Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 546 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Toen ik thuiskwam was die van mij ook beschadigd. Stukje van het dak was er af en 2 wielen. Ik heb niet moeilijk gedaan, seconde lijm en het zat weer vast

  2. #427

    Standaard

    De paintjob op de foto die hier gepost is ziet er beter uit dan de versies hier, denk ik (hoewel de foto niet echt heel erg duidelijk).

    Bij mij was het schaalmodel intact, maar de opdruk Back to the Future op de voet is "vuil". Er zit een soort zwarte schijn over. Ik denk lijmresten van de onderkant van die voet (er is een soort zwarte vilt opgeplakt). Ik durf het er niet afkrabben, want dan denk ik dat de letters mee weg zijn.

    Afin, het ding staat hier in de kast. Ik zet mij 1:18 schaalmodel van SunStar ver genoeg weg, anders lijkt de "officiële universal versie" nog slechter.

    Dus iedereen die een schaalmodel wil: ga voor de diecast 1:18 van SunStar!!!

  3. #428

    Standaard

    Nou ik heb de box ook zojuist ontvangen. Man, man wat een ellende zeg. Mijn zoontje van 1 heeft nog mooiere autootjes dan dit geval. Erg telleurstellend. Hij is ook een stuk kleiner dan ik verwacht had. Op de foto;s leek hij iig groter. Het mooiste aan het model is nog de voet en dat is ook het einge wat wel van een degelijke (zware) kwaliteit is.

    De andere goodies zijn best leuk maar ook niet van super kwaliteit.

    De box van de blu-ray zelf vind ik wel erg mooi. Dit weekend maar een BTTF marathonnetje inplannen denk ik zo

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Het zou wel eens een echt collectors item kunnen worden. Areadvd zegt dat deze editie compleet is geannuleerd, wegens kwaliteit.

    http://www.areadvd.de/news/2010/11/3...n-die-zukunft/
    Leuk dit te horen. Heb ik nu toch een lelijke, maar mogelijk in de toekomst zeldzame boxset in de kast staan .

  5. #430

    Standaard

    Oke, dat is dan duidelijk. Ik ga voor de gewone Blu-ray box, en steek daarbij zo'n 30 a 40 euro in mijn zak. De Nederlandse giftsets van tegenwoordig zijn echt een aanfluiting.

    Zoals al een paar keer aangehaald kun je dan beter (indien gewenst) een fatsoenlijk Delorean model of ander merchandise-item apart aanschaffen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  6. #431

    Standaard

    Als je iets geeft om de extra's dan kan je kan beter gewoon ff wachten totdat deze box voor om en nabij dezelfde prijs, of zelfs minder, als de standaard box in de schappen staat. Zal nl. niet de eerste keer zijn met een Nederlandse L.E.

  7. #432

    Standaard

    Ze stellen hem uit omdat ze niet tevreden waren over de kwaliteit van de box, maar als ik dit zo allemaal lees heeft het uitstellen(op frustraties na) niet veel uitgehaald.
    Ben blij dat ik de pre-order had geannuleerd en voor de gewone uitgave ben gegaan.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  8. #433

    Standaard

    en ja hoor Box nr 4 (VIER JA) onderweg van FRS. Echt wat die lui doen weet ik niet daar maar voorzichtig omgaan met orders iig niet
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  9. #434

    Standaard

    Ben blij dat ik voor de UK tin heb gekozen!

    Schijnt een gewilde item te zijn op dit moment. Op eBay.co.uk wordt het rond de 100 pond verkocht

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiman Bekijk bericht
    Ben blij dat ik voor de UK tin heb gekozen!

    Schijnt een gewilde item te zijn op dit moment. Op eBay.co.uk wordt het rond de 100 pond verkocht
    Bwah, alleen voor die tin en die verdwijnende foto, vind ik dat nu ook weer niet de moeite om die erbij te kopen. O ja, een kleine nummerplaat zat er ook bij, zeker?

    Mag ik vragen hoe groot die blueprint uit de tin box is? Die uit de DeLorean editie valt wat tegen van afmetingen, eigenlijk (denk iets groter dan A4, maar ben niet zeker, en te lui om deze te gaan halen twee verdiepingen hoger )

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Bwah, alleen voor die tin en die verdwijnende foto, vind ik dat nu ook weer niet de moeite om die erbij te kopen. O ja, een kleine nummerplaat zat er ook bij, zeker?

    Mag ik vragen hoe groot die blueprint uit de tin box is? Die uit de DeLorean editie valt wat tegen van afmetingen, eigenlijk (denk iets groter dan A4, maar ben niet zeker, en te lui om deze te gaan halen twee verdiepingen hoger )

    Als ik het goed voor heb is de blueprint een A2 formaat. Heb ze eens opengevouwen.

  12. #437

    Standaard

    Iets groter dan A2, 68x53 cm om precies te zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #438

    Standaard

    Ik heb net de blu ray ontvangen van bol.com en er zitte deuken aan de zijkant. Zowel de binnen- als de buitenkant.
    Heeft het zin om een nieuwe te vragen, of ben ik een zeurpiet.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #439

    Standaard

    Retour, en een nieuwe vragen, natuurlijk!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Ik heb net de blu ray ontvangen van bol.com en er zitte deuken aan de zijkant. Zowel de binnen- als de buitenkant.
    Heeft het zin om een nieuwe te vragen, of ben ik een zeurpiet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #440

    Standaard

    Mijn exemplaar ontvangen van amazon.fr. De Delorean versie voor 40€. Delorean is idd echt ontgoochelend. Maja voor 40€ in preorder kon ik hem niet laten.

  16. #441

    Standaard

    Heb de Dolorean versie zien staan bij Mediamarkt Z'meer. Prijs = 54,99 en ik vind hem foeilelijk.
    Gelukkig heb ik de losse box (NL) bij Bol.com gekocht met cadeaubonnen en heb net de Tin-box (UK) met alle extra's (exclusief blu-rays) voor 25 dollar gekocht. Lijkt me een koopje gezien de huidige prijzen op Ebay.

  17. #442

    Standaard

    Media Markt Groningen en Zwolle verkopen de Delorean editie met klapbanden voor € 50,-. Vind hem toch erg teleurstellend als je het vergelijkt met de tin editie uit Engeland.

  18. #443

    Standaard

    Ik heb de DeLorean set ontvangen van www.dvdoutlet.nl. Klein dingetje afgebroken aan de auto maar verder in prima staat. Ik moet zeggen dat de auto me ook enorm tegenviel. Hij is weliswaar Diecast en niet plastic maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hij is verder kleiner dan ik dacht en heel slecht afgewerkt. Ook de andere goodies zijn echt triest van kwaliteit. Ik las een review van de tin box op Amazon.uk waar iemand zegt dat de extra's wel bootleg spullen lijken ipv official licensed Universal products. Dat is met deze goodies (wat voornamelijk dezelfde zijn) ook het geval. Ook de Almanac, wat ik wel een leuke toevoeging vond, is op zakformaat en dus veel te klein. Zelfs het raampje van de doos is bobbelend dun plastic en de doos is daarom zelf ook niet mooi als display item. Ik heb het venstertje zelf meteen vervangen voor een dikker plastic raampje wat gewoon strak is en niet bobbelt. Al met al kan ik me goed voorstellen dat Universal de set in heel veel landen geschrapt heeft vanwege de trieste kwaliteit.

    Toch ben ik heel erg blij met de set. Los van dat de films geweldig van kwaliteit zijn en de extra's leuk en voldoende, wordt dit ook een enorm waardevol collector's item. Dat is het voordeel van het schrappen van de set in veel landen. Als hij straks hier in de aanbieding is, en dat verwacht ik wel aan gezien veel mensen hem niet zullen kopen vanwege de slechte kwaliteit, dan schaf ik me een paar exemplaren aan die dan op ebay.com gaan.

  19. #444

    Standaard

    Hier 2 foto's :

    1 van de Belgische Delorean Editie

    http://users.telenet.be/CI/Belgische...n%20Editie.jpg

    1 van de UK Tin Editie

    http://users.telenet.be/CI/UK%20Tin%20Editie.jpg

    De verschillen :

    UK Tin :

    - 3 kranten, deze zijn enkelzijdig bedrukt en iets groter dan de Belgsiche editie
    - De "Almanac" is iets groter dan de Belgsiche Editie
    - De blauwdruk is heel groot.
    - 11 postkaarten :
    6 met schetsen van Hoverboards
    5 met schetsen van Delorean
    - Foto van Marty & Doc is een echte foto.
    - "Outatime" nummerplaat
    - Verdwijnende foto
    - 2 posters

    - Dun Boekje binnenin bij de Blu Rays

    Belgsiche Delorean Editie :

    - Meer kranten dan de UK Tin + ook de "Save The Clocktower" Flyer ,
    Alle kranten zijn langs 2 kanten bedrukt, maar wel kleiner dan de UK Tin
    - De "Almanac" is iets kleiner dan de UK Tin
    - De blauwdruk is heel klein.
    - 13 Postkaarten :
    6 met foto's van de personages
    3 met foto's van de delorean
    3 met de filmposters van BTTF 1, 2 & 3
    1 met de foto van Marty & Doc
    - Mapje "Do Not Open - Confidential" ( dient denk ik voor de blauwdruk in te doen )
    - Diecast Delorean
    - Certificate of Authenticity

    - Dikker boekje dan de UK Tin bij de Blu Rays, dit vind ik goed gedaan

    MVG,
    Soxbro

  20. #445

    Standaard

    Ben toch blij dat ik niet de overpriced DeLorean editite heb genomen. Dat ding is te lelijk...
    Dan vindt ik de metalen Enterprise bij de US versie van de film veruit superieur. Al was die dan wel weer iets duurder.

    Op Ebay gaat de UK tin trouwens voor 150 euro van de hand.... Ongelooflijk!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Op Ebay gaat de UK tin trouwens voor 150 euro van de hand.... Ongelooflijk!
    Misschien dan toch maar weer verkopen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #447

    Standaard Back to the future limited edition

    Hoi.

    Ik ben opzoek naar de boxsets van back to the future.
    De boxset "back to the future delorean edition blu-ray" heb ik reeds in bezit,



    maar deze is toch weer net even iets anders dan de andere volgende 2 waar ik dus ook naar opzoek ben.

    Deze zijn dus:

    *Back to the Future Trilogy Limited Edition Collector's Tin [Blu-ray]




    *Back To the Future 20th Anniversary Box japan edition




    Graag zou ik deze kopen voor een eerlijke prijs wel te verstaan. nieuw en in ongeschonden verpaking, Is hier iemand die deze boxen heeft aangeschaft maar er terug vanaf zou willen of ze dubbel heeft dan hoor ik het graag.


    dank bij voorbaat
    met vriendelijke groeten.

  23. #448

    Standaard

    Volgens mij is die onderste box de dvd versie van een aantal jaren geleden. Overigens wel een fraaie set. Die is op Ebay nog wel te vinden.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  24. #449

    Standaard

    Als hij nou niet dit forum als lullig Marktplaats-punt gebruikt had en dit topic eerst even had doorgelezen, had hij kunnen weten dat de Duitse editie die hij zoekt gecancelled is.

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Volgens mij is die onderste box de dvd versie van een aantal jaren geleden. Overigens wel een fraaie set. Die is op Ebay nog wel te vinden.

    Dat klopt inderdaad wat je zegt, de onderste is van de 20th anniversary.
    De andere 2 zijn dan weer recenter en zijn van de 25th anniversary.

    Leuke dingen zijn het inderdaad. En ja klopt wat je zegt ze zijn noch te verkrijgen op ebay.
    Alleen heb ik daar niet zo echt ervaring mee.
    En heb ik spijtig genoeg ook geen paypal account en evenals geen ervaring mee.

Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 8141516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •