Pagina 29 van 35 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 851 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Koop anders 2de hands de oude versie en stop de nieuwe discs in de oude verpakking, ben je er ook.
    Volgens mij is de oude versie er ook alleen in een steelbook.
    Het ontgaat me ook waarom de nieuwe en oude dan te kopen, de oude disc kan geruild worden, dus de nieuwe en oude kopen is zonde van het geld.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #702

    Standaard

    Je kunt wel een oude UK versie kopen en dan de nieuwe disc erin stoppen. Die is namelijk hetzelfde. Heb ik ook gedaan aangezien ik die versie met lenticular sleeve mooier vindt dat de steelbook.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #703

    Standaard

    Dan heb je wel een heel grote aversie tegen een steelbook... haha
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dan heb je wel een heel grote aversie tegen een steelbook... haha
    Nee, ik was een vlugge koper en had de eerste UK release al gekocht
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nee, ik was een vlugge koper en had de eerste UK release al gekocht
    Ik was ook een vlugge koper, maar had hem meteen weer verkocht..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #706

    Standaard

    Dinsdag opgestuurd (14-9) vandaag (17-9) de verbeterde versie binnen. Een goeie actie en ze sturen ze ook snel op, goede service

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij is de oude versie er ook alleen in een steelbook.
    Het ontgaat me ook waarom de nieuwe en oude dan te kopen, de oude disc kan geruild worden, dus de nieuwe en oude kopen is zonde van het geld.
    Voor het plastic doosje ...
    Soms zijn ze 2de hands, en nu wil niemand zo'n oude meer hebben, goedkoop op de kop te tikken. Kun je mooi de nieuwe discs in een oude plastic case doen, of losse cases kopen.

    Vind de aversie tegen steelcases nogal overdreven.
    Laatst aangepast door hstadman : 17-09-2010 om 17:39

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voor het plastic doosje ...
    Soms zijn ze 2de hands, en nu wil niemand zo'n oude meer hebben, goedkoop op de kop te tikken. Kun je mooi de nieuwe discs in een oude plastic case doen, of losse cases kopen.
    Maar dan koop je toch alleen die versie met het plastic doosje en ruil je de disc die daar in zit om bij Universal
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar dan koop je toch alleen die versie met het plastic doosje en ruil je de disc die daar in zit om bij Universal
    Kan ook.Sommige hebben de oude en de nieuwe, kun je mooi de nieuwe discs in de oude plastic case stoppen.

    Heb totaal geen probleem met de steelcase...Kijk toch naar de film, niet naar de case...

  10. #710

    Standaard

    Nou ik koop geen steelcase als ik de film niks aan vind.

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nou ik koop geen steelcase als ik de film niks aan vind.
    In dat geval heb je ook geen steelcase probleem.

  12. #712

    Standaard

    Had indertijd de UK versie gekocht via play.com, dus ik moet die dan naar UK verzenden voor vervanging? Benieuwd hoe lang dat gaat duren...

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lapino Bekijk bericht
    Had indertijd de UK versie gekocht via play.com, dus ik moet die dan naar UK verzenden voor vervanging? Benieuwd hoe lang dat gaat duren...
    Nogmaals.........de UK versie is gelijk aan de NL, dus je kan hem gewoon naar Universal Nederland sturen. Lees eens het topic door zou ik zeggen....

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Lees eens het topic door zou ik zeggen....

    Op zich kan ik het me wel voorstellen dat hij de vraag stelt...anders "ff" 29 pagina's doorploeteren....zou ik ook geen zin in hebben....

  15. #715

    Standaard

    Ja ok, maar die vraag is al meerdere keren gesteld en beantwoord. Maar goed, bij deze nog een keer.

  16. #716
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien iets voor de beginpost, want ik kan beide reacties begrijpen.
    Je blijft vaak dezelfde info geven, maar het uitspitten van deze draad is vrij lastig.
    Maar er is ook nog een zoekfunctie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Misschien iets voor de beginpost, want ik kan beide reacties begrijpen.
    Je blijft vaak dezelfde info geven, maar het uitspitten van deze draad is vrij lastig.
    Maar er is ook nog een zoekfunctie.
    Ik had het ook niet door, komt misschien omdat er ook een adres enz van de Engelse afdeling staat.

    Misschien is het handiger om dat gewoon te vervangen met "de Engelse versie kan ook naar het Nederlandse adres gestuurd worden"?

    Gewoon een ideetje, verder ben ik dit topic erg dankbaar! Het verschil tussen de 2 versies is echt enorm!

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht

    Wat hebben jullie die disc allemaal snel binnen!!
    Ik heb de disc samen met een briefje al op 9 augustus verstuurd. Nog niks ontvangen. Gisteren een mailtje gestuurd en gevraagd of mijn nieuwe disc onderweg is. Vandaag antwoord gekregen:
    Bij Universal hebben ze mijn disc niet ontvangen! Daarnaast vroegen ze zich af of ik vooraf wel een mailtje had gestuurd???
    Ik heb hierop geantwoord dat ik geen mailtje had gestuurd, maar via een forum attent was gemaakt op de "omruilactie van Gladiator".
    Hierop weer een reactie gehad, dat het eigenlijk wel de bedoeling is om Universal eerst te mailen, voordat je de disc gaat opsturen. Ondanks deze opmerking zouden ze me maandag toch een nieuwe disc toesturen...


    Dus:
    Wil je de disc omruilen, zou je eigenlijk eerst de klantenservice van Universal een mailtje moeten sturen...
    http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    (Ben benieuwd wie dat allemaal hebben gedaan...)
    Ik moet ff even een kleine frustratie kwijt. Mocht je bovenstaande hebben gelezen...
    IK HEB NOG STEEDS NIKS BINNEN!!!

  19. #719

    Standaard

    Heb em binnen 5 dagen binnen gekregen vandaag.
    Laatst aangepast door jack020 : 22-09-2010 om 20:12

  20. #720

    Standaard

    gisteren gekeken, super beeld en super geluid man ! kreeg er kippevel van!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #721

    Standaard

    Gisteren mailtje gestuurd naar Universal (voor de zekerheid), vanmorgen antwoord terug, morgen de disc op de post!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  22. #722

    Standaard

    Mijn disk gaat maandag op de post, ik laat de afloop hier wel weten (en natuurlijk hoe ik het verschil tussen beide transfers ervaar).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #723

    Standaard

    Toch nog een vraag;

    moet je alleen de disc/schijf opsturen of de disc samen met de verpakking?
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  24. #724
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Toch nog een vraag;

    moet je alleen de disc/schijf opsturen of de disc samen met de verpakking?
    Ligt eraan of je ook de nieuwe "gouden" verpakking wilt hebben of de blauw/witte wilt houden en/of alleen een nieuwe disc wilt hebben?

    Heb je wel contact gehad met de klantenservice?

  25. #725

    Standaard

    Okee ik ben nu een half uurtje aan het scharrelen door deze thread... Had die hele omruilactie even gemist. Had wel zoiets van "wéééér blu-rays omruilen, heb net Saving Private Ryan terug..."

    Dank voor de samenvatting aan het begin helemaal bovenaan. Maar met het risico dat ik de hele gemeenschap van dit forum over me heen krijg, toch nog deze vraag:

    Ik heb de zg. 'special edition', die dubbelaar met de extended version. Dat is dan dus toch 'de oude versie'...? Komt die ook in aanmerking voor omruilen? Of gaat het alleen om de 10th anniversary edition?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 29 van 35 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •