De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard aansluiten HCS op LED tv

    Hallo,

    Ik heb net een Philips 40PFL 7605 led tv aangeschaft. Nu probeer ik het geluid van de tv via mijn Philips HTS 3154 af te spelen. Ik heb het apparaat via een component aansluiting en analoge (witte en rode) stekkers aangesloten.
    Ik kan dan wel dvd's af spelen met geluid, maar het geluid van de tv zenders lukt niet.
    De enige manier waarop het tot nu toe gelukt is is via de koptelefoon uitgang van de tv, naar de mp3 line-in ingang van het home cinema systeem.
    Weet iemand of er ook nog een andere manier is om dit voor elkaar te krijgen? Aansluiting via component + audio zou toch voldoende moeten zijn?

  2. #2

    Standaard

    Aardige TV, maar een waardeloos HT setje. Als je setje nog had beschikt over een digitale ingang, dan had je je TV wat makkelijker kunnen aansluiten. Het is ook niet zeker of je TV op de scart aansluitingen nog iets van een analoog signaal zetten, er wordt in de gebruiksaanwijzing alleen maar gerept over afspelende apparaten en niet over recorders.

    Je zou het kunnen testen door een scartbreakout aan te sluiten op je scartingangen van je TV en daarin de witte en rode tulp te stoppen. Je setje op aux1 en de scartbreakout met het schakelaartje op out. Misschien dat 1 van beide scartaansluitingen een audioout signaal geeft.....

    Hoe kijk je TV? analoog uit de muur of aan de grens nog ergens met een hark of kijk je al met eoa digibox?
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Welkom op dit forum bassiedc.

    Als de tip van DVDPF niet helpt, kun je de hoofdtelefoon-uitgang gebruiken, maar de volumeregelaar moet dan wel in de juiste stand staan om er voor te zorgen dat het signaal dan het juiste niveau heeft. Is het niveau te laag, dan heeft het te veel ruis en bij te hoog oversturing en dus vervorming.

    Staat er niet in de GA van de TV wat de mogelijkheden van de scarts zijn?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    100% mee eensch!

    Wat je ook gaat doen; het blijft troep!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Aardige TV, maar een waardeloos HT setje. Als je setje nog had beschikt over een digitale ingang, dan had je je TV wat makkelijker kunnen aansluiten. Het is ook niet zeker of je TV op de scart aansluitingen nog iets van een analoog signaal zetten, er wordt in de gebruiksaanwijzing alleen maar gerept over afspelende apparaten en niet over recorders.

    Je zou het kunnen testen door een scartbreakout aan te sluiten op je scartingangen van je TV en daarin de witte en rode tulp te stoppen. Je setje op aux1 en de scartbreakout met het schakelaartje op out. Misschien dat 1 van beide scartaansluitingen een audioout signaal geeft.....

    Hoe kijk je TV? analoog uit de muur of aan de grens nog ergens met een hark of kijk je al met eoa digibox?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •