Pagina 110 van 490 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.726 tot 2.750 van 12231 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2726

    Standaard

    Bully een adventure RPG??
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #2727

    Standaard

    De genoemde bekende Nintendo franchises zijn altijd goed. De Mario's (behalve de Olympische Spelen gedoe), Zelda's, Metroids, Kirby's en Donkey Kong's kan je zonder problemen aanschaffen.

    Aanraders in je genre, wat echte adventures betreft zijn Zack & Wiki and Another Code: R - A Journey into Lost Memories aanraders.

    Als rail shooters geen probleem is dan kan ik je Resident Evil: Umbrella Chronicles, Resident Evil: Darkside Chronicles, Dead Space: Extraction en House of the Dead: Overkill aan raden. Voor normale First Person Shooters is GoldenEye echt onmisbaar, net als de vier Metroid spellen voor de Wii.

    @Claudio, ik neem aan dat je Twilight Princess bedoeld .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #2728
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee. Ik vond die minder.
    The Ocarine of Time was een Cube title. (speelt ook in de WII)
    Hij wordt straks als 3DS titel gereleased, maar dat terzijde
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #2729

    Standaard

    Ocarina of Time was een N64 titel. Hij is wel op Gamecube schijfje gereleased, maar dan alleen als bonus bij Wind Waker (wat wel een echt Cube spel is) of als onderdeel van de Zelda Collectie samen met de twee NES Zelda's en de andere N64 Zelda, Majora's Mask. Twilight Princess is de enige Zelda (tot nu toe) die ook direct op de Wii verscheen, maar is ook gereleased op de GameCube.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #2730
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh ja idd. Ik had de n64 versie, maar ook de bonus bij windwalker die ik ook niet zo leuk vond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #2731

    Standaard

    Ik sta open voor alles, Hoeveel vraag je voor Resident Evil Chronicles Niels? Ik heb alleen een wii motion plus nodig.

    Heb Golden Eye gekocht en een vriendin een dansgame. Heb nu een bravia full hd 107 cm tv, en damn wat zien PS3 games er goed op uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #2732

    Standaard

    ik heb enkele ps3 games te koop mits er iemand interesse heeft graag via pm

    assasins creed brotherhood 30 inc
    maffia 2 20 inc
    test drive unlimited 2 30 inc
    gta episodes from liberty city 18 inc

    voor de wii
    call of duty black ops 35 inc
    mario galaxy 20 inc

  8. #2733

    Standaard

    Ik heb de links alweer weggeklikt, maar ik las zojuist dat er eind dit jaar een HD collection uitkomt van zowel de Metal Gear Solid reeks als van Silent Hill (deel 2 en 3) voor de PS3. X-box 360 zou ze ook kunnen krijgen, maar daar let ik niet op eerlijk gezegd

  9. #2734

    Standaard

    Ik hoop ook nog op een HD collectie van Ratchet and Clank


  10. #2735

    Standaard

    Heeft iemand al gratis 2 spellen kunnen downloaden in de PS store? Dit zou mogelijk zijn volgens Sony als dat gedoe met het gehackte PSN
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #2736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heeft iemand al gratis 2 spellen kunnen downloaden in de PS store? Dit zou mogelijk zijn volgens Sony als dat gedoe met het gehackte PSN
    ps3 store zelf is volgens mij gisteren weer online gekomen; as we speak ben ik de demo van infamous 2 aan het downloaden, maar van gratis games is nog geen spoor te bekennen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  12. #2737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heeft iemand al gratis 2 spellen kunnen downloaden in de PS store? Dit zou mogelijk zijn volgens Sony als dat gedoe met het gehackte PSN

    nee zijn nog bezig met final testing voor ze in de store gezet worden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #2738

    Standaard

    ik ben overigens zwaar onder de indruk van LA Noire ( 360 )

    Wat een sfeer, goede gameplay, zelfs al ben ik niet aan het spelen ben ik nog over de lopende "zaak" aan het nadenken

    en de soundtrack...al luisterend krijg ik zwaar de behoefte aan een groot glas bourbon

    kortom , dikke aanrader.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #2739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Novum
    Hackers slaan opnieuw toe bij Sony

    03/06/2011 - Sony is voor de tweede keer getroffen door een grote cyberaanval van een groep hackers. De hackers claimen meer dan een miljoen wachtwoorden en persoonsgegevens te hebben buitgemaakt. Volgens de cybercriminelen waren de gegevens niet beveiligd. Ze zouden duidelijk willen maken dat Sony niet goed met persoonsgegevens omgaat en dat de beveiliging ontoereikend is.

    De hackgroep, genaamd Lulzsec, heeft de gehackte gegevens op zijn website geplaatst. Persbureau Associated Press heeft de data steekproefsgewijs gecontroleerd, en die blijken in ieder geval deels te kloppen. Sony zou de slachtoffers nog niet ingelicht hebben.

    Twee maanden geleden werd Sony ook getroffen door een grootschalige cyberaanval. Toen maakten hackers de persoons- en creditcardgegevens van 77 miljoen gamers buit. Als gevolg hiervan kwam het Playstation Network twee maanden lang plat te liggen. Sinds donderdag zijn alle functies van het netwerk weer ingeschakeld.
    Vier gratis spellen voor de gedupeerden?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #2740

    Standaard

    PSN shop nog niks te vinden van de gratis games....erg jammer.

    L.A. Noire,

    wat een mislukking. Uurtje of 2 geprobeerd en daarna maar aan de kant gelegd. Game is gewoon te traag, teveel gedoe met qlue's zoeken ed. De stad is niet zo interactief als in GTA, en de Gameplay haalt het niveu van Maffia niet.

    Jammer, ik wacht wel op driver san fransisco en modern warfare 3........
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #2741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Vier gratis spellen voor de gedupeerden?
    lol

    Kan nog wel steeds op het PSN.

    Nu maar wel snel even wachtwoord veranderd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #2742

    Standaard

    Zijn degene die voorheen geen playstation plus hebben, nu wel playstation plus (vanwege de PSN hack?)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #2743

    Standaard

    welcome back pakket komt nog. Houd http://blog.eu.playstation.com in de gaten mensen.

  19. #2744

    Standaard

    het is er al
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #2745

    Standaard

    Servers waren gisteren overloaded, de games zijn nu niet meer te downloaden


  21. #2746

    Standaard

    Vette trailer van de nieuwe Tomb Raider!


  22. #2747

    Standaard

    vanmorgen ( 8.00 ) eens gekeken in de ps3 store en idd, je moet eerst het welkomback pakket progje downloaden en vervolgens kan je twee games aanklikken.

    Wipeout is inmiddels binnen en infamous staat op 97 %

    Maar ja, ik ga toch eerst even mijn LA Noire moord oplossen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #2748

    Standaard

    Iemand een probleem ondervonden met het downloaden van de spellen.

    Ik had Little Big Planet en Infamous gedownload.

    Maar LBP kan ik nergens terugvinden in mijn lijsten om te spelen.
    En als ik naar het Welcome Back programma ga, kan ik ook niet overnieuw downloaden.

  24. #2749

    Standaard

    Dan moet je de volgende stappen ondernemen:

    Mocht je problemen onder vinden met het downloaden van je twee beloofde gratis games en heb je er uiteindelijk maar één kunnen downloaden en kun je niet meer terugkeren naar het Welcome Back gedeelte, wees gerust de oplossing is voorhanden. Volg de volgende stappen om je tweede gratis game op te eisen:

    1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.
    2: Selecteer Accountbeheer.
    3: Selecteer Transactiebeheer.
    4: Selecteer Lijst van Services.
    5: Selecteer Gratis PS3 games (zo staat het ongeveer vermeld).
    6: Je kunt nu weer het Welcome Back gedeelte inkomen in de PlayStation Store om je gratis games op te eisen.


    Iemand die weet hoe ik wat meer vrije ruimte kan creeren op me ps3?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #2750

    Standaard

    Ook aan het downloaden, ik denk dat er meer bezig zijn want hij is vrij traag, maar goed...

    Zag ook dat je via 30 dagen gratis Plus account nu Burnout Paradise gratis kan downen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 110 van 490 EersteEerste ... 1060100106107108109110111112113114120160210 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •