Pagina 14 van 22 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 540 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Mary and Max
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #327

    Standaard

    Another Year (Mike Leigh, 2010)

  3. #328

    Standaard

    Nog niet genoemd tot mijn verbazing:
    Shutter Island
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #329

    Standaard

    Blue Valentine

  5. #330

    Standaard

    Rango
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #331

    Standaard

    Hoe kan het ook anders; Juni - The Tree of Life

  7. #332

  8. #333

    Standaard

    Days of Heaven staat er al tussen, dus doe ik The Third Man maar. Classic.

  9. #334

    Standaard

    De beste film van de afgelopen maand is Zombieland. Wat heb ik me hiermee vermaakt. Erg leuke film en briljant dat Bill Murray zich hiervoor leent.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #335

  11. #336

    Standaard

    The Professionals (Richard Brooks, 1966)

  12. #337

    Standaard

    Departures

    Ga het zo even bijwerken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #338

    Standaard

    Letters from Iwo Jima
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #339

    Standaard

    Nim's Island voor mij. Vond het een erg leuke film. Goed acteerwerk, leuke, likeable karakters en een goed, grappig en boeiend verhaal.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #340

    Standaard

    Ik kan er best een hoop aanraden deze maand, maar ik kies voor Fanny och Alexander.



    De film biedt behoorlijk wat thematiek en laat hiermee o.a. zien wat de invloed van het geloof op een gezin kan zijn. De cinematografie en mis-en-scène zijn fantastisch en met enorm veel liefde en aandacht verzorgd, wat ook erg mooi te zien was in de documentaire (Dokument Fanny och Alexander, 110 min.) die bij mijn dvd-uitgave zat. Ook de acteurs weten allemaal te overtuigen, de kritische noot die ik op internet tegenkwam over de wat karikaturale rol van de dominee vind ik daarbij volledig onterecht: juist dit ietwat overdreven is een prima tegenbalans voor het fantasierijke dat Alexander heeft. En dan heb je ook nog het mysterieuze aspect en enkele onbeantwoorde vragen, de tovenarij, de prachtige familieband, het effect van een verkeerde keuze, het autobiografische aspect van regisseur Bergman, de afleidingen uit zijn eerdere films (balen dat ik die nog niet heb gezien), de verwijzingen naar Hamlet...

    Het is allemaal nog wat teveel om volledig in me op te nemen. Ik wil ook eerst nog wat meer van het eerdere werk van Bergman zien om de afleidingen hiervan zelf terug te kunnen zien in deze film. Maar dat deze film erg hoog in mijn persoonlijke top zoveel terug te vinden gaat zijn is een feit. De tweede kijkbeurt kon de film misschien nog wel eens mijn top 10 in duwen.

  16. #341

  17. #342

    Standaard

    25th Hour.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #343

    Standaard

    Face To Face (Faccia a Faccia)

    Nieuwe release van Eureka van deze geweldige spaghettiklassieker van Sollima.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Face To Face (Faccia a Faccia)

    Nieuwe release van Eureka van deze geweldige spaghettiklassieker van Sollima.
    Die staat hier in de kast te wachten, zeer binnenkort maar eens even kijken!

  20. #345

    Standaard

    Rapunzel 2011 ... geweldige animatiefilm.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #346

    Standaard

    Hunger (Steve McQueen)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #347

    Standaard

    Ik ben druk bezig met het updaten dus laat de titels maar komen.

    @Coen, mooie film Hunger, ik heb de film in de bios gezien en heb net als jij de Criterion uitgave.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #348

    Standaard

    Hmz lastig deze maand, gaat tussen twee titels; La scorta (1993) en The Train (1964). Ga toch maar voor de eerste.

  24. #349

    Standaard

    Bettina, ik wil mijn keuze veranderen van 'Hunger' naar 'Dazed and Confused'. Die zag ik gister nog en beoordeelde ik nóg hoger. Vandaar!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #350

    Standaard

    Rise of the Planet of the Apes
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 14 van 22 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •