De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: SVS, Wharfedale en Pioneer!

    Bij deze mijn hardware collectie te koop aangeboden! Alles werkt nog perfect en in goede staat!


    1x Pioneer VSX-1018AH Reciever met ondersteuning van HD geluidsformaten. 2 jaar oud ongeveer (zal even de rekeningen van alles nog opzoeken!, geen doos wel rekening) 300,-

    Speakers: (2 jaar oud, moet even rekeningen opzoeken!) met doos etc

    4x Wharfedale EVO2-10 rosewood 100,- per stuk liefst per 4 in 1 koop eventueel per 2.

    1x Wharfedale EVO2-Center zwart 150,-
    ----

    1x Zelfbouw SVS PB10 Subwoofer (!!!VET!!!) behuizing naar specificaties van SVS! Zwart 250,-

    Een Samsung BluRay speler: Samsung BD-C6500 met doos en garantie is van 19-01-2011 120,-


    In 1 koop alles kan met flinke korting uiteraard!


    Fotos:


















  2. #2

    Standaard

    Subwoofer en BluRay speler zijn verkocht!

  3. #3

    Standaard

    Ik moet er wel vanaf snel eigenlijk,

    Dus 200,- voor de receiver en 300,- voor de speakers (Wharfdale alle 5!!!!) dit is echt een koopje dus wie helpt me er vanaf!?!

  4. #4

    Standaard

    Interesse! Vanwaar ben je?
    LG OLED65E6V / Sony UBP-X800 / Denon AVR-2313 / Denon PMA-1500AE / Front: B&W DM-683 / Center: B&W LCR-600 S3 / Rear: B&W DM-601 S3 / Sub: SVS PB-1000
    Epson TW-3200 / Kingpin LMS 210 / PS4 /

  5. #5

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Helaas is gister alles verkocht sorry dat ik het niet eerder heb laten weten.

  8. #8

    Standaard

    Maakt niet uit, kom vanzelf wel ander goed spul tegen. in ieder geval fijn dat alles tegelijkertijd weggegaan is en je niet met losse delen bent blijven zitten.
    Groeten
    Hans

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •