Pagina 100 van 487 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 12154 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #2476

    Standaard

    Ik zou wel een 3DS willen hebben, maar ik denk dat ik nog even wacht. Er is nog geen game voor uit die me compleet over de streep kan trekken.

    Maar goed: het kan best zijn dat ik toch sneller dan ik gepland had bezwijk aan de verlokking.

    Hmm.. ik ga toch zo maar even kijken bij m'n lokale MM...

  2. #2477

    Standaard

    Bezig met Crysis 2, waar ik hier tot mijn verbazing niks over hoor.

    Het is.. niet zo cool. ):

  3. #2478

    Standaard

    @Richard, het is jammer dat er geen echte Nintendo titel bij de launch zat. Een Mario had ik eigenlijk toch wel verwacht (of gehoopt). Vandaar dat nu Street Fighter en Pilotwings het zo goed doen. De man bij eplaza zei overigens dat Lego Star Wars het ook erg goed deed.

    @Don, een vriend van me kocht deze vanmiddag. Daar heeft die dus nu spijt van gekregen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #2479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    @Richard, het is jammer dat er geen echte Nintendo titel bij de launch zat. Een Mario had ik eigenlijk toch wel verwacht (of gehoopt). Vandaar dat nu Street Fighter en Pilotwings het zo goed doen. De man bij eplaza zei overigens dat Lego Star Wars het ook erg goed deed.
    Ik heb er vanavond even mee in m'n handen gestaan, maar ik heb hem toch weer teruggelegd. Street Fighter en Pilotwings klinken inderdaad erg leuk, maar het is nog een beetje dunnetjes qua beschikbare games.

    Toch zou het zomaar kunnen dat ik op korte termijn toch voor de bijl ga. M'n DS Lite begint een beetje ouderdomsverschijnselen te vertonen, dus dat is misschien een goed excuus.

  5. #2480

    Standaard

    Ja dat is ook de reden dat ik hem nu al gehaald heb. Mijn DS Phat viel een keertje waardoor één van de schanieren kapot was. Hij werkte gelukkig nog wel, maar het was hard nodig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #2481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Bezig met Crysis 2, waar ik hier tot mijn verbazing niks over hoor.

    Het is.. niet zo cool. ):

    moeite waard om aan te schaffen of ff wachten tot prijs gezakt is?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #2482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zou wel een 3DS willen hebben, maar ik denk dat ik nog even wacht
    Ok, ik moet geen dingen meer beweren die ik niet waar kan maken.

    Ik heb de zwarte gekocht samen met Ridge Racer 3D, Ghost Recon Shadow Worlds en Street Fighter IV 3D edition. Wat me over de streep trok was dat al deze spellen behoorlijk goed besproken worden, en dat de 3DS zelf een erg goeie upgrade is t.o.v. m'n DS Lite.

    Ik kreeg trouwens nog een aardig goeie deal: bij MM Zwolle krijg je hem voor 244 euro en dan 3 spellen voor de prijs van 2. Daar bovenop krijg je dan een waardebon van 20 euro waardoor de totaal prijs op iets van 300 euro uitkwam. Voor een compleet systeem met 3 spellen vind ik dat niet verkeerd.

  8. #2483

    Standaard

    Grrr, mazzelaar.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #2484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Grrr, mazzelaar.......
    Dat van die waardebon was eigenlijk een foutje. Wat ik van de kassière begreep is dat je hem eigenlijk niet mocht besteden aan de aankoop van het systeem zelf, maar aan een andere aankoop. Maar omdat een andere medewerker het zelf op de factuur had gezet mocht ik het toch voor die lagere prijs afrekenen.

  10. #2485

    Standaard

    Communicatie en medewerkers gaat wel vaker niet goed bij de MM. Ach, zolang het maar in jou voordeel is toch....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #2486

    Standaard

    ik krijg hem pas maandag.......grrrrr ik haat UPS
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #2487
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vanmiddag ook één gehaald na hem even te hebben getest. Toch wel leuk. Pilotwings erbij. Dan maar eens zien wat er nog meer voor 3D games één must zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #2488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ok, ik moet geen dingen meer beweren die ik niet waar kan maken.

    Ik heb de zwarte gekocht samen met Ridge Racer 3D, Ghost Recon Shadow Worlds en Street Fighter IV 3D edition. Wat me over de streep trok was dat al deze spellen behoorlijk goed besproken worden, en dat de 3DS zelf een erg goeie upgrade is t.o.v. m'n DS Lite.

    Ik kreeg trouwens nog een aardig goeie deal: bij MM Zwolle krijg je hem voor 244 euro en dan 3 spellen voor de prijs van 2. Daar bovenop krijg je dan een waardebon van 20 euro waardoor de totaal prijs op iets van 300 euro uitkwam. Voor een compleet systeem met 3 spellen vind ik dat niet verkeerd.
    Nice, ben benieuwd wat je van Ghost Recon vindt. Het 3D effect lijkt verwaarloosbaar, maar qua spel schijnt het best top te zijn. Ridge Racer 3D kwam op IGN ook goed te voor schijn.

    @Claudio. Street Fighter IV is denk ik van de launch titles dé titel om te hebben. Pilotwings Resort vind ik ook ontzettend leuk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    moeite waard om aan te schaffen of ff wachten tot prijs gezakt is?
    Ik heb Crysis 2 gisteren uitgespeeld, en ik zal even mijn bevindingen plaatsen: Naar mijn mening begint de game redelijk zwak, maar gelukkig wordt de game vanaf de helft toch wel erg cool. Verhaaltechnisch is de game erg matig, en als speler heb je echt 0% sympathie voor de spraakloze protagonist aangezien het (ook in het verhaal) meer draait om je nanosuit dat je aanhebt. Dit nanosuit is qua gameplay verandert in vergelijking met Crysis 1, en ondanks dat het aanvankelijk even wennen is speelt het toch wel lekker. Het is allemaal veel meer console-achtig (grote iconen, QTE's en gewoon simpeler) en je nanosuit is vrijwel het enige wat de game onderscheid van bijvoorbeeld Call of Duty en zijn klonen. Zo is ook de vrijheid uit het eerste deel nergens meer te bekennen en heb je wel keuzes hoe je bepaalde situaties aan wil pakken, maar door middel van 'tactical options' probeert de game je toch zoveel mogelijk te sturen zodat je in hun ogen de optimale (gescripte) speelervaring krijgt. De grootse omgevingen zijn dan ook vervangen door skyscrapers en hoge gebouwen, waardoor de game wel een effectieve verticale gameplay meekrijgt.

    En ondanks dat Crysis 2 (op de pc) hevig gelimiteerd is omdat deze ook op de consoles verschijnt ziet het er zonder twijfel fantastisch uit en is het momenteel waarschijnlijk een van de mooiste games ooit gemaakt. Gelukkig zullen er in de loop van de komende maanden allerlei patches/mods verschijnen waardoor de PC waarschijnlijk dubbel zo mooi wordt, want er zijn een aantal dingen die toch wel goedkoop worden opgelost. Zo zijn de textures (ook vergeleken met z'n voorganger) van een redelijk lage resolutie en, zonder in al te technische details te treden, de anti-aliasing vervangen door edge-recognition die dan geblurred worden en is er simpelweg te veel motionblur. Hierdoor heeft de game nog wel eens zo'n 'vaseline' look en is deze niet altijd even scherp. Maar goed, alsnog ziet de game er prachtig uit. Het overhoop geschoten New York is adembenemend, en zeker de nachtscènes zien er fantastisch uit vanwege de sterke belichting.

    Maar goed, om terug te komen op je vraag: De game is zeker de moeite waard om aan te schaffen. Het is een beetje een mix tussen Crysis en Call of Duty, dus ik neem aan dat dat bij veel mensen in smaak zal vallen. En de game ziet er fantastisch uit.

  15. #2490

    Standaard

    Na anderhalf dagje 3DS-en ik ben tot nu toe erg onder de indruk van het ding. Het 3D-effect werkt veel beter dan ik vooraf had gedacht. En het is geen gimmick maar iets wat echt de ervaring van een spel verbeterd. Bij alle 3 de spellen die ik heb werkte dat weer anders, maar het ruimtelijke gevoel dat je krijgt maakt spellen echt beter en leuker.

    De meegeleverde software is ook erg leuk: vooral Faceraiders en de AR-spelletjes. Het is wel een beetje "lichtgewicht" maar om de mogelijkheden van de 3DS te demonstrereren zijn ze perfect. En je mag verwachten dat de techniek erachter nog wel eens terug gaat komen in games waarmee ze er wat meer mee doen.

    De 3 spellen die kocht hebben alle 3 tot nu toe ook niet teleurgesteld. Ridge racer 3D is een prima nieuw deel uit de serie met veel opties en mooie graphics. Street Fighter IV 3D edition heb ik nog niet zo heel veel gespeeld maar die zag er in ieder geval erg mooi uit en de bediening viel me erg mee voor een portable fighter. Ghost Recon Shadow Worlds tenslotte is een van de beste (en zeker de mooiste!) turn based strategy game die ik tot nu toe op een handheld ben tegengekomen. Als je advance wars goed vindt dan is dit een must-have.

    Het kan verkeren: een paar dagen geleden dacht ik niet dat ik hem zou aanschaffen (ik had zelfs twijfels over het nut van een 3DS) maar nu ben ik een 'believer'.

    Toch nog wel een klein kritiekpuntje: de accuduur is er t.o.v. de DS wel op achteruit gegaan. Na de eerste dag moest ie gelijk al aan de lader, en alhoewel ik er veel op gespeeld heb vond ik dat wel een beetje kort. Met het uitschakelen van Wifi lijkt het al iets beter te gaan, maar het is niet ideaal.

  16. #2491

    Standaard

    De accu zuigt echt. Denk een uur of vier. Uitschakelen van Wifi had ik nog niet aangedacht. Logisch gezien de knop aan de zijkant. Wellicht scheelt dat.

    Street Fighter IV is erg tof en ik probeer om het touchscreen niet te gebruiken. Het enige probleem is het tegelijk indrukken van alle sla of schop knoppen. Dat werkt echt niet lekker, dus wellicht dat ik daar dan alsnog de touchscreen voor gaat gebruiken.

    Pilotwings Resort is heerlijk. Lekker vliegen en het is nog verdomd lastig om alles perfect te krijgen. Ik ben zelf erg benieuwd naar Ghost Recon: Shadow Worlds maar denk dat ik deze toch maar ga halen. Is maar 25 Euro bij ING met een zooitje rentepunten. Ze hebben daar ook wat andere 3DS games van Ubisoft (Asphalt, Splinter Cell en Rayman).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #2492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Pilotwings Resort is heerlijk. Lekker vliegen en het is nog verdomd lastig om alles perfect te krijgen. Ik ben zelf erg benieuwd naar Ghost Recon: Shadow Worlds maar denk dat ik deze toch maar ga halen. Is maar 25 Euro bij ING met een zooitje rentepunten. Ze hebben daar ook wat andere 3DS games van Ubisoft (Asphalt, Splinter Cell en Rayman).
    Ghost Recon Shadow Worlds kan ik echt enorm aanbevelen. Ik ben eigenlijk benieuwd of Nintendo een 3DS-versie van Advance Wars kan produceren die zo lekker speelt als GRSW, want Ubisoft heeft de lat nu al vrij hoog gelegd. De presentatie is erg mooi: niet alleen qua graphics en interface, maar ook qua muziek. M.b.t. dat laatste: dit spel heeft gewoon een compleet orchestrale soundtrack! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een handheld spel. Absoluut een aanrader dus.

  18. #2493

    Standaard

    De Advance Wars serie is altijd erg leuk en ik ben altijd wel fan geweest op strategy spellen (zowel realtime als turn based). Denk dat ik deze zeker ga halen voor de rentepunten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #2494
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoorde dat Asphalt erg tegen valt op de 3DS. Op mijn HTC DHD speel ik die veel. Dat is tevens de makke van nieuwe grotere schermen. Het vreet energie, Net als mijn DHD.

    Zit nog even te twijfelen welke games ik er nog bij haal. Maar die dus iig niet. Pa en kids vinden starwars leuk. Dus dikke kans dat die komt.

    Maar idd. Dit is echt een leuke gadget, en het werkt redelijk zonder hoofdpijn De DS was nooit mijn favo ding. Maar deze vind ik door het 3D scherm and besturing heerlijk! Probleem is de kids ook vinden! Opzouten. Hij is van mij...

    Hebben jullie overigens ook zo'n 3D demo filmpje met vermeld 'tijdelijk beschikbaar'?
    Uiteraard niet vergeten te updaten met de nieuwste firmware!

    In de P.U staat een leuk overzichtje met ongezouten meningen van de 3DS games! Do or Don't zeg maar!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2495

    Standaard

    Voordeel is wel dat je Wii nu weer vrij is . Het 3D filmpje kreeg ik ook na de eerste update. Helaas niet de update die ik had gehoopt (DSiWare, internetbrowser, 3DSiWare), maar een geinige toevoeging.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #2496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Voordeel is wel dat je Wii nu weer vrij is . Het 3D filmpje kreeg ik ook na de eerste update. Helaas niet de update die ik had gehoopt (DSiWare, internetbrowser, 3DSiWare), maar een geinige toevoeging.
    Ik las ergens dat de update met de shop pas in mei komt. Hoe het met de browser zit weet ik niet.

  22. #2497

    Standaard

    Tip: er bestaat een superhandige manier om je Mii te delen met behulp van een QR code die door de 3DS ingelezen kan worden. De werkwijze word hier beschreven.

    Edit: hier een van mezelf en van twee andere heren.

    Laatst aangepast door Richard B. : 28-03-2011 om 17:36

  23. #2498

    Standaard

    Heb vandaag de HD remakes van 3 Tomb Raider spellen gekocht voor de PS3. Voor 3 tientjes kan dat nog aardig wat vermakelijke uurtjes opleveren! Heb er zin in!

    Laatst aangepast door Marc T. : 28-03-2011 om 17:48

  24. #2499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tip: er bestaat een superhandige manier om je Mii te delen met behulp van een QR code die door de 3DS ingelezen kan worden. De werkwijze word hier beschreven.
    Grappig, heb je toegevoegd. Dit is de mijne:




    Hoe krijg je overigens dat gezicht erbij?
    Laatst aangepast door Sneaker : 28-03-2011 om 18:33
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #2500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Grappig, heb je toegevoegd. Dit is de mijne:



    Hoe krijg je overigens dat gezicht erbij?
    Je kunt in de Mii maker ook een plaatje genereren. Die heb ik er apart bij gezet.

Pagina 100 van 487 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •