Pagina 96 van 102 EersteEerste ... 46869293949596979899100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 2528 worden weergegeven.
  1. #2376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    naja X-men al wel alleen met EN subs :P
    Hoezo?

    Dit staat op de website van bol.
    Audio : Dolby Digital 5.1 DTS-HD
    DTS 5.1
    Dolby Digital 5.1 DTS-HD
    Ondertiteling : Nederlands
    Italiaans
    EDIT: vorige posting niet goed gelezen, haal deze reactie maar weg.
    Laatst aangepast door Wieba : 20-04-2011 om 11:14

  2. #2377

    Standaard

    Hey,

    Hij bedoeld dat hij de X-Men set heeft staan zonder NL subs, (waarschijnlijk ooit gekocht op Amazon UK)
    En nu bij Bol besteld heeft met NL subs samen met Die hard

    Greets Ferry, ...

  3. #2378

  4. #2379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En ik ook Alleen dan voor € 27,18. Er staat nog een gratis verzenden bon in kortingsbonnen topic
    Ja hoor hier ook . Credits gaan naar oilex voor het melden hiervan in de desbetreffende prijswatch-topics. Ontzettend bedankt daarvoor :toppie:

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Hij bedoeld dat hij de X-Men set heeft staan zonder NL subs, (waarschijnlijk ooit gekocht op Amazon UK)
    En nu bij Bol besteld heeft met NL subs samen met Die hard

    Greets Ferry, ...
    correct

  6. #2381

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:



    TRON is voorzien van Nederlandse ondertitels, TRON: Legacy niet.

  7. #2382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Amazon.co.uk:



    TRON is voorzien van Nederlandse ondertitels, TRON: Legacy niet.
    Die zat bij mij vandaag ook bij de post.

    Leuk trouwens dat die nieuwe film er ook bij zit als extraatje.

  8. #2383

  9. #2384

    Standaard

    Tinkerbell en de grote reddingsoperatie



    The Incredibles



    Samen voor 25 euro bij bol.com met de 1 + 1 gratis actie.

  10. #2385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mag ik vragen waar en voor hoeveel je vooral de laatste 2 hebt besteld?
    Ik was afgelopen week in Barcelona en heb ze daar gekocht. Je kan Los ojos de Julia en Pa Negre bestellen bij zowel El Corte Inglés als Fnac online. Las 13 Rosas zal moeilijk worden, omdat deze niet meer te leveren is. Ik kwam hem 2e hands tegen, misschien op is die te krijgen op E-bay.

    Los Ojos de Julia was € 29,99 ( veels te duur maargoed het was vakantie. )
    Pa Negre heeft mij € 19,99 gekost.
    Las 13 Rosas was € 12,00.

  11. #2386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij is binnen Richard, pakje voelde zo licht aan, dat ik eerst dacht dat er niets in zat....
    Prima verpakt overigens, het duurt alleen even voordat hij binnen is
    Ik ga het binnenkort dan toch maar eens proberen. De site is wel even een uitdaging, maar gelukkig heeft Chrome een ingebouwde vertaalfunctie.

    De laatste paar weken stond het bij mij qua BD-aankopen bijna volledig stil, maar vandaag kwam er wel wat bij. De Tron-set dus maar ook nog deze:



    Dit is trouwens misschien wel de meest voorname titel van m'n persoonlijke lijstje van bekende films die ik nog nooit gezien heb. Ik weet dat het een populaire film is, maar ik heb de indruk dat die populariteit veel wordt afgemeten aan het geweld dat in deze film te zien is (ja, ik heb gehoord over 'die' scene ja). Daarom vind ik deze film 'verdacht' en heb ik het vermoeden dat dit een overschatte film is. Maar binnenkort kan ik daar dus eindelijk een echt afgewogen en op feiten gebaseerde mening over geven.

  12. #2387

    Standaard

    Ik vind het inderdaad een overschatte film...

    waar ik me met name aan stoorde was de (snelle) 'bekering' in de gevangenis. In mijn ogen te makkelijk en niet erg geloofwaardig.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #2388

    Standaard

    dating collection en de drama collection besteld bij bol.com samen voor nog geen 15 euro met gratis verzenden.
    en natuurlijk die hard en x men collection

  14. #2389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc0709 Bekijk bericht
    Ik was afgelopen week in Barcelona en heb ze daar gekocht. Je kan Los ojos de Julia en Pa Negre bestellen bij zowel El Corte Inglés als Fnac online. Las 13 Rosas zal moeilijk worden, omdat deze niet meer te leveren is. Ik kwam hem 2e hands tegen, misschien op is die te krijgen op E-bay.

    Los Ojos de Julia was € 29,99 ( veels te duur maargoed het was vakantie. )
    Pa Negre heeft mij € 19,99 gekost.
    Las 13 Rosas was € 12,00.
    Dank je wel.
    Die Las 13 rosas staat nog wel bij wat andere webwinkels te koop of idd 2e hands, maar dan wel voor het dubbele
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #2390

    Standaard





    Jullie weten wel waar

    EDIT: Over de 250!
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 20-04-2011 om 18:51


  16. #2391

    Standaard

    die hard quadrilogy, ook al heb ik ze alle 4 al op blu ray waarvan 1 met duits hoesje stirb langsam en die komen snel in mn ruil topic.

    xmen quadrilogy ook al heb ik de trilogy en wolverine los al op bd (komen ook in mn ruiltopic)

    terminator 2
    red steelbook
    defiance steelbook
    hellboy
    pearl harbour
    let the right one in

  17. #2392

    Standaard

    Heb ook maar die Dating Collection en Drama Collection boxen bij Bol.com gehaald. Voor 14,98 incl. Das geen geld natuurlijk voor 6 films
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #2393

    Standaard

    Tja.. toen ik zag dat Psycho slechts 6,99 GBP was kon ik me weer eens niet inhouden:



    @ Amazon UK voor 28 euro incl. verzending.

  19. #2394

    Standaard

    In het kader "ik moet toch m`n Godard blu-ray collectie zo compleet mogelijk houden" heb ik deze besteld:



    Wilde `m eerst bestellen via de Eureka site, maar na wat zoekwerk kwam ik erachter dat ie op zavvi.com voor £9,85 te koop is, terwijl ie bij Eureka £9,99 is. Scheel toch weer een heeeel klein beetje
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht
    Tinkerbell en de grote reddingsoperatie



    The Incredibles

    plaatje

    Samen voor 25 euro bij bol.com met de 1 + 1 gratis actie.
    zijn er met deze versie van The Incredibles ook de problemen zoals met de andere versie? of is deze wel in orde?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2396

    Standaard

    Happiness is a warm blanket:


    True Blood S1:


    The Incredibles US:


    Blade Runner US:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #2397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht


    beide voor €29,13 bij bol.com
    Even slikken! Ze kosten nu weer 49,99 en 59,99 per box :O terwijl er tijdens de actie een vanaf prijs stond van 24,99 voor 16,99 zijn de boxen nu weer met een vanaf prijs voor 69,99 voor 59,99 en 59,99 voor 49,99.

    Klopt geen reed van daar bij Bol.com.... maar goed ik heb ze nog snel voor de mooie prijs van 27euro nog wat besteld.

  23. #2398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Blade Runner US:
    Voor een leuke prijs want ik zie dat hij bijv. bij amazon.com nog $29,99 is?

  24. #2399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Even slikken! Ze kosten nu weer 49,99 en 59,99 per box :O terwijl er tijdens de actie een vanaf prijs stond van 24,99 voor 16,99 zijn de boxen nu weer met een vanaf prijs voor 69,99 voor 59,99 en 59,99 voor 49,99.

    Klopt geen reed van daar bij Bol.com.... maar goed ik heb ze nog snel voor de mooie prijs van 27euro nog wat besteld.
    Ja ik baal er nu wel van want ik had Die Hard dus in mijn winkelwagentje gedaan gisteren. Staat er 16,99 linksboven in beeld maar als ik op bestellen klik moet ik 49,99 betalen. Dus die ga ik mooi niet bestellen nu.

  25. #2400

    Standaard

    ....dan hoop ik wel dat ze beiden nog gaan leveren voor die 27€/29€

Pagina 96 van 102 EersteEerste ... 46869293949596979899100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •