De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: City of god

  1. #1

    Standaard City of god

    Goed nieuws: op 12 september komt City of God in Groot Brittannië op Blu-ray uit.

    Ik ga er vanuit dat ze hem daar wel in 1080p24 op de schijf zetten.

  2. #2

    Standaard

    Die is toch allang uit op blu ray........bovendien vreselijke film. Dikke 1
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  3. #3

    Standaard

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Lol, hij is natuurlijk al in meerdere landen uit op 1080p24, maar de NL versie in 1080i is helemaal zo slecht nog niet en ik vind het in tegenstelling tot pjblack en velen met mij een geweldige film. Ik zet nog geen 0 achter zijn of haar cijfer maar een 9 redt de film wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Voor mij is deze film zeker wel een meesterwerk te noemen en beslist een 10 waard. Maar als ik het goed heb, mist de Nederlandse blu ray zeer interessante extra's die wel op de dvd staan, zoals een making-of docu die bijvoorbeeld laat zien hoe ze een complete amateur cast tot zulke uitstekende acteerprestaties hebben laten komen. Dus, tenzij de engelse blu ray deze extra's er wel bij heeft zitten, blijft het voor mij bij de dvd (die op zichzelf qua beeld ook al prima is).
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol, hij is natuurlijk al in meerdere landen uit op 1080p24
    Ik ken de Franse en de Canadese uitgave, maar de eerste is enkel regio A en de tweede heeft alleen Franse ondertiteling. Dit is de eerste 1080p24-versie die goed toegankelijk is voor iemand die het moet hebben van Nederlandse of Engelse ondertiteling.

  7. #7

    Standaard

    Ik wist niet dat de Franse regio A is
    Alle gekheid op een stokje, ik hoef niet op de regio te letten, vandaar dat ik die link niet heb gelegd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    ....bovendien vreselijke film. Dikke 1
    Jij hebt er duidelijk geen kijk op!

    Maar even serieus, waarom vind jij hem zo vreselijk dat je hem zelfs een dikke 1 geeft? Wanneer mensen dit soort rare dingen gaan roepen, word ik altijd weer benieuwd naar een (liefst genuanceerde) onderbouwing. Maar dat zit er vast niet in...of toch?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #9

    Standaard

    Het is trouwens enigszins off-topic, maar gelijk met City of god zouden ook de volgende titels door Optimum uitgebracht moeten gaan worden:

    - The Aviator
    - Doubt
    - The English Patient
    - The Others
    - The Quiet American
    - The Talented Mr. Ripley
    - Gone Baby Gone
    - There Will Be Blood
    - Kill Bill vol. 1
    - Kill Bill vol. 2

    Ik zie al een paar titels (in ieder geval The English Patient en The Others) waarvan ik de E1-uitgave heb die ik waarschijnlijk wel ga double dippen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •