Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er staat toch duidelijk op de cover (voor- én achterkant): 2 Version: Unrated & Theatrical.
    .
    Doelde op seamless branching.

  2. #27

    Standaard

    Hoe moeten ze anders twee versies op een schijfje proppen? Dat gebeurt doorgaans altijd met seamless branching.

  3. #28

    Standaard

    Waarom hebben ze nu weer die icoontjes weer ergens anders geplaatst :S

    E1 en RCV zijn hetzelfde bedrijf, maar ho maar dat ze dan de icoontjes op dezelfde plek zetten. Nu ziet het er iig niet uit :S
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Waarom hebben ze nu weer die icoontjes weer ergens anders geplaatst :S

    E1 en RCV zijn hetzelfde bedrijf, maar ho maar dat ze dan de icoontjes op dezelfde plek zetten. Nu ziet het er iig niet uit :S
    E1 Entertainment bestond al een tijdje in het buitenland o.a. in de UK waar ze al releases verzorgden, waardoor deze al een naamsbekendheid heeft gekregen. RCV is de benelux tak van E1 Entertainment en aangezien die naam niet zon goede reputatie had, is het logisch dat ze de naam dan veranderen in E1.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #30

    Standaard

    Dat vind ik dus echt klote, want het is precies dezelfde lettertype, rcv inlay en rcv meuk en ze kunnen dan niet even dat E1 icoontje naar boven plaatsen.

    Najah, moet er maar meeleven want me Pride&Glory op dvd zag er ook al zo verrukt uit :S
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  6. #31

    Standaard

    Niemand een idee of de unrated versie hier nog komt ?
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, gewoon lekker de originele Universal USA BD importeren dan weet je 100% zeker dat je goed zit met de unrated versie en qua beeld/geluidskwaliteit en extra's.

  8. #33

    Standaard

    Ik kom er nu ook net achter dat de versie die ik pas gekocht heb ook weer censord is.
    Ik begin hier nu echt van te balen. Probleem is dat ik geen mastercard heb en dus niet zomaar een USA of UK versie kan kopen.
    EDIT: heb net nog een stukje gekeken, ik vindt dat het beeld zo flikkert
    Is dat bij de USA versie ook zo?
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-08-2011 om 21:25

  9. #34

    Standaard

    De Nederlandse uitgave bevat inderdaad alleen de bioscoopversie en niet (ook) de Director's Cut, zoals de UK-versie die ik in mijn bezit ben. Ik kan me niet herinneren dat het beeld flikkerde bij de UK-versie.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse uitgave bevat inderdaad alleen de bioscoopversie en niet (ook) de Director's Cut, zoals de UK-versie die ik in mijn bezit ben. Ik kan me niet herinneren dat het beeld flikkerde bij de UK-versie.
    Met lichte gedeeltes heb ik daar last van.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik kom er nu ook net achter dat de versie die ik pas gekocht heb ook weer censord is.
    Ik begin hier nu echt van te balen. Probleem is dat ik geen mastercard heb en dus niet zomaar een USA of UK versie kan kopen.
    EDIT: heb net nog een stukje gekeken, ik vindt dat het beeld zo flikkert
    Is dat bij de USA versie ook zo?
    Ebay icm Paypal werkt perfect!

  12. #37

    Standaard

    Ik heb even een Unrated versie bekeken en daar geen problemen met flikkend beeld in lichtere gedeeltes. Ligt dus aan de NL versie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ebay icm Paypal werkt perfect!
    ja maar daar zijn de prijzen hoger zoals met de resident evil box set blu ray.
    amazon is een stuk goedkoper.

  13. #38

    Standaard

    Ik zie bij de Ned. versie 99 minuten, dat is toch de extended versie?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #39

    Standaard

    Nee, de tijd hoefd niet langer of korter te zijn, maar ik heb dus ook de Nl versie en die is zeker niet de extended, maar de bioscoopversie.

  15. #40

    Standaard

    Volgens DVDBeaver is de unrated versie 14 sec. korter dan de bioscoopversie:By the way, the run time for the Unrated Director's Cut is 14 seconds less than the Theatrical Cut. I guess something had to go to make room for more gore.
    Ik heb zelf de Nederlandse versie,maar mij is niks opgevallen mbt. flikkerend beeld.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Volgens DVDBeaver is de unrated versie 14 sec. korter dan de bioscoopversie:By the way, the run time for the Unrated Director's Cut is 14 seconds less than the Theatrical Cut. I guess something had to go to make room for more gore.
    Ik heb zelf de Nederlandse versie,maar mij is niks opgevallen mbt. flikkerend beeld.
    Komt misschien door de instellen van TV, maar met dezelfde instellingen heb ik nooit eerder last van dat geflikker gehad. Tot deze Blu-ray.
    Ik heb even gekeken de inhoud van de blu-ray aan data, maar ik schrik hier toch wel van de NL is maar 16 gig groot, en de Uk versie 26 gig. (alleen de mainmovie met de DTS audio.)
    EDIT: de NL versie heeft wel een betere zwartwaarde dan de UK/Duits/spaans/ enz die ook een vc-1 codec heeft.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-08-2011 om 18:24

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •