Pagina 59 van 89 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2202 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Voor wie van mening is dat de nadruk wel erg op het haar ligt: klopt. De foto's zijn gemaakt voor een kappers wedstrijd



    19012011_010 by Sauer Fotografie, on Flickr


    19012011_033 by Sauer Fotografie, on Flickr


    19012011_068 by Sauer Fotografie, on Flickr

  2. #1452

    Standaard

    Ik vind de eerste twee van de heipaalfotoserie ongewoon matig gecomspositioneerd, moet ik eerlijkshalve toegeven. De eerste met het confettikanon had ik wat meer naar links genomen en de tweede staat mijns inziens wat teveel lucht op. Eens of niet?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #1453

    Standaard

    Ik zal er straks/morgen even naar kijken. Bij de 2e had ik bewust wat meer lucht erom heen gekozen.
    Volgens mij heb ik bij het confetti kanon ook wat weggecropped om de nadruk meer op het kanon en de heren te leggen. Moet morgen even kijken. Nu bezoek.
    Wel snel even twee fotootjes van vanavond.
    Allebei lekker simpel en niet schokkend, maar vind ze beide lief genoeg om online te zetten


    Permission for take-off by Sauer Fotografie, on Flickr


    6 op een rij. by Sauer Fotografie, on Flickr

  4. #1454

    Standaard

    Erg nice, 6 lammetjes op een rij. Lijkt wel nep.

    Heb je hier een grote van (1280px breed) voor mijn desktop? En, eh, zonder signature? Of moet ik dan betalen?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #1455

    Standaard

    Inderdaad heerlijk nep om te zien, maar oh zo echt in werkelijkheid. Ze jwamen ook erg dichtbij moet ik zeggen. Plaat is niet @200mm geschoten.
    Zet straks wel even high-res versie online, maar wel met mijn naam klein in beeld

  6. #1456

    Standaard

    ten eerste:
    ik dacht echt dat er stond 'respect voor je schaamteloze enthousiasme' de eerste keer dat ik het las maar dank je wel

    ten tweede: LAMMETJESsss!!!!!

    ten derde: mijn kleine meid voor een proefritje genomen maar echt te veel pic's voor hier dus dat word een linkje.. het moet maar

    p.s.: vind het zo grappig dat jullie verbast zijn dat er soms nog wel eens een goeie foto bij me uitkomt... tja dat krijg je met een Nikon
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  7. #1457

    Standaard

    Haha, ik las het de eerste keer ook hoor
    LAMMETJES Altijd fijn

    Goede foto's uit een Nikon? Dat dat mogelijk is Ik dacht altijd dat het aan de persoon achter de camera lag

    desktop versie hier

    edit.

    Confetti kanon aangepast.
    Versie 1

    Versie 2

    Edit 2, daarna ga ik eindelijk eens slapen.


    _MG_0285 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_0277 by Sauer Fotografie, on Flickr
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 29-03-2011 om 23:42

  8. #1458

    Standaard

    heertjes met trots de eerste foto's van en uit me kleine meid!
    http://yviesborrringlife.blogspot.co...d-arrived.html



    die mannetjes met die witte helmpjes zien er zo grappig uit,
    omdat de achtergrond zo licht is, is het net of er een stuk van hun hoofd af is.
    Laatst aangepast door Yvonne : 29-03-2011 om 23:52
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  9. #1459

    Standaard

    De aanpassing in je confettikanon is een vrij grove lenscorrectie? Vrees dat in de nabewerking de kwaliteit van de foto verloren gaat. Beter twee foto's ter plekke maken, met en zonder wegloop. Zeker omdat het origineel zo scherp is, een scherpte die juist verloren gaat bij correctie. Ik bedoelde dat er rechts wat loze ruimte is en links het feitelijke onderwerp uit het kader lijkt te vallen. 2/3-2/3 regel.

    En die desktoplammetjes zijn volgens mij niet veel groter dan de 800px op je Flickr...?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  10. #1460

    Standaard

    Daarom dat ik ook twee verschillende versies online heb gezet. Volgens mij heb ik geen foto met links meer, en rechts minder ruimte.
    Wilde een shot met zowel het kanon, als de kraan (eerste paal he), en de mannen op de foto hebben.
    Zo nog eens kijken of ik een foto heb van het ploffende kanon icm confetti met wat meer ruimte.

    Edit zoveel: die aanklikbare desktop versie is 1024 meen ik zo uit mijn hoofd. Dus NIET degene op flickr. Die gaan bij mij eigenlijk nooit groter dan 800x533 @ 70dpi.


    edit: Andere foto staat op originele plaats
    In de tussentijd weer een lekker extreme foto van mijn kant. Denk dat veel mensen het niets zullen vinden


    29032011_006 by Sauer Fotografie, on Flickr
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 30-03-2011 om 12:15

  11. #1461

    Standaard

    @ 1101: geen mening over mijn boompjes? Past volgens mij precies in jou straatje
    Wil overigens binnenkort eens kijken of ik iets aan modelfotografie in deze stijl kan maken. Lijkt me wel gaaf.

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    @ 1101: geen mening over mijn boompjes? Past volgens mij precies in jou straatje
    Wil overigens binnenkort eens kijken of ik iets aan modelfotografie in deze stijl kan maken. Lijkt me wel gaaf.
    mischien issie nog aant uitvogelen wat het is...

    eerste pic's nieuwe camera: commentaar graag
    http://yviesborrringlife.blogspot.co...d-arrived.html
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  13. #1463

    Standaard

    Het zijn toch vrij "duidelijk" een paar bomen
    Over je foto's: hm, kan er weinig zinnigs op zeggen om eerlijk te zijn. Wel lekker kleur en contrastrijk.
    Denk dat als je er wat moeite in steekt je er leuke foto's mee kunt maken. Je hebt al leuke foto's laten zien, dus dat komt met deze camera ook wel goed

  14. #1464

    Standaard

    @Chris: Hehe, ja ja ik vind ze leuk, maarrrrr het is nu niet nieuw meer. En de reden dat ik je eerdere experimentele werk zo leuk vond was omdat het een experiment was. Dus nu oogt het lekker (hoewel compositie niet spannend is,... eigenlijk helemaal niet spannend), maar nu kan ik toch de rozige scherpte van de lammetjes iets meer waarderen. De kleuren zijn ook formidabel. Ik heb nog steeds geen 1280px versie gezien.......

    @Yvonne: Je bent duidelijk nog aan het zoeken met je nieuwe camera. In het experimenteren laat de camera vooral zijn gangbare functies zien. Aan jou om die tot in detail te verkennen en vervolgens buiten de lijntjes te tekenen om spannende resultaten te krijgen. Deze foto's doen me niet zoveel. Maar klooi vooral door!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    @Yvonne: Je bent duidelijk nog aan het zoeken met je nieuwe camera. In het experimenteren laat de camera vooral zijn gangbare functies zien. Aan jou om die tot in detail te verkennen en vervolgens buiten de lijntjes te tekenen om spannende resultaten te krijgen. Deze foto's doen me niet zoveel. Maar klooi vooral door!
    ik wil je ook niets laten voelen... dan had ik me dames op me blog gezet ofzo. dit waren gewoon pic's om mgenlijkheden te laten zien.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  16. #1466

    Standaard

    Gooi hem straka wel even opnieuw online. Op flickr was er ook interesse in een hogere resolutie versie.
    Zal de komende tijd eens wat aanvullend anders verzinnen Lange sluitertijden icm goede scherpte.
    Wil zaterdag ook eens gaan kijken of het lukt om sterrentrails te fotograferen.
    Dat is eerst uitpielen hoe je je belichting goed krijgt, en daarna is het een kwestie van compositie. Net andersom aan deze foto's dus.
    Bedankt voor je reply.

    Edit:

    Hier twee resoluties desktop. Zowel 1280x1024 als 1600x1200.
    1600 x 1200
    1280 x 1024
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 31-03-2011 om 06:37

  17. #1467

    Standaard

    LOL.
    Ben benieuwd hoelang het duurt voor ik iets van mijn camera sloop :P
    Net weer even bij die bouwplaats geweest, en ook zo brutaal geweest om vanaf een vrachtwagen die heipalen aan het lossen was wat foto's te maken. Maar die dingen zitten onder het smeer, dus zogauw je er op staat zitten je handen, en dus je apparatuur ook onder Nu ging het goed, of dat altijd zo blijft? Ach, we zullen zien.

  18. #1468

    Standaard

    Het werk bij Spoorzone begint al aardig op te schieten.
    Vorige week nog de eerste paal, nu al de voorbereidingen voor de fundering. Komende week wordt woensdag of donderdag de eerste betonmixer en pomp verwacht voor het storten van het eerste beton.

    spoorzone_04012011_073 by Sauer Fotografie, on Flickr

  19. #1469

    Standaard

    ben me cameraatje aant inwerken. alles duister en met flits is super!!
    nu nog al het andere... nouja morgen met me hondje in de bosjes foto's maken van bloemetjes die vooraan ook staan maar er net niet zo mooi uitzien.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  20. #1470

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Waar blijven je foto's dan?
    jaja rustig aan
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  22. #1472

    Standaard

    hier ff een snelle:

    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  23. #1473

    Standaard

    Die foto van de fundering is scheef... Dat is altijd het eerste wat mij opvalt, en ook een van de weinige dingen die mij storen

    Hoe kijkt men hier trouwens naar een foto? Ik blader wel eens rond in foto topics, en het valt mij vaak op dat mensen kritiek leveren op het technisch aspect van de foto.
    Ik zie zelf dan gewoon een leuke foto... Nu schiet mijn kennis omtrent fotograferen sowieso tekort, maar een foto kan toch 'prikkelen', ook al is deze technisch niet 100%?
    Is het net als met filmfanatieklingen? Dat je niet meer normaal van een film of foto kunt genieten?

    Just wondering
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #1474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Die foto van de fundering is scheef... Dat is altijd het eerste wat mij opvalt, en ook een van de weinige dingen die mij storen

    Hoe kijkt men hier trouwens naar een foto? Ik blader wel eens rond in foto topics, en het valt mij vaak op dat mensen kritiek leveren op het technisch aspect van de foto.
    Ik zie zelf dan gewoon een leuke foto... Nu schiet mijn kennis omtrent fotograferen sowieso tekort, maar een foto kan toch 'prikkelen', ook al is deze technisch niet 100%?
    Is het net als met filmfanatieklingen? Dat je niet meer normaal van een film of foto kunt genieten?

    Just wondering
    met ons oogjes... hier hebben we eingelijk een soort patroon waar we per ongeluk ingevallen zijn: ik klieder maar wat aan, nummertje is negatief en Chris is... behulpzaam? ja das het woord! nummertje ook wel.. daarom zijn ze een beetje de Obi-Wan en Yoda hiero.. ik ben aant afdwalen he? gebeurd wel vaker.

    waar zijn jou foto's? heb je flicker of een ander iets? sterker nog.. wie ben je eingelijk? nouja maakt niet echt ui ik geef toch iedereen een eigen naam. nouja Chis is Chis maar dat is omdat me neef ook Chris heet.. dat is hij niet hoor maar een ander. dus ja das makkelijker wat raar is want ik vernoem Chris niet naar Chris snappie?

    niet normaal meer van een foto genieten? wat doe je er dan mee?
    wil ik het weten....? volgens mij gaat mijn onschuldige gedachtentjes de hele verkeerde kant op...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  25. #1475

    Standaard

    Ik geloof dat ik je reactie morgen als ik uitgeslapen ben eens opnieuw moet lezen Yvonne

    Horizons vallen mij ook bijzonder snel op; ooit met een klasgenoot naar een foto op a4 formaat zitten kijken. Zowel hij, als mijn ouders, waren overtuigd dat de foto recht stond. Dat was ik niet me ze eens. Meetlat erbij gehaald, en inderdaad, de foto stond 1MILIMETER uit het lood...

    Waarom ik er tegenwoordig minder mee bezig ben? Ik probeer mijn aandacht van technisch kijken naar inhoudelijk kijken te verleggen. Natuurlijk is de funderingsfoto precies een voorbeeld die technisch welmhoort te kloppen

    Nu ga ik slapen. Morgenochtend om 0700 gaan ze beton storten. En omdat ik vanaf 0900 thuis moet zijn voor een installateur zal ik mijn foto's dus in de vroege uurtjes mogen maken

Pagina 59 van 89 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •