De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Phillips BDP3100 met 5.1 surround

    Hallo allemaal,

    Ik heb vorig jaar een Phillips BDP3100 gekocht en wil hier nu graag een surround setje op aansluiten, volgens de beschrijving van het apparaat moet hij dit gewoon ondersteunen.

    Heeft iemand ervaring met dit apparaat en wat ik hierop aan kan sluiten?
    En is het dan beter een losse surround set te kopen of kan ik ook een phillips dvd home cinemadrt kopen en hiervan de speakers gebruiken?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Draztic Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik heb vorig jaar een Phillips BDP3100 gekocht en wil hier nu graag een surround setje op aansluiten, volgens de beschrijving van het apparaat moet hij dit gewoon ondersteunen.

    Heeft iemand ervaring met dit apparaat en wat ik hierop aan kan sluiten?
    En is het dan beter een losse surround set te kopen of kan ik ook een phillips dvd home cinemadrt kopen en hiervan de speakers gebruiken?
    Zeg maar gewoon eerlijk wat je budget is en wat je verlangt, je kan iig geen speakers aansluiten op een speler, speakers hebben een versterker nodig, ook al zijn er speakers met een ingebouwde versterker......

    Vertel ook wat je gedachten zijn, wat je denkt te kunnen verwachten voor het geld dat je erin stopt, dat voorkomt teleurstellingen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een budget van rond de 250 euro, wil graag 5.1 surround en blu-rays afspelen

    Maar ik had dus al een home cinemaset gezien van 150 euro geloof ik en deze had een coax in, hierop zou ik dan toch min bluray speler kunnen aansluiten via zijn coax out?

  4. #4

    Standaard

    Als je een homecinema set koopt heb je er dus ook weer een DVD speler bij die je dus niet nodig hebt,..daar heb je namelijk je Blu-ray speler al voor, een groot deel van je geld gaat dan naar iets wat je niet nodig hebt.
    Een betere oplossing lijkt mij de Logitech Z-5500 of de Logitech Z906. Dit zijn in feite speakers voor de PC maar zijn ook gewoon geschikt als surround set voor losse DVD/BD spelers en dergelijke.
    De 5500 krijgt erg lovende kritieken, de Z906 is nog maar net op de markt en daar is nog niet veel over te vinden.
    De prijzen van beide setjes liggen echter wel tegen de 300 Euro, dus net iets boven jouw Budget.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •