Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 116 van 116 worden weergegeven.

Discussie: Scrubs (TV)

  1. #101

    Standaard

    Maar het is dus nog maar de vraag of bijvoorbeeld de Janitor en Ted aanwezig zullen zijn, al denk ik niet dat deze mannen een overvolle agenda zullen hebben.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Maar het is dus nog maar de vraag of bijvoorbeeld de Janitor en Ted aanwezig zullen zijn, al denk ik niet dat deze mannen een overvolle agenda zullen hebben.
    Neil Flynn a.k.a. The Janitor hoort al bij de groep acteurs die getekend hebben voor een eventueel negende seizoen. Hij schijnt overigens een hoofdrol te hebben in de pilot voor een nieuwe serie, dus z'n agenda is ook weer niet zo leeg.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Natuurlijk was dit de series finale, dat blijkt uit elke seconde.
    Dollhouse, Castle, Scrubs and More Renewed


    Source: Variety

    May 16, 2009



    Variety reports that Fox has renewed Joss Whedon's "Dollhouse" for a second season. The show has secured a 13-episode order and is likely to continue airing on Friday night.

    Fox on Friday also picked up comedy "Brothers" to series with a 13 episode-order.

    Meanwhile, ABC has renewed "Castle," "Scrubs" and "Better Off Ted." The network has given the green light to the murder mystery pilot "Happy Town" and an untitled legal ensemble show from writer Dave Hemingson. It's also given the go-ahead to the remake of sci-fi drama "V" as a limited series and the Courteney Cox-starring comedy "Cougar Town."

    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #104

    Standaard

    What? Ik was er toch echt van overtuigd dat dit de finale was, gezien de montage ook nog op het einde... Zucht, bijna nooit weet men wanneer te stoppen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #105

    Standaard

    Laatst begonnen met de serie! Momenteel bij Seizoen 3, episode 7! Erg leuk, erg vermakelijk

  6. #106

    Standaard

    Net de eerste twee afleveringen van seizoen 9 gezien, nog steeds vermakelijk.

  7. #107

    Standaard

    Ik vond het ook best leuk.
    Ik vond het nog niet zo hilarisch als eerdere afleveringen. Maar dit is eigenlijk ook een nieuwe serie. De setrie moet zijn draai nog weten te vinden.

    Ik ben ook wel blij dat de makers ook echt een nieuwe richting op willen slaan. Die opmerking van J.D. in de eerste aflevering ; "part of me hates how familiar this seems. I hope I can find a way to make this all feel new.” zit er volgens mij niet voor niets in.

    Door de omgeving voelt het al enigzins anders. Hopelijk zal de show na het vertrek van J.D ook echt zijn eigen ding worden, maar wel even grappig als Scrubs was.

  8. #108

    Standaard

    Ik vind Srcubs wel een aardige serie. Kijk regelmatig naar losse afleveringen op E4 (engelse satellietzender). Denk niet dat er ooit dvd-boxen van ga aanschaffen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #109

    Standaard

    Ik heb de boxen van SCRUBS tot seizoen 8, maar alleen de eerste twee met NL ondertitels. Mijn twee zonen zijn er gek op en samen met CHUCK en FRIENDS in hun TOP 3

  10. #110

    Standaard

    Jammer dat seizoen 3 t/m 8 (Niet dat falende extra seizoen) nooit in NL zijn uitgebracht.

  11. #111

    Standaard

    Ook niet in Vlaanderen trouwens, ik heb ze in Duitsland aangeschaft. Maar ze hebben allemal Engelse ondertitels en dan vallen ze best te volgen.

  12. #112

    Standaard

    ik vond dit:
    http://www.cdwow.nl/DVD/scrubs-the-c...32141/35449643
    6 met NL ondertiteling.. klopt dat?
    nouja het staat er maar ik dacht dat alleen 1&2 nl subs hadden.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik vind Scrubs wel een aardige serie. Kijk regelmatig naar losse afleveringen op E4 (engelse satellietzender). Denk niet dat er ooit dvd-boxen van ga aanschaffen.
    Correction, heb inmiddels de box met seizoen 1 t/m 8 in de kast staan

    Mensen die hier nog op zoek zijn naar uitgaves met nederlandse subs. Niet doen; gewoon de engelse box bestellen. Dit soort series moet je met engelse subs kijken. Bij de vertaling gaan er veel te veel grappen verloren.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #114

    Standaard

    Gewoon lezen en inderdaad vooral ook luisteren.
    Zonder subds gaan me toch dingen verloren.
    Maar heel persoonlijk voor iedereen natuurlijk.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Correction, heb inmiddels de box met seizoen 1 t/m 8 in de kast staan

    Mensen die hier nog op zoek zijn naar uitgaves met nederlandse subs. Niet doen; gewoon de engelse box bestellen. Dit soort series moet je met engelse subs kijken. Bij de vertaling gaan er veel te veel grappen verloren.
    me ma kan amper engels!!!

    ik weet niet waarom maar word altijd pissig als mensen denken dat ik geen engels kan volgen...
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  16. #116

    Standaard

    Bas heeft wel gelijk, met de vertaling gaat veel verloren.
    Ook ik heb al gezien dat bij sommige boxen staat vermeld dat ze NL ondertitels hebben.
    Ik ben er persoonlijk nog geen tegengekomen buiten seizoen 1 en 2;

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •