieuwe deal, dit deden ze toch ook al voor de bioscoopreleases.

    Verder zal er niks veranderen aan de Paramount releases.


    Tja een beetje rare situatie is ontstaan met o.a. Pulp Fiction.
    E1 heeft de titel wel gepland maar nu zit de titel zonder datum maar totdat ik iets anders hoor blijft hij gewoon staan op 07 September.
    Wat Pulp Fiction betreft, zal het denk ik wel net als in de UK in oktober gebeuren.

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Wat Pulp Fiction betreft, zal het denk ik wel net als in de UK in oktober gebeuren.
    Welicht, ook Jackie Brown word begin october in de UK gereleased. Ik denk dat ik al deze films in de UK ga halen. Ze hebben EN subs.

  22. #1247

    Standaard

    Ik dacht dat ze in de UK enkele jaren geleden al een Pulp Fiction op Blu Ray hadden? Hoop wel dat E1 Entertainment Pulp Fiction en From Dusk Till Dawn 7-9 uitbrengt. Zit ik me erop te verheugen en zie ik momenteel overal eind 2011.

  23. #1248
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Ik dacht dat ze in de UK enkele jaren geleden al een Pulp Fiction op Blu Ray hadden?
    Nee, dat was een Zweedse release.

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Nee, dat was een Zweedse release.
    En er zijn ook nog releases in Frankrijk, Hong Kong en Polen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1250

    Standaard

    Krijg toch al een beetje de kriebels voor de Jurassic Park box en de Star Wars films natuurlijk, kom strax tijd tekort...

Pagina 50 van 330 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •