Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 315 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Net de film bekeken, en ondanks het feit dat de transfer wellicht lichte DNR heeft, is het een fantastische ervaring om de film eindelijk in 2.35:1 te zien. De kleuren zijn werkelijk fantastisch en het geluid is ook denderend. De film zelf had ik enige tijd niet gezien, maar heeft niets aan kracht ingeboet.

    De Canadese versie heeft buiten de bekende mankementen ook een vrij slappe verpakking, een van de dischouders in het digipack heeft al losgelaten.

  2. #177

    Standaard

    Net ook gekeken en ik ben zeer te spreken over de beeldkwaliteit en over het geluid.
    Ik heb de Canadese 2 disc versie, deze zit in een BD slim keepcase met een slipcover er omheen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #178

    Standaard

    Gisteren de US Full Disclosure binnen gekregen. Beeld en met name het geluid zijn fenomenaal!
    Verpakking is prima in orde, al had het doosje zelf, misschien wel wat steviger gemogen. En dan dat eeuwig irritante losse blaadje wat ze tegenwoordig vaker op de verpakking plakken... (zoals o.a. bij de Studio Canal Collection)
    Druk zoiets gewoon op de verpakking zelf. Bij mij zaten er zelfs 2 anti-diefstalchips achterop dat papier, waardoor het krom gebogen aan de verpakking hing wanneer je de box ergens weg zette.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  4. #179
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik probeer het eerst wel met axelmusic als ik hem binnen heb, zij handelen normaal gesproken ook altijd alles prima af.
    En heb je reeds bericht gehad van hen ? Mijn Canadese Full-Disclosure versie is hier nog niet binnen van axelmusic.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En heb je reeds bericht gehad van hen ? Mijn Canadese Full-Disclosure versie is hier nog niet binnen van axelmusic.
    Yep, ik heb bevestiging terug dat zodra zij de juiste versie in huis hebben zij die toesturen en daarna dien ik de discs op de goedkoopste manier naar Denemarken te sturen en de kosten krijg ik dan vergoed via een tegoed voor op hun site.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Yep, ik heb bevestiging terug dat zodra zij de juiste versie in huis hebben zij die toesturen en daarna dien ik de discs op de goedkoopste manier naar Denemarken te sturen en de kosten krijg ik dan vergoed via een tegoed voor op hun site.
    Toch wel een aardig gedoe.

    Ik heb geen mail van Axelmusic gekregen, maar direct via Maple hoef ik niks terug te sturen of zelf (tijdelijk) te bekostigen.

  7. #182

    Standaard

    Ik kreeg ook een mail van axel en ik hoef ook niks terug te sturen...

  8. #183

    Standaard

    Hebben jullie een e-mail gestuurd of aangegeven dat je een 'defect' exemplaar had? Ik heb namelijk het tweede gedaan.
    Theoretisch kan ik ook niets terugsturen en zeggen dat ik het wel heb gedaan, maar dat vind ik dan weer een beetje laf.

    Edit: ik bedoel dus aangegeven bij de order, daar kun je op een button drukken.
    Laatst aangepast door peptalk : 26-10-2010 om 14:48
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hebben jullie een e-mail gestuurd of aangegeven dat je een 'defect' exemplaar had? Ik heb namelijk het tweede gedaan.
    Theoretisch kan ik ook niets terugsturen en zeggen dat ik het wel heb gedaan, maar dat vind ik dan weer een beetje laf.
    Ik heb een mailtje gestuurd dat inderdaad mijn exemplaar defect was, en ik hoef niets terug te sturen, volgens het mailtje wat ik terugkreeg.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik heb een mailtje gestuurd dat inderdaad mijn exemplaar defect was, en ik hoef niets terug te sturen, volgens het mailtje wat ik terugkreeg.
    Zelfde.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ik heb een mailtje gestuurd dat inderdaad mijn exemplaar defect was, en ik hoef niets terug te sturen, volgens het mailtje wat ik terugkreeg.
    Hier ook hetzelfde, gewoon gereageerd op het verzendingsmailtje. Ik hoef niets terug te sturen maar krijg wel nieuwe discs en een boekje. En ook snel antwoord trouwens
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #187

    Standaard

    Ik heb het zelfde bericht gekregen als peptalk nadat ik bij mijn order heb aangegeven dat ik een exemplaar had ontvangen met ontbrekend booklet en foutief bedrukte disc's,... na ontvangst van de nieuwe discs moet ik de foute discs retour sturen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #188
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik heb al deze reacties gelezen (wil zelf ook de BluRay aanschaffen, want die is een topper puur sang). Mijn vraag is waar kan ik deze BluRay nu het beste (en het goedkoopst) zonder mankementen(?) kopen??
    I'll be back!!

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik heb al deze reacties gelezen (wil zelf ook de BluRay aanschaffen, want die is een topper puur sang). Mijn vraag is waar kan ik deze BluRay nu het beste (en het goedkoopst) zonder mankementen(?) kopen??
    2 of 3 disc versie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #190
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    2 of 3 disc versie?

    2 disc versie!!
    I'll be back!!

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    2 disc versie!!
    dvdpacific.com 26,26 + 4,98
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #192
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Bedankt peptalk. De bestelling zojuist gedaan!
    I'll be back!!

  18. #193
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mijn 3-disc Canadese versie is ondertussen ook binnen en maar meteen een mailtje
    gestuurd naar axelmusic.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #194

    Standaard

    Ik heb de 3 disc besteld bij cd universe. De status is nu Shipped Monday, November 01, 2010. Heeft iemand ervaring met deze internetwinkel. Hoe lang zou het duren voordat ik m in huis heb?? Er staat ergens op de site tussen de 7 en 21 werkdagen.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  20. #195
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag volgend bericht gehad van axelmusic.com

    Replacement parts expected in stock within a week or so. Please note that you do NOT have to send anything back to us - even if we have previously requested this.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #196

    Standaard

    Ik zit nog te wachten op mijn exemplaar van Amazon.com. De laatste bestelling bij Amazon deden er steeds een week over. Deze bestelling inmiddels twee.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zit nog te wachten op mijn exemplaar van Amazon.com. De laatste bestelling bij Amazon deden er steeds een week over. Deze bestelling inmiddels twee.
    Misschien ligt ie bij de Douane? Waarde is hoger dan 22 euro dus misschien dat het pakketje moet worden ingeklaard?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Misschien ligt ie bij de Douane? Waarde is hoger dan 22 euro dus misschien dat het pakketje moet worden ingeklaard?
    Dat zou best kunnen. Dat zou dan wel de eerste keer zijn, maar dat risico heb ik genomen. Ik wacht wel af.

  24. #199

    Standaard

    Vrees ook dat ie bij de douane ligt, inmiddels ook langer dan twee weken geleden verzonden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Vrees ook dat ie bij de douane ligt, inmiddels ook langer dan twee weken geleden verzonden.
    Heel jammer. Maar als je het pakje eenmaal in huis hebt ben je dat leed snel vergeten. Het is namelijk echt een fantastische release. Niet meer aan denken.

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •