Pagina 64 van 216 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 5380 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    deel 2 was idd niet zo goed, maar evengoed. Hij komt erin!
    Hetzelfde hier! Ik ben wel blij dat ik deze sequel in mijn collectie kan hebben. Ookal is hij niet geweldig.

  2. #1577

    Standaard

    Bij mij komt deel 2 er niet in. Ik wil alle classics op een rij hebben staan, met allemaal een sleeve. Ik wacht wel tot hij apart uitgebracht wordt. Ongetwijfeld dat die komt


  3. #1578

    Standaard

    Franse coverart The Lion King:


    Laatst aangepast door wimv : 11-05-2011 om 10:28

  4. #1579

    Standaard

    Wil je alsjeblieft het plaatje verkleinen? Bedankt.

  5. #1580

    Standaard

    Die Franse cover is zoveel mooier dan de Amerikaanse. Frankrijk heeft wel vaker mooie covers.

  6. #1581

    Standaard

    Idd, de Franse cover voor A Christmas Carol was die prachtige poster



    Spijtig genoeg is het nooit een optie wegens de Franse cover titel!

  7. #1582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Franse coverart The Lion King:


    Simpel en veel beter dan de andere covers.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #1583

    Standaard

    Ik heb een vraagje over de 2D uitgave van Bolt. Wordt die BD door een 3D TV nog wel geconverteerd naar 3D? Het is per slot al een vrij 'oude' uitgave.

    En idd, die Franse Lion King cover is veel en veel mooier dan de eerdere BD covers die we gezien hebben.

  9. #1584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje over de 2D uitgave van Bolt. Wordt die BD door een 3D TV nog wel geconverteerd naar 3D? Het is per slot al een vrij 'oude' uitgave.

    En idd, die Franse Lion King cover is veel en veel mooier dan de eerdere BD covers die we gezien hebben.
    De 2D->3D optie op een TV kan alles converteren, dus de ouderdom van de uitgave doet niet terzake.

    Ik heb vandaag nog een stukje van de Beauty and the Beast in 3D geconverteerd gezien, en dat viel best mee op een Samsung UE55D8000, de kwaliteit van de omzetting hangt natuurlijk van de TV of de BD speler af.

  10. #1585

    Standaard

    Hadden de Amerikaanse heruitgaven van Dinosaur, Chicken Little en Meet the Robinsons ook een slipcover?

  11. #1586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    De 2D->3D optie op een TV kan alles converteren, dus de ouderdom van de uitgave doet niet terzake.

    Ik heb vandaag nog een stukje van de Beauty and the Beast in 3D geconverteerd gezien, en dat viel best mee op een Samsung UE55D8000, de kwaliteit van de omzetting hangt natuurlijk van de TV of de BD speler af.
    OK, ik had begrepen dat de wat nieuwere uitgaves (zoals Rapunzel) de 'gewone' BD hebben geblokkeerd als het ware, om upscalen naar 3D dus niet mogelijk te maken.

    Maar da's mooi, had al niet zoveel zin om 30 euro uit te geven aan een 3D versie van een (in mijn ogen) toch minder leuke Disney. Had het dan waarschijnlijk ook niet gedaan maar upscalen is een mooie oplossing.
    Thanks voor de reactie

  12. #1587

    Standaard

    Weet niet of dit al met datum bekend was, maar Belle en het Beest 3D komt in Amerika op 4 oktober uit, tegelijk met the Lion King 3D.

    http://www.stitchkingdom.com/disney-...eased-october/

  13. #1588

    Standaard

    Volgens Amazon.fr komt The Lion King al uit op 24 augustus...

    http://www.amazon.fr/Roi-Lion-Blu-ra.../ref=pd_cp_d_1

    Foutje?

    Cars 2 is ook al te bestellen (in tegenstelling tot bij Toy Story 3 wél direct met de 3D versie) voor release op 27 november

    http://www.amazon.fr/Cars-Combo-Blu-...d_bxgy_d_img_b

  14. #1589

    Standaard

    wat verticale letters zijn echt lelijk.

    Hopelijk wordt de Nederlandse cover wat mooier dan deze.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #1590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat verticale letters zijn echt lelijk.

    Hopelijk wordt de Nederlandse cover wat mooier dan deze.
    Die cover vind ik wel mooier dan de rest van wat we tot nu toe gezien hebben met betrekking tot The Lion King. Wel is het inderdaad jammer van die verticale letters. Wat voor een kwibus bij Disney dat heeft bedacht...
    The future is Blu

  16. #1591

    Standaard

    Een andere cover voor The Lion King


  17. #1592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Een andere cover voor The Lion King




    Bah! wat zou deze lelijk staan tussen al men andere disney blu's. Die cover past totaal niet. Waarom gewoon niet simba met zijn vader in de wolken en uitzicht op de prairy?

  18. #1593

    Standaard

    Prairie? Misschien moet je eens aardrijkskundeboek openslaan (en een woordenboek)

  19. #1594

    Standaard

    iedereen snapt dat er een savanne bedoelt wordt. Prairie is de noord Amerikaanse variant.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #1595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Niet echt een combopack, aangezien beide films op een Blu-ray gezet worden.
    This stinks.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Volgens Amazon.fr komt The Lion King al uit op 24 augustus...

    http://www.amazon.fr/Roi-Lion-Blu-ra.../ref=pd_cp_d_1

    Foutje?

    Cars 2 is ook al te bestellen (in tegenstelling tot bij Toy Story 3 wél direct met de 3D versie) voor release op 27 november

    http://www.amazon.fr/Cars-Combo-Blu-...d_bxgy_d_img_b

    Hmm zou Europa hem dan eerder krijgen dan de VS? Ik heb het van een Amerikaanse site, en Amazon heeft vaak releasedata fout (in ieder geval met games wel, dus dat zou met de rest ook zomaar kunnen).

    Verder natuurlijk goed nieuws, Benelux gaat denk ik wel mee met Frankrijk

  22. #1597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    This stinks.
    Ach, anders had de film nooit 70 minuten aan extra's gekregen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #1598

    Standaard

    Die cover ziet er echt Afrikaans uit: niets mis mee Ik erger me eerder aan dat FSK logo - waarom moet dat zo gigantisch groot afgebeeld worden zeg!!

  24. #1599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Die cover ziet er echt Afrikaans uit: niets mis mee Ik erger me eerder aan dat FSK logo - waarom moet dat zo gigantisch groot afgebeeld worden zeg!!
    omdat dat verplicht is in DE maar heel veel covers kun je omdraaien en dan heb je wel een cleane cover. In DE moet er bij de verkoop gewoon een leeftijds logo opstaan.

  25. #1600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Weet niet of dit al met datum bekend was, maar Belle en het Beest 3D komt in Amerika op 4 oktober uit, tegelijk met the Lion King 3D.

    http://www.stitchkingdom.com/disney-...eased-october/
    Mij ontgaat het een beetje als het gaat over films die origineel 2D zijn gemaakt te willen hebben als 3D. Ik bedoel, als de film nu 3D gemaakt is en dus zo bedoelt is door de filmmakers, dan kan ik me voorstellen dat je de 3D film wilt hebben. Maar deze films zijn origineel 2D, dus waarom 3D willen? Er zijn heel wat discussies gevoerd over het inkleuren van zwart-wit films, en het verknippen van beeldformaten om geen zwarte balken te hebben, en audio puristen willen voor sommigen klassiekers het liefst het originele mono of stereo geluid hebben. En laten we de Star Wars discussie niet vergeten. Hoeveel fans vonden de latere digitaal toegevoegde effecten verschrikkelijk.

    Dus kan iemand mij uitleggen waarom we tegen de bedoelingen van de filmmakers toen ingaan door 3D versies te gaan knutselen van klassiekers die met rust gelaten moeten worden?
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

Pagina 64 van 216 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •