Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door krul15 Bekijk bericht
    nou mensen het is officieel een feit, Panasonic Nederland doet ook mee met de actie.
    Bij aankoop van een panasonic 3dtv krijg je een 3d bluray speler + avatar 3d.

    Dus topic starter verander ff de titel

    http://panasonic.nl/html/nl_NL/Panas...770/index.html
    Titel aangepast...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ehhm het is maar een schijfje van 20 euro hoor
    niet op ebay, daar heb ik biedingen gezien van +100,-

  3. #28

    Standaard

    zal wel weer niet gesubtitled worden...

    en om de normale kopers wie geen panasonic tv willen kopen of al een andere hebben word de commerciele 3d bluray de extended versie... hoop ik

  4. #29

    Standaard

    weet iemand eigenlijk wanneer avatar 3d eigenlijk verkocht gaat worden ? of duurt dat nog wel een jaar ofzo?

    heb namelijk een samsung 3d led en ga er echt geen panasonic voor bijkopen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #30

    Standaard

    zoals ik hier las zou dat in het eerste kwartaal van 2011 zijn, maar als je echt niet kan wachten kun je de 3D film ook al via Ebay kopen (maar dan betaal je ervoor) mijn advies wacht het rustig af (of dl de film voor op een mediaplayer) dan is de film nog normaal geprijsd

  6. #31

    Standaard

    Is deze nu ook voor kopers die hem eerder dan de actieperiode hebben gekocht??

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    zoals ik hier las zou dat in het eerste kwartaal van 2011 zijn, maar als je echt niet kan wachten kun je de 3D film ook al via Ebay kopen (maar dan betaal je ervoor) mijn advies wacht het rustig af (of dl de film voor op een mediaplayer) dan is de film nog normaal geprijsd
    Het schijnt echter wel dat de disc alleen werkt in een speler van Panasonic.
    The future is Blu

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Voor de volledigheid. Dit was de reactie van Panasonic:

    Bedankt voor uw input. Wij moeten u echter meedelen dat de genoemde actie vooralsnog niet van toepassing is in Nederland.

    Indien dit op korte termijn verandert, zal dit via onze website kenbaar worden gemaakt.

    mvg
    Panasonic Info Centre
    Daarom stuur ik nooit meer mailtjes naar de klantenservice van bedrijven. Dat zie je met deze actie ook weer. Twee week verder en het is alsnog geregeld.

    Je krijgt niets zeggende antwoorden terug of ze weten het gewoon niet. Vraag je bijvoorbeeld hoe het met een bepaalde order is, en wanneer ze weer voorraad krijgen. Krijg je als antwoord zodra het binnen krijgen, sturen we het op. Bel gewoon de leverancier op en stel dezelfde vraag, i.p.v. klantje pesten.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raMniv Bekijk bericht
    Is deze nu ook voor kopers die hem eerder dan de actieperiode hebben gekocht??
    Vorig week kreeg ik ineens volgende mailtje van Panasonic. Er werd door iemand in dit forum negatief gesproken over de helpdesks van bedrijven maar Panasonic is wat mij betreft de uitzondering op die regel. Dus alle Panasonic 3D tv bezitters: snel aanvragen dus!

    Beste Panasonic 3D TV bezitter,

    Wij hebben uw reactie betreffende onze huidige actie met betrekking tot Panasonic 3D TV's ontvangen en in behandeling genomen.

    We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u op geen enkele wijze in het bezit kunt komen van de spectaculaire 3D Blu-ray titel AVATAR. Een film die in 3D zijn succes heeft bewezen in de bioscopen en die nu exclusief beschikbaar wordt gesteld bij aankoop van een Panasonic 3D TV.

    Omdat u reeds in een vroeg stadium heeft besloten een 3D TV van Panasonic aan te schaffen, kunt u nu geen gebruik meer maken van de actie die loopt van 15 november tot en met 31 december 2010.

    Maar omdat juist u een van de eersten was die een Panasonic 3D TV heeft gekocht, willen we u toch graag belonen. Als u uw aankoop registreert op onze website, en daarbij onderstaande instructie volgt, kunnen we u als trouwe Panasonic gebruiker toch de 3D Blu-ray disc van AVATAR toesturen.

    LET OP:
    Zoals u weet voldoet u niet aan de actievoorwaarden van de huidige Panasonic 3D actie. Het door ons genomen besluit heeft uitsluitend betreking op de 3D AVATAR Blu-ray disc. U kunt geen aanspraak maken op de 3D Blu-ray speler. We gaan er van uit dat u hier begrip voor heeft.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier met uw Panasonic 3D aparatuur.

    Met vriendelijke groet,
    Panasonic Info Centre

    Instructie:
    1) Klik de volgende link aan:
    http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/4248/module/myPanasonic/registration/product/enterEmail.html#anker_42482) Voer uw e-mail adres in en klik op registreren
    3) In deze registratieomgeving dient u uw NAW + aankoopgegevens in te voeren.
    * Belangrijk is de regsitratie van het product. Dit dient een van de deelnemende 3D TV's te zijn aan de huidige actie!
    4) Maak nadat u alle velden heeft ingevuld een print van uw registratie en een kopie van uw aankoopsbewijs (voorzien van een duidelijke aankoopsdatum) en stuur deze op naar:

    Panasonic Nederland
    o.v.v. Avatar 3D
    Europalaan 30
    5232 BC 's-Hertogenbosch
    Nederland

    5) Klik op registeren; vervolgens ontvangt u een link in uw persoonlijke mailbox om de registratie te bevestigen. Door de link aan te klikken wordt de bevestiging uitgevoerd.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb hem zojuist binnengekregen het heeft anderhalve week geduurd. Klasse Panasonic!!!

  11. #36

    Standaard

    Ook maar een berichtje naar Panasonic gewaagd.
    Wie weet

  12. #37

    Standaard

    erg slechte ontwikkeling dit: http://www.blu-ray.com/news/?id=5617
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #38

    Standaard

    Ik vind het nogal raar dat DE film die de 3D waanzin startte , en die het 3D thuis kijken kon helpen opstarten , nu word weggehaald. Zal wel zeer lucratief geweest zijn , maar als Cameron nou eens nadacht had hij kunnen bedenken dat hij zo misschien wel de 3D markt laat instorten , en hij was nog maar net op de 1ste etage...

  14. #39

    Standaard

    En dat laatste is alleen maar toe te juichen naar mijn persoonlijke mening.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1988 Bekijk bericht
    Ik vind het nogal raar dat DE film die de 3D waanzin startte , en die het 3D thuis kijken kon helpen opstarten , nu word weggehaald. Zal wel zeer lucratief geweest zijn , maar als Cameron nou eens nadacht had hij kunnen bedenken dat hij zo misschien wel de 3D markt laat instorten , en hij was nog maar net op de 1ste etage...

    Is al zo vaak gezegd maar goed nog een keer: het is een besluit van 20th Century Fox die de rechten heeft op Avatar (waar ze ook $250mln voor hebben betaald en de gok hebben genomen om hem te maken). Je kunt je terecht afvragen of het een verstandig besluit is van 20th Century Fox maar James Cameron kan hier weinig aan doen. Ook hier geldt: wie betaalt bepaalt.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grimson Bekijk bericht
    Ook maar een berichtje naar Panasonic gewaagd.
    Wie weet
    Met kerst lag hij onder de boom! Mijn vriendin had hem nog even een paar daagjes 'bewaard'
    Maar bedankt Panasonic!

  17. #42

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grimson Bekijk bericht
    Met kerst lag hij onder de boom! Mijn vriendin had hem nog even een paar daagjes 'bewaard'
    Maar bedankt Panasonic!
    Ik als topicstarter verdien toch ook wel een bedankje !

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Ik als topicstarter verdien toch ook wel een bedankje !
    Baltar, uiteraard bedankt! Persoonlijk zou ik zonder deze post dan ook maar hebben aangenomen dat de early adopters gewoon pech hebben gehad!

  19. #44

    Standaard

    Ik heb ze een email gestuurd en ze kwmen met de reactie dat ik niet in aanmerking kwam. Erg flauw.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raMniv Bekijk bericht
    Ik heb ze een email gestuurd en ze kwmen met de reactie dat ik niet in aanmerking kwam. Erg flauw.
    en dat terwijl je een 3D Panasonic tv hebt aangeschaft??

  21. #46

    Standaard

    Toch maar even geregistreerd om te zeggen dat ik een panasonic tx-p50vt20 en panasonic blu-ray 3d speler heb gekocht _na_ de actie en toch een avatar in de bus kreeg nadat ik er netjes 1 had aangevraagd.

    Er waren 4 films toch? Welke waren dat allemaal? En kan ik ze allemaal op deze manier krijgen (het ging me voornamelijk om Avatar)?

    Overigens was ie erg mooi om te zien, alleen jammer dat de bril zo oncomfortabel zit.

    Mijn dank gaat uit naar baltar (Battlestar Galactica fan?) voor zijn post. Scheelt me weer 100 euro uitgeven op eBay.

  22. #47

    Standaard

    Als je geen Panasonic TV en Blu ray-speler gekocht hebt, kan je op Marktplaats voor € 75,- Avatar 3D kopen.....
    ..... met 3D de diepte in .....

  23. #48

    Standaard

    Wat ik op sommige andere sites las is dat veel mensen gekopieerde versies verkopen van Avatar voor 100 dollars. M.a.w. deze exclusieve deals met fabrikanten zorgt ervoor dat de software piraten nu een manier hebben om 100 dollar biljetten te maken. Liefhebbers willen echt niet 1,5 jaar wachten voordat zij hun versie van Avatar binnen hebben.

    @Gouda, ondanks je smiley mag ik toch hopen dat je het me me eens bent dat 75 euro te duur is voor een film (ook al is het een geweldige 3D ervaring).

  24. #49

    Standaard

    Ferala, je hebt gelijk wat betreft dat kopiëren.

    Overigens denk ik dat € 75,- niet overtrokken is. Ik denk namelijk dat als Avatar 3D eenmaal in de winkel ligt er € 45,- voor betaald moet worden. Het is immer dé 3D-film (waar de massa mee overstag is gegaan voor 3D). Zelf heb ik er € 65,- voor betaald (8 biertjes minder drinken ).
    ..... met 3D de diepte in .....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouda Bekijk bericht
    Ferala, je hebt gelijk wat betreft dat kopiëren.

    Overigens denk ik dat € 75,- niet overtrokken is. Ik denk namelijk dat als Avatar 3D eenmaal in de winkel ligt er € 45,- voor betaald moet worden. Het is immer dé 3D-film (waar de massa mee overstag is gegaan voor 3D). Zelf heb ik er € 65,- voor betaald (8 biertjes minder drinken ).
    €45? Geen idee waar je dat vandaan haalt. Geen enkele 3D film kost nog €45 (populair of niet), en de prijzen zullen alleen maar zakken.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •