Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bedoel meer kwa instellingen; contrast/helderheid dat soort dingen.
    Samsung UE40ES8000| Marantz SR7005|Focal 816w| Focal 806| BK XLS 200 MK II| Oppo 93

  2. #52

    Standaard

    eindelijk ziggo in huis!

    gvd gemist die zooi,kpn digitenne is toch wel heel karig als je ziggo gewend was.

    op die 63inch is hd wel prachtig hoor!
    nu nog boven de tv installeren,op 3m afstand is die 42inch op de slaapkamer ook geen straf...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostbosmans Bekijk bericht
    Bedoel meer kwa instellingen; contrast/helderheid dat soort dingen.
    Heb zelf helemaal niets gedaan wat je als inspelen zou kunnen aanmerken, wel een TV zender zonder logo opgezet tussen films met zwarte balken. Blu rays gekeken op de stand film, niet die demo stand waarbij alles extra fel gaat branden. BTW, als je 3D gaat draaien, dan gaat alles wel extra fel branden, heb ook gewoon 3D vanaf het begin ermee gekeken.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    eindelijk ziggo in huis!

    gvd gemist die zooi,kpn digitenne is toch wel heel karig als je ziggo gewend was.

    op die 63inch is hd wel prachtig hoor!
    nu nog boven de tv installeren,op 3m afstand is die 42inch op de slaapkamer ook geen straf...

    mazzel,niels
    Ah, hij is aangekomen..... van 42 naar 63, dat is tenminste een stap die opvalt Zeker al weer gewend..... en je wacht nu op de 70+ modellen

    Heb je zelf nog iets gehoord dat op die "buzz" lijkt? , hier is hij muisstil
    Have fun and enjoy your collection

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als die universele 3D billen een beetje knap zijn en betaalbaar, lijkt het me slim om deze aan te schaffen, hoef je je bij de opvolger van je TV niet gebonden te voelen aan het huidige merk
    Heb ook zo'n universele 3D bril aangeschaft via http://www.3doptix.nl. Werkt heel goed op m'n LG!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andydp Bekijk bericht
    Heb ook zo'n universele 3D bril aangeschaft via http://www.3doptix.nl. Werkt heel goed op m'n LG!
    Zijn daar wel erg prijzig, momenteel heb ik genoeg brillen, 1 zat er bij de TV, 2 gekregen bij welkomstpakket en 1 extra gekocht, deze was dacht dacht ik 65,-- euro. Ook een veertigtal batterijtjes erbij en ik kan denk ik de komende 10 jaar in 3D kijken..... als de TV het tenminste zolang uithoud
    Mocht ik toe zijn aan een paar nieuwe brillen, dan zal ik zeker universele overwegen, maar de prijs moet dan wel goed zijn.....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •