Pagina 50 van 139 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDPsycho Bekijk bericht
    Vergoedt FRS ook de kosten van het terugsturen van een beschadigd product? Zie hier niets over in de algemene voorwaarden of ergens anders op de site.
    Volgens mij is dat altijd gratis (antwoordnummer) als ik me niet vergis

  2. #1227

    Standaard

    Wat ongelooflijk irritant toch weer he. Gisteren een aantal VVV bonnen ontvangen voor de kerst. Denk dan bestel ik 3 BR's voor 30 euro met 5 euro Sint kortingsbon, kun je alleen afhalen in het filiaal als je direct betaald; geen enkele mogelijkheid dus om die drie te bestellen mét kortingsbon én te betalen middels VVV bonnen.
    Weet iemand tot wanneer die actie is, staat nergens op de site vermeld?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #1228

    Standaard

    Actie aankoopbedrag terug in de vorm van tegoedbonnen

    De tegoedbonnen net ontvangen voor 60,00 eur

    6 x 10,00 euro.

    Maar er is een haakje onder het gras
    Je kunt maar 1 couponcode per bestelling gebruiken en je moet voor minimaal 40 euro bestellen per levering

    Dus weer geweldig van FRS!

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Weet iemand tot wanneer die actie is, staat nergens op de site vermeld?
    Ik denk t/m 9 januari.
    Op 10 januari zijn die 10 euro kortingsbonnen inwisselbaar van de FRS betaalt je aankoopbedrag terug actie. Ik verwacht niet dat ze dan eengrote actie hebben lopen verder en waarschijnlijk zijn de standaard prijzen dan ook weer wat hoger, maar het blijft een gok van me
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1230

    Standaard

    Nog iemand de laatste nieuwsbrief gelezen? Daar staat namelijk in dat dit de laatste week is van de 3 voor 30 actie?!
    Ik dacht dat dit een permanente actie was!

  6. #1231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Nog iemand de laatste nieuwsbrief gelezen? Daar staat namelijk in dat dit de laatste week is van de 3 voor 30 actie?!
    Ik dacht dat dit een permanente actie was!
    Heb dat nog nergens zien staan eigenlijk.

    Maar ik hoop wel dat de prijzen nog een beetje laag blijven deze maand. Heb een hele zooi van die bonnen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #1232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heb dat nog nergens zien staan eigenlijk.

    Maar ik hoop wel dat de prijzen nog een beetje laag blijven deze maand. Heb een hele zooi van die bonnen
    Ter bewijs een stukje uit de nieuwsbrief gehaald:


  8. #1233

    Standaard

    Hmm vreemd, dat staat er bij ons niet bij. Misschien stopt de actie alleen in Belgie


    EDIT: Heb net weer een mail gehad van de FRS en dit is inderdaad de laatste week. Wat een naai actie zeg!

    Dan ga ik denk ik ook niet al die bonnen gebruiken. De overige prijzen vind ik namelijk veel te hoog.
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 03-01-2011 om 22:28
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #1234

    Standaard

    De 2=1 actie van de BBC comedy dvd's is inmiddels ook al verwijderd. Zo blijft er weinig interessants over zeg
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1235
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind qua mijn smaak toch weinig schokkends uitkomen in januari c/q februari...
    Al had ik acties of bonnen tot mijn beschikking..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1236

    Standaard

    Ik heb nog kortingsbonnen ter waarde van 20 euro (volgens mij bij minimale besteding van 40 euro).
    Wie ze wil hebben, die moet even een PM sturen.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  12. #1237

    Standaard

    Prima service van FRS.
    Vorige week maandag Back to the Future Trilogy op BD besteld, maar vandaag nog niet ontvangen.
    Even gebeld, want reageren via E-mail is niet hun sterkste punt en ik krijg gewoon een nieuwe box toe gestuurd

    Edit 05/01/11 En vandaag al binnen
    Laatst aangepast door peptalk : 05-01-2011 om 20:14
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Ik heb nog kortingsbonnen ter waarde van 20 euro (volgens mij bij minimale besteding van 40 euro).
    Wie ze wil hebben, die moet even een PM sturen.
    Bonnen zijn vergeven!
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  14. #1239

    Standaard

    Heeft iemand nog een 5 euro couponcode.
    Wil The Godfather bestellen, ik had een code maar bij bestellen ging iets niet goed

    De code was daarna dus niet meer geldig

  15. #1240

    Standaard

    Vandaag even wat aankopen gedaan en wat bonnen geregeld speciaal voor de mensen die er nog eentje willen maar geen hebben.

    6x 10,-
    5x5,-

    Mocht iemand belang hebben bij een bon, dan pm me maar. Envelopje en zegel is alles wat je hoeft te vergoeden

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heeft iemand nog een 5 euro couponcode.
    Wil The Godfather bestellen, ik had een code maar bij bestellen ging iets niet goed

    De code was daarna dus niet meer geldig
    Had ik ook.
    Heb toen mail gestuurd naar klantenservice.
    Die hebben de code opnieuw geactiveerd.

  17. #1242

    Standaard

    Als iemand nog een digitale couponbon over heeft en die nioet meer nodig heeft zou ik hem graag willen hebben

    Alvast bedankt

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Als iemand nog een digitale couponbon over heeft en die nioet meer nodig heeft zou ik hem graag willen hebben

    Alvast bedankt

    Jup ik ook! thx

  19. #1244

    Standaard

    Vandaag een mail gekregen van de Belgische FRS, was vergeten dat ik daar ook nog wat had besteld...

    Dus ik geef 1 code van € 5 en 1 van € 10 weg. PM me maar indien je ze wilt. Let wel, de codes zijn enkel geldig op freerecordshop.be (die helaas vaak hogere prijzen hebben en een minder aantrekkelijk aanbod vind ik...).

    EDIT: de bonnen zijn inmiddels weggeven.
    Laatst aangepast door Tom91 : 12-01-2011 om 20:59

  20. #1245
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Als er nog iemand een bon over heeft voor 10€ korting op 40€ voor de FRS.nl webshop, PM mij dan aub.

  21. #1246

    Standaard

    ik ben ook nog op zoek naar een 10 euro kortings bon dus als je nog eentje over hebt stuur mij dan een pm

  22. #1247

    Standaard

    Ik heb wat besteld bij FRS en de optie afhalen in winkel geselecteerd. Krijg ik dan een mailtje of telefoontje wanneer ik het kan ophalen? En zijn het wel allemaal gesealde of rapen ze het in de winkel bij elkaar?

  23. #1248

    Standaard

    Het beste kun je online in de gaten houden wanneer het product verzonden wordt naar filiaal en dan zou de volgende dag de status afhalen in filiaal moeten worden. Meestal ga ik er zelf ook al de volgende dag naar toe, al is de status nog niet veranderd.
    Bestelling wordt vanuit het magazijn naar het betreffende filiaal gestuurd, normaal gesproken nieuwe exemplaren dus, bij super aanbiedingen zijn het wel eens opnieuw gesealde exemplaren, maar die ik heb gehad waren altijd top kwaliteit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1249

  25. #1250

    Standaard

    @The Puma, pipeloi en Master S

    Code gestuurd (10 bij besteding van 40).

Pagina 50 van 139 EersteEerste ... 4046474849505152535460100 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •