Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 546 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Tip voor de ongeduldigen onder ons:

    Blahdvd.co.uk en DVD.co.uk hebben de tin en normale editie al in stock.

    Heb meteen gecanceled bij Amazon, daar gaan ze (vooralsnog) gewoon de 25e versturen.

    Scheelt toch een paar dagen
    Sterker nog. Ik had de Tin in pre-order staan bij Blah en die is eergisteren al verzonden. Denk dat ik em vóór t weekend al heb...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Sterker nog. Ik had de Tin in pre-order staan bij Blah en die is eergisteren al verzonden. Denk dat ik em vóór t weekend al heb...
    Hoelaat krijg jij je pakketjes meestal? Is dat na 3 uur of er voor. Want hij komt bij me vader aan, en daar ben ik nu niet, dus dan moet ik daar naar toe fietsen. Dus als je hem dan al hebt, zal ik hem dan ook hebben!

  3. #228

    Standaard

    Meestal 's morgens, maar dan ben ik op mijn werk. Dus ik zie het wel als ik thuiskom of ie er ligt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Meestal 's morgens, maar dan ben ik op mijn werk. Dus ik zie het wel als ik thuiskom of ie er ligt.

    Of bij de buren Zal hem wel even stiekem openmaken

  5. #230

    Standaard

    Bij wehkamp staat de delorean uitgave opeens op 31 december, gisteren november, daarvoor 28 oktober. Lekker bezig daar ik neem toch aan dat het gewoon volgende week gaat worden.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chiman Bekijk bericht
    Delorean set niet verkrijgbaar in de UK:

    We regret to inform you that due to substandard manufacturing output beyond Universal’s control, the DeLorean Collectors Edition car will no longer be available. These units have proved to be well below the high standards Universal wish to offer our customers and for that reason, we will not compromise on quality.

    Bron:
    http://www.bttf.com/forums/topic.php...t!!!!!!#225249

    Gelukkig maar, auto is echt lelijk!
    En als je die al besteld hebt....?!

  7. #232

  8. #233

    Standaard

    De Delorean Box is uitgesteld naar begin december.
    De standaard box zal wel volgende week uitkomen.

    (info van MM)
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  9. #234

    Standaard

    Lijkt erop dat het uitgesteld gaat worden, ook op dvd.nl shop staan de releases op 18-11. Heb de delorean versie in de preorder staan voor 46.95 en daar word hij ook voor geleverd (dus ga hem maar niet cancelen) dus wachten dan maar.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  10. #235

    Standaard

    We hebben vanmorgen eerst doorgekregen dat beide releases naar 18-11 zouden gaan, daarna werd dat gecorrigeerd. De Delorean box komt pas in december maar de gewone box verschijnt als gepland volgende week.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  11. #236

    Standaard

    En Micheal heb je hem al binnen?

  12. #237

    Standaard

    Hier een filmpje met wat er allemaal in de uk tin zit:

    http://www.youtube.com/watch?v=Yv_GuqTwLcE

    en dat is een hoop! Je zou haast denken dat de film niet meer belangrijk is . Ik kan niet wachten op de mijne!

  13. #238

    Standaard

    Als iemand de UK tin binnen heeft, kan 'ie dan laten weten of er echt NL subs bij zitten? Bedankt!

  14. #239

    Standaard

    Las op het forum van Blu-Ray.com dat er GEEN NL subs op staan! Balen, want ik had toch een hoopje dat Amazon en Play het dit keer 's bij het rechte eind zouden hebben. Mijn tin versie van Blahdvd is onderweg, maar nu twijfel ik of ik 'm niet terug zal sturen. Mijn vrouw wil de films ook graag zien, maar dan wel met NL subs. Maar ja, de tin met inhoud is wel erg tof.

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hier een filmpje met wat er allemaal in de uk tin zit:

    http://www.youtube.com/watch?v=Yv_GuqTwLcE

    en dat is een hoop! Je zou haast denken dat de film niet meer belangrijk is . Ik kan niet wachten op de mijne!
    Goed om dit filmpje te zien! Ben blij dat ik dus NIET voor de tin-box gekozen heb, maar voor de gewone uitgave, dus alleen met de films. Te veel jongenskamer-achtige spullen voor mij in de tin-box.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PatrickV Bekijk bericht
    Las op het forum van Blu-Ray.com dat er GEEN NL subs op staan! Balen, want ik had toch een hoopje dat Amazon en Play het dit keer 's bij het rechte eind zouden hebben. Mijn tin versie van Blahdvd is onderweg, maar nu twijfel ik of ik 'm niet terug zal sturen. Mijn vrouw wil de films ook graag zien, maar dan wel met NL subs. Maar ja, de tin met inhoud is wel erg tof.
    Ze hebben enkel de info gepost die op de achterzijde te vinden was. Een vriend gaat hem deze week binnenkrijgen en dan ben ik het zeker. Ze checken tegenwoordig nooit de disc meer of deze wel degelijk enkel die subs heeft. Vind het raar dat er zelf geen Franse subs op staan, terwijl Universal deze ook altijd geeft aan de UK releases.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #242

    Standaard

    Die krantenknipsels lijken me wel leuk om te lezen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #243

    Standaard

    Het is gewoon een leuk hebbeding. En die box was dermate vriendelijk geprijsd... Ik ben idd benieuwd naar die krantenknipsels. Het zou ook leuk zijn als er authentieke sportuitslagen in die Almanak staan
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  19. #244

    Standaard

    Ok, na lang dit topic gelezen te hebben toch maar even vragen. Wat is nu het verschil tussen de NL en UK tin?

  20. #245

    Standaard

    Heb de tinbox uit UK gecanceled, ik bestel hem wel opnieuw zodra het 100% zeker is of hij NL subs heeft.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Heb de tinbox uit UK gecanceled, ik bestel hem wel opnieuw zodra het 100% zeker is of hij NL subs heeft.
    Kan je nu al zeggen voor 99% zeker geen NL subs. Op de discs staan geen NL leeftijdkijkwijzers op. Tot nu toe heb ik deze leeftijdlogo's gezien op Universal blu-ray's die wel Nl subs bevatten.




  22. #247

    Standaard

    Niet jonger dan 12 jaar? Juist kinderen onder de 12 moeten deze film bekijken. Pure jeugdsentiment die je verbeelding doet spreken. Of staat de 12 icoontje in Engeland voor iets anders?

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet jonger dan 12 jaar? Juist kinderen onder de 12 moeten deze film bekijken. Pure jeugdsentiment die je verbeelding doet spreken. Of staat de 12 icoontje in Engeland voor iets anders?
    Je bedoelt dat groene icoontje met de 12 erin? Dat is een leeftijdssymbool uit Duitsland. De gele driehoek komt uit Engeland. Het blauwe zeshoekig symbool uit Ierland en het andere gele symbool (vierkant met ronde hoeken) komt uit Australië.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Niet jonger dan 12 jaar? Juist kinderen onder de 12 moeten deze film bekijken. Pure jeugdsentiment die je verbeelding doet spreken. Of staat de 12 icoontje in Engeland voor iets anders?
    Filmkeuring verschilt nu eenmaal per land. Soms is deze te streng, soms juist het tegenovergestelde. Kijk voor deel 1 bijvoorbeeld maar naar de verschillende keuringen op Imdb. In Nederland zou de film voor alle leeftijden zijn (al zijn er twee verschillende keuringen). Maar in een aantal landen is het vanaf 12 jaar. Zoals met elke film, zou ik het als ouder zelf goed bekijken of een film wel geschikt is, ongeacht de keuring. En Bttf zou ik dan niet zo snel voor een kind onder de 10 neerzetten. Maar dat is dus mijn persoonlijke opvatting

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    En Bttf zou ik dan niet zo snel voor een kind onder de 10 neerzetten. Maar dat is dus mijn persoonlijke opvatting
    Ik zat geloof ik in groep 4 toen ik deel 1 keek met de hele klas. Juffrouw had het opgenomen van tv met de ouderwetse videoband.

Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •