Pagina 71 van 78 EersteEerste ... 2161676869707172737475 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.751 tot 1.775 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Yeeeeeeeees.

    Maar wel raar allemaal. Kampioen. Ik móet er nog effe aan wennen. Gewoon een raar gezicht, teletekst en alles
    Voor de zekerheid de krant effe afwachten morgen. Kijken of het echt waar is.
    Kan ik me wat bij voorstellen.

    Compliment voor de Boer in zulke tijden kampioen worden
    Die Van Den Boog moet alleen niet zo zielig doen, de schijnheil.
    Laatst aangepast door peptalk : 15-05-2011 om 21:25 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap . Een dag om snel te vergeten dit.
    Nou nee, dit is een dag die ik niet snel zal vergeten. Kampioen worden tegen de directe concurrent op de laatste speeldag. De kans is klein dat zoiets weer zal gebeuren. Het voelde als een finale en dat was het ook. Ajax was beter maar ik had tot de 3-1 steeds het gevoel dat Twente terug zou komen. Ontlading na de 3-1 was gigantisch

    Merkwaardig seizoen, al meerdere keren gedacht dat het seizoen weg was en dan toch halen met zoveel verliespunten. Kampioen van de armoede, ach op dit moment kan me dat even geen reet schelen. Hij telt toch gewoon mee.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1753

    Standaard

    Wedstrijd gezien via een zeer slechte stream maar de blijdschap is er niet minder om. Twente viel me vies tegen trouwens. Heel erg slordig en het leek wel of ze vanaf het begin geen geloof meer hadden in de titel.

    Ajax gewoon verdiend gewonnen. Of ze ook verdiend landskampioen zijn... maakt mij niets uit hoor. Eindelijk die 3e ster!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #1754

    Standaard

    PSV, wat een afgang weer zeg.

    Tijd dat Fred Rutten er uit word gegooid, en dat er kwaliteit komt.

    Schandalig dat een club als PSV zo speelt als een senioren bejaarden team.

    Nog effe en we kunnen het faillisement aanvragen, zover gaan we achteruit.

    Word tijd voor maatregelen zeg.

    Maar ja, Rutten zal wel mogen blijven.

  5. #1755

    Standaard

    Van mij mag Rutten nog heel lang blijven! Net als De Boer!

  6. #1756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Wedstrijd gezien via een zeer slechte stream maar de blijdschap is er niet minder om. Twente viel me vies tegen trouwens. Heel erg slordig en het leek wel of ze vanaf het begin geen geloof meer hadden in de titel.
    Ze begonnen wel aardig met al bijna een goal van Ruiz maar daarna zakte het behoorlijk weg. En werd behoorlijk voorspelbaar. Alles inleveren bij Theo en die gooit zijn hoge bananenbal naar voren wat niets opleverde omdat met name Luuk de Jong dramatisch speelde.
    Ironisch genoeg was broer Siem die eigenlijk geen spits is twee echte spitsengoals maakte.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    PSV, wat een afgang weer zeg.

    Tijd dat Fred Rutten er uit word gegooid, en dat er kwaliteit komt.

    Schandalig dat een club als PSV zo speelt als een senioren bejaarden team.

    Nog effe en we kunnen het faillisement aanvragen, zover gaan we achteruit.

    Word tijd voor maatregelen zeg.

    Maar ja, Rutten zal wel mogen blijven.
    Kwaliteit moet worden betaald, en geld heeft PSV momenteel niet
    De club zal stevig moeten bezuinigen, dus de komende jaren kan men zich beter op de subtop richten.

    Dat Ajax nu de kampioen van de armoede wordt genoemd, heeft ook met de financiële slagkracht van de Nederlandse topploegen te maken. In het verleden werden Ajax en PSV kampioen van Nederland met veel minder verliespunten. Samen staken ze ook met kop en schouders boven de rest uit. Maar in die periode speelden Nederlandse topspelers veel langer in eigen land, en werd eigenlijk alleen de echte top weggekocht (Gullit, Van Basten, Rijkaard, Koeman e.d.). Stel je oor dat nu spelers als Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Bommel, Afellay, Heitinga, Van Persie, Huntelaar etc. nog in Nederland zouden spelen, dan zou er minder sprake zijn van nivellering.

  8. #1758
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Psv schijnt een lucratieve shirtsponsor te hebben gestrikt, hoor ik net.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #1759

    Standaard

    Denk dat PSV gebaat is bij echte voetbaldieren als een Philip Cocu, al moet ik zeggen dat ik ook wel wat zie in het idee om Erwin Koeman wellicht aan te stellen.

    Dat bv Cocu hoofdtrainer word, met op de achtergrond Guus Hiddink , lijkt mij een ideaal duo.

    Zij kunnen wellicht PSV weer opbouwen tot een groot team, wat het ooit was.

    Trouwens 6 jaar geleden in de halve finale van de Champions League PSV, en moet je kijken hoe ze er nu voorstaan .

    Nee beleid en kwaliteit, dat missen ze echt.

  10. #1760

    Standaard

    Had het gisteren niet gezien, maar die uitshirts van Heerenveen, wtf...

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Had het gisteren niet gezien, maar die uitshirts van Heerenveen, wtf...

    ..... Speelt Bas Dost in ieder geval nog in een Ajax shirt
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-05-2011 om 22:30

  12. #1762

    Standaard

    Toch wel apart nieuws vandaag i.v.m. Janssen/Ajax. Werd eerst nog afgedaan als gerucht maar het ziet er nu toch wel uit alsof er een kern van waarheid in zit...

    Ik zou het in ieder geval toejuichen!

  13. #1763

    Standaard

    Lekkere laatste wedstrijd in België
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #1764

    Standaard

    Doedelzak waarschijnlijk naar Anzhi Makhachkala in Rusland. Zijn ambitie is dus in roebels te meten...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1765
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Logisch toch...
    Of hij nu hier in het buitenland zit, of daar voor een shitload of roebels.
    Buitenland is buitenland. Denk dat er voor hem weinig verschil is.
    Zeker met het vooruitzicht van PSV aankomend seizoen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1766
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    FC Twente-voorzitter Joop Munsterman zal een overgang van Theo Janssen (foto) naar Ajax niet tegenhouden. Volgens de preses is de transfer een feit wanneer Ajax aan de gelimiteerde afkoopsom voor de Oranje-international (ruim drie miljoen euro) voldoet.

    Ajax meldde zich dinsdag bij de leiding van de Enschedese club. 'Dat wil zeggen dat ze een mailtje stuurden met de mededeling dat ze met Theo gaan praten', aldus Munsterman. 'Dat kan, geen probleem. Als ze zaken willen doen, horen we het wel.'

    Munsterman zal een transfer van zijn bewierookte middenvelder niet blokkeren. 'Dat heeft geen zin', vertelt de preses in het AD. 'Mits zijn tot 2012 lopende contract wordt afgekocht. Als Ajax aan de afkoopsom voldoet, zijn er geen obstakels. Zo werkt het mechanisme.'
    Bron: VI
    Ben benieuwd of het echt allemaal zo soepel verloopt..?
    Alleen moeten ze wel effe een rookruimte maken in of rond de kleedkamer in de Arena.

    De telegraaf gaat nog wat verder
    Transfer Janssen naar Ajax kwestie van tijd Van onze speciale verslaggevers

    ENSCHEDE - De definitieve afronding van de transfer van Theo Janssen (29) naar Ajax is nog slechts een kwestie van tijd. De Amsterdammers stuurden een fax naar FC Twente dat zij bereid zijn de gelimiteerde transfersom in het contract van de smaakmaker te betalen. De Voetballer van het Jaar heeft deze week contact met Ajax over de voorwaarden van zijn contract. Dat FC Twente zich ondanks het tot 2013 lopende contract van de Arnhemmer heeft neergelegd bij een vertrek van Janssen, ondervond de technische linkspoot zelf. De middenvelder zou vandaag een kleine operatie ondergaan. Op verzoek van FC Twente is die uitgesteld. De tukkers willen dat hij eerst de medische keuring in Amsterdam doorstaat. Janssen was aanwezig bij de bijeenkomst van het Voetballer van het Jaar-klassement. "Maar ik wil niks over Ajax zeggen”, aldus de Gouden Schoen-winnaar.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-05-2011 om 11:49
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1767

    Standaard

    Ryo terug naar Arsenal:

    http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-...-De-Kuip.dhtml

    Erg jammer! Hopelijk gaat die werkvergunning niet door en wordt hij nog een jaar uitgeleend aan Feyenoord.

    Edit: Arsene Wenger over Ryo: http://www.fr12.nl/nieuws/14693--ryo...eyenoord-.html

    Wat mij eigenlijk vooral opviel bij de keren dat ik Ryo Myaichi in het shirt van Feyenoord heb zien spelen is dat hij erg goed weet waar hij moet lopen in het veld (Veld breed houden, positie kiezen als spel aan andere kant is) en altijd aanspeelbaar was doordat hij vaak aan de buitenkant stond, iets waar bijvoorbeeld Wijnaldum nog wel eens moeie mee had. Ook het feit dat hij vanuit stilstand een man kan passeren was een extra wapen wat we er na de winterstop bijkregen. Natuurlijk is Ryo geen tweede Messi maar hij heeft het zeker in zich om een grote voetballer te worden!
    Laatst aangepast door wimv : 19-05-2011 om 13:23

  18. #1768

    Standaard

    'PSV wil aan vraagprijs Ajax voldoen voor El Hamdaoui'



    Mounir El Hamdaoui kan wel eens de nieuwe spits van PSV worden, althans als we Sport 1 moeten geloven. Ajax wil drie miljoen euro hebben voor de 26-jarige spits en de Eindhovenaren zouden dat bedrag volgens het medium wel willen betalen.

    Wel moet de Nederlandse topclub dan eerst een speler verkopen. Balázs Dzsudzsák staat in de belangstelling van het Russische Anzhi en volgens diverse media zal de club binnenkort een bod gaan doen op de Hongaar. Technisch manager Marcel Brands gaf eerder aan deze zomer graag twee nieuwe aanvallers en een middenvelder binnen te halen

    Ajax zal meewerken aan een vertrek van El Hamdaoui. De oud-speler van onder meer AZ lag afgelopen seizoen een aantal keer in de clinch met trainer Frank de Boer en moest de laatste wedstrijden van het seizoen genoegen nemen met een plaats op de bank.

    Bron : Soccernews.nl

    Het volgende was een reactie van iemand onder het artikel, ben het wel eens met wat die gozer zei : ''Alle partijen tevreden.PSV krijgt een goede,scorende spits,Ajax is van hem af en Mounir krijgt een mooie transfer''.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-05-2011 om 15:18

  19. #1769
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dacht dat Ajax minimaal de betaalde prijs ervoor terug wou. En als ik Ajax was zou ik hem liever aan het buiteland slijten dan aan PSV. En als ik PSV was had ik toch echt een andere jongere spits gehaald. Rutte heeft toch veel gewisseld in de spits, en we weten allemaal hoe leuk Mournir dat vindt. Er staat namelijk ook dat men twee spitsen wil halen. En wat als Rutte na een slechte seizoensstart toch wordt ontslagen. Begint het hele circus weer opnieuw. Bij zijn laatste twee clubs is hij toch redelijk vervelend geweest. Je zou als PSV toch beter moeten weten. Ik denk ook eerder dat Mournir even de kat uit de boom kijkt naar wat Jol uiteindelijk gaat doen. En het zou zomaar een maand lang een wel niet verhaal kunnen worden.., en iets met een sportzaak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #1770

    Standaard

    Lijkt me inderdaad de beste oplossing voor iedereen. Als voetballer past Al-Hamdaoui ook beter bij PSV.

  21. #1771

    Standaard

    Een late maar welgemeende felicitatie aan de Ajacieden hier die zich door jaren van leed en ellende hebben moeten vechten

    Het was GEWELDIG

  22. #1772
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank, voel me aangesproken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1773

    Standaard

    PSV wil Gomes als vervanger Isaksson



    PSV wil af van Andreas Isaksson. De Eindhovenaren hopen dat de Zweed deze zomer meewerkt aan een vertrek, waarna zijn voorganger Heurelho da Silva Gomes hem ook weer moet opvolgen. De sluitpost van Tottenham Hotspur staat onder druk in Engeland en wil zelf graag terug naar Eindhoven.

    Dat meldt De Telegraaf.

    Gomes, die in 2004 van het Braziliaanse Cruzeiro overkwam, kende vier uiterst succesvolle seizoenen in Eindhoven. Daarin bereikte hij met PSV de halve finale van de Champions League én werd hij elk jaar kampioen. In zijn laatste seizoen was die titel bijna in het geheel op zijn conto te schrijven. In 2008 maakte Gomes de overgang naar de Premier League.

    De prioriteit van PSV ligt bij een twee aanvallers en een middenvelder, zo liet technisch manager Marcel Brands deze week in een onderhoud met boze fans weten. Cassio Ramos, tweede doelman, mag worden verkocht, terwijl talent Jeroen Zoet verhuurd mag worden. PSV trok eerder deze maand Khalid Sinouh (FC Utrecht) aan als reservegoalie.

    Mocht Isaksson niet willen vertrekken, dan mag hij samen met Gomes uitmaken wie de eerste keeper wordt. Probleem kan nog Gomes' salaris worden. De Braziliaan verdient 50.000 pond per week bij de Spurs, terwijl het in financieel zwaar weer verkerende PSV onlangs een salarisplafond van 1 miljoen instelde. Gomes kan een spaarzame uitzondering worden.



    Bron : AD.nl

    Ik zou dit zeer toejuichen als het werkelijk zou gebeuren.

    PSV zou zeker sterker worden met hem in de Goal denk ik zo.

    Dit is een keeper die punten gaat pakken voor PSV.

  24. #1774

    Standaard

    Zat me trouwens te bedenken : ''Stel nou dat El Hamdaoui naar PSV zou gaan, zou het dan geen mooi en sterk duo zijn in de Spits El Hamdaoui en Lens?''

    Lijkt me een sterk aanvalsduo om te hebben, bij AZ was het een goed duo toch?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-05-2011 om 16:12

  25. #1775

    Standaard

    Ze hebben bij Twente allebei niet gespeeld. Wel samen bij AZ.

    Ik zie PSV er alleen niet voor aan om het risico te nemen met Hamdaoui, en ik denk dat Hamdaoui er ook in salaris niet teveel op achteruit wil gaan (dus buitenland prefereert).

Pagina 71 van 78 EersteEerste ... 2161676869707172737475 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •